dinsdag 25 maart 2014

Winx Club Seizoen 7 Info!

Hoi Winxers! We hebben nu al nieuws van seizoen 7 binnengekregen! Dit seizoen zal in 2D animatie zijn en niet in 3D animatie zoals de seizoen 5 en seizoen 6. Het seizoen zal in premiere gaan in 2015 na dat de 3 film in première is gegaan. Elke fee dier heeft een speciale unieke kracht voor de balans van de magische universum. De Winx ontdekken dit terwijl ze tegen 2 nieuwe vijanden strijden. Ze krijgen een spetterende nieuwe kracht in hun avontuur!  Het is nog niet duidelijk waneer het 7de seizoen in Nederland komt maar wij denken dat het eind 2015 komt of begin 2016!

3 opmerkingen:

  1. Gaan jullie op hetzelfde moment als seizoen 7 het in Nederland is, ook de filmpjes van seizoen 7 in het Nederlands op deze site zetten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil getuigen over TD Ameritrade die me heeft geholpen mijn bitcoin te investeren en me heeft gemaakt tot wie ik nu ben, ik geloof nooit in investeren in bitcoin totdat ik TD Ameritrade ontmoette. Ik heb zoveel getuigenissen gezien dat hij mensen hielp om hun bitcoin te investeren. Ik besluit contact met hem op te nemen en investeerde $ 500 en na 72 uur krijg ik mijn winst van $ 5.000 in mijn bitcoin-portemonnee. Omdat ik bij hen heb geïnvesteerd en ik altijd mijn winst zonder vertraging ontvang, dus als je je bitcoin wilt investeren, is TD Ameritrade de beste deal waarmee je kunt investeren en winst maken is een garantie. Dus als u wilt beleggen, neem dan gewoon contact met hem op en hij zal u begeleiden bij het starten van uw investering. WhatsApp +447883246472
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen