zondag 11 oktober 2015

Eerste Beelden van Winx Club Wow: World of Winx!


Hoi Winxers!
Foto van WInxClubRus
 We hebben nu eindenijk wat gehoor van de opkomende WInx spin-off serie: Winx Club: Wow! Hiernaast en onder zie je en foto van Bloom in de serie. Ze heeft en pak aan dat volgens mij en spionnen pak en het lijkt veel op de pakken van Sam, Cover & Alex van Totally Spies! Dat de Winx hier spionnen zijn is nog niet bekendgemaakt maar de kans is groot sinds er in de Netflix beschrijfing staat dat de Winx op en "Geheime reis gaan rond de wereld''. En tis je misschien al opgevallen dat de Winx er wat meer anders uitzien. In de spin-off zullen ze niet de animatie gebruiken van de serie maar en meer een Winx Couture achtige animatie.



Foto van WinxClubRus


De serie zal op Netflix komen in het voor jaar van 2016. We weten nog niet of er een Nederlandse versie zal zijn. Dat was het voor vandaag. En wat vinden jullie van de foto's en het "nieuwe" uiterlijk van de Winx? Laat het ons weten in de reacties.



-Het Team van WinxClubDutchNews




41 opmerkingen:

  1. Hoe komt winxclubrus aan die pakjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet alle typische Winx Club elementen gaan verloren dat tv-serie zo succesvol
    maakt, maar tegelijkertijd voegt WOW wel wat nieuwere stijlen toe aan Winx,
    het voegt wat mysterieus-gebaseerde verhaal toe, in een meer grootstedelijke omgeving
    en stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oke, dit gaat wel een paar uurtjes duren voordat ik hier van bijkom....... EINDELIJK ziet het er iets volwassener uit!!! Omg ik kan dus echt niet wachten op deze serie!!! Één probleem: ik heb en mag geen nexflix van mijn ouders :,( ik echt zo van: ik ben 15, ik kan dat best betalen, laat mij nexflix hebben. Maar nee. >:( ik hoop dus dat deze afleveringen dus ook op youtube of dailymotion komen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. +t Derks t gaat sowieso wel op dailymotion of youtube komen er zijn genoeg mensen die t uploaden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat denk ik ook wel, maar dan moet ik er wel snel bij zijn, want rainbow blokkeert alles....

      Verwijderen
    2. Dat is ook weer zo +t Derks en ik heb netflix maar bepaalde dingen komen ergens anders uit dan in NL bujv. Ik was in frankrijk ik wou netflixen alles frans en daar stond de 3de film op die in NL er niet us

      Verwijderen
  5. Geachte t Derks,

    Rainbow blokkeert de afleveringen die ze hebben gemaakt alleen op youtube...
    YOUTUBE is namelijk een bekende streamdienst dus vandaar.
    Als je kijkt naar dailymotion of winxclubnederland.nl , zullen zij dat niet blokkeren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het komt naar Nederlamd, en aangezien het een kinderserie is, word het gedubt. En dat is niet bevestigd, dat is logisch. Elke andere animatieshow gericht op kinderen èn gemaakt is in samenwerking met Netflix is in het Nederlands gedubt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar blijft de gewone serie ook nog bestaan? Dat hoop ik namelijk wel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor!! Ze zijn momenteel bezig met seizoen 8 en een nieuwe film!!

      Verwijderen
  8. Hoe komen jullie aan dat plaatje van winx halloween

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou de Winx afbeeldingen hebben we gwn van google net als de screenshots erachter :)

      Verwijderen
  9. Waw, echt heel leuk ! Maar komt het dan niet op Nickelodeon ? En ze zien er echt heel leuk uit meer volwassener. Ik ben benieuwd !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Www.sirenix-winx.webklik.nl
    De ultieme website voor grote Winx-fans. Met veel informatie, nieuws verhalen,
    en veel magie! Kom vandaag nog langs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ben jij een dom mens. Heb eventjes gekeken, en waar het dus op neer komt; de schrijvers van WinxClubDutch hebben wel een leven buiten Winx. Jij blijkbaar niet. Hoe oud ben je ook alweer? Het is dood hier, dat zal best. Ben blij dat ze hier niet non-stop onzin artikelen plaatsen. Winx is maar een klein ding, er is niet elke dag nieuws. Please, get a life. Zoek een vriend, huur of koop een huis, ga studeren, zoek fatsoenlijk werk, doe wat met je leven.

      Verwijderen
    2. Sorry hoor. Maar ik weet niet wat jij je staat te bemoeien met mijn leven.
      De reden dat ik zoveel schrijf is omdat ik daar later geld mee wil verdienen.
      Ik moet vroeg beginnen als ik iets wil bereiken. En ja, dat is en wordt in de toekomst mijn leven, ja. En hoevaak ik post op mijn Site is iets persoonlijks.
      Omdat andere niet zovaak posten, moet ik dat ook maar doen, zeker? :/

      Verwijderen
    3. Misschien moet je dit niet zomaar posten hier. Je verpest de reputatie van dit blog..
      Bovendien is dit niet de goede manier om later veel geld mee te verdienen. Dat is vooral in de technische opleiding

      Verwijderen
    4. @anoniem bemoei met je eigen zaken.. als xtessa een site maakt en iets wil bereiken moet zei gewoon gaan waar zij voor wilt gaan. En als of jij ooit een actief site zou hebben.

      Verwijderen
    5. @anoniem 5-11-2015 22:39: Ik geef alleen maar een advies. En ja het is wel zo dat de auteurs het niet waarderen als je reclame op hun website maakt. Wat betreft voor jou, Je zegt dat ik met mijn eigen zaken moet bemoeien. Nou geloof me, ik zie dat je nu met mij mee bemoeit.. Dus dat zal ik niet zeggen als ik jou was.

      Verwijderen
    6. Ten 1e bemoei ik me niet mee. Ik geef alleen aan waarom jij zoveel negatief oplet op tessax.

      Verwijderen
    7. Maar eigenlijk bemoei je nu wel mee. Normaal was het een dialoog tussen tessax en ik. Nu kom jij erbij.. dat is wel mee bemoeien.. bovendien is dit niet zoveel negatief... zoveel negatief zijn twee of meer negatieve punten.
      Gesprek afgesloten...

      Verwijderen
    8. Dialoog? Je bedoeld gesprek. Jij bemoeitje eerder mee met haar. Ik kom alleen voor haar op.

      Verwijderen
    9. Dat ze er mee bemoeide vindt ik geen probleem.
      Ze is immers een vaste bezoeker van mijn website.
      En nee, pesten mag wel zeker?

      Verwijderen
    10. Ligt eraan xtessa1, ach ja ik denk dat we dit maar eens moeten afsluiten.
      Bovendien ben ik zelf bezig met het website ontwerpen en die dingen

      Verwijderen
    11. Dat lijkt me ook verstandig @anoniem.

      Verwijderen
    12. Goede website xtessa1,
      Je zou wel waarschijnlijk al oud zijn?

      Verwijderen
    13. kvind het wel raar dat je op andermans site reclame maakt voor je eigen site tessa ?!?

      Verwijderen
    14. Dat doen toch wel meer mensen?
      En, hoeveel dingen zijn er wel raar? En, dan kiezen jij ervoor
      om je druk te maken over dit? Terwijl er net een aanslag in geweest in Frankrijk?
      Wat een giller.

      Verwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wacht ook al lang op nieuws hoor en dat is niet verkeerd bedoeld want ze zijn waarschijnlijk nog steeds bezig met inspreken en ik ben wel heel erg benieuwd wanneer het op tv komt, maar ik snap ook dat ze daar tijd voor hebben. En anoniem ik vind dat u dat niet zo bot hoeft te zeggen want xtessa bedoeld het waarschijnlijk ook helemaal niet verkeerd. Er is hier al een paar keer ruzie geweest laten we dat niet nog eens gebeuren! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb nu al zin in seizoen 8 en film 4 *-* srry maar ik ben nieuwsgierig. sorry maar hopelijk zijn het ook geen flut krachten sorry hoor want butterflix is wel okay maar die dans en die eye-liner dat is zo saai en kinderachtig mijn mening

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wil getuigen over TD Ameritrade die me heeft geholpen mijn bitcoin te investeren en me heeft gemaakt tot wie ik nu ben, ik geloof nooit in investeren in bitcoin totdat ik TD Ameritrade ontmoette. Ik heb zoveel getuigenissen gezien dat hij mensen hielp om hun bitcoin te investeren. Ik besluit contact met hem op te nemen en investeerde $ 500 en na 72 uur krijg ik mijn winst van $ 5.000 in mijn bitcoin-portemonnee. Omdat ik bij hen heb geïnvesteerd en ik altijd mijn winst zonder vertraging ontvang, dus als je je bitcoin wilt investeren, is TD Ameritrade de beste deal waarmee je kunt investeren en winst maken is een garantie. Dus als u wilt beleggen, neem dan gewoon contact met hem op en hij zal u begeleiden bij het starten van uw investering. WhatsApp +447883246472
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen