vrijdag 11 september 2015

Winx Club Seizoen 8!



Hallo Winxers,

We hebben leuk nieuws voor jullie.
Het is officieel bevestigd, er komt een 8e Seizoen van Winx Club!
Iginio Straffi heeft dit in een interview gezegd:
Volgend jaar komt er een 4e film, en in 2017 komt de spin-off Serie WOW (World Of Winx) uit op Netflix.
Het is een samenwerking tussen Rainbow en Netflix..
De serie krijg een cliffhanger en dat verhaal zal hoogstwaarschijnlijk verder gaan in een nieuw Seizoen (Seizoen 8)
Er is dus voorlopig nog genoeg van de feeën te zien

Dus er komt een 4e film, een spin-off serie en een nieuw Seizoen.
Seizoen 8 is al in productie.
We verwachten dat Seizoen 8 ergens eind 2017 begin 2018 uit zal komen.
Maar dat kunnen we mis hebben.
Wat er in het nieuwe Seizoen allemaal gaat gebeuren is niet bekent.
Wij hopen dat we de spin-off serie ook in Nederland kijgen (Nederlands Gesproken)

Zijn jullie er blij mee dat de Winx voorlopig nog doorgaan met hun avonturen of vind je dat er wel een eind aan moet komen na zoveel jaar?
Vertel het in de reacties wat je van dit nieuws vind!

WinxClubDutchNews

84 opmerkingen:

  1. Winx mag niet stoppen. NOOIT!!! Misschien zou ik er mee kunnen leven als de winx met pension gaan, en dat er dan een andere groep feeën het universum gaan redden. Ook leuk om dan alle transformaties weer opnieuw te zien! Maar voorlopig moet winx nog even doorgaan!!! Een 4e film lijkt mij echt leuk! Ik hoop dat er ooit nog een speelfilm komt van winx club!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Winx Club Mag Nooit Stoppen Het Erg leuek Serie Op Nickeloden Pls Het Mag Nooit Stoppen

      Verwijderen
    2. je hebt gelijk winx club mag echt nooit stoppen en delix club moet verder gaan

      Verwijderen
    3. I want winx forever ik zal er nooit genoeg van krijgen

      Verwijderen
    4. Ik snap dat iedereen winx leuk vind. Maar er moet overal wel eens een einde aan komen . De rol spelers worden groter enzovoort . Maar ik kijk al sinds ik 5 was ofso en ben nu 17 echt fcking nice . Maar ik heb een suggestie als winx der ooit mee stopt kunnen ze tenminste paar seizoennen van te voren maken voordat de winx met pensoen gaat . En het dan op nickelodeon uitzend . Ik snap dat dat een grote taak is maar de kinderen zouden er heel erg blij mee zijn tenslotte doen jullie dit voor de kinderen .

      Verwijderen
    5. En nog iets nickelodeon zou ook kunnen blijven uitzenden de seizoennen maar ik vind wel een ding niet nice mijn broertje zit op de basisschool en kwam iedere dag thuis rons half 3 enzovoort meer kinderen opzich wel en doennze tv aan winx is al begonnen ze moeten het rond kwart voor 3 of 3 uur uitzenden zo mist niemand het bijna vooral de kids niet .En nog iets ik schrijf dit nu op dit moment in 2017 25 februari 11:08 in de week zie ik helemaal geen winx meer ik denk dat er een korte stop is maar zou iemand me suggesties door kunnen geven .

      Verwijderen
    6. van mij mag het zoo snel mogelijk beginnen met een nieuw seizoen laat het alsjeblief nooit stoppen

      Verwijderen
  2. Jammer dat jullie mij voor leugenaar uit hebben gemaakt, maar vervolgens maanden later met dit oude nieuws komen. Ik weet niet of wij het over het zelfde interview hadden, maar Iginio heeft dit maanden geleden al bekent gemaakt. Hopen dat jullie van af nu ook jullie lezers wat meer gaan geloven,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Hallo Anoniem,

      We hebben het niet over hetzelfde interview.
      Dit interview is pas vorige week online gekomen.
      Daarvoor was het nog helemaal niet bevestigd of er een nieuw Seizoen zou komen.
      Je kan niet zomaar meteen alles geloven wat je leest en hoort.
      Deze website is betrouwbaar, en dus is het nieuws officieel.
      We hebben jou toen ook gevraagd om een link naar het interview.
      En die kon je ons toen niet geven.
      Allemaal vage informatie waar wij dus niks mee kunnen.

      WinxClubDutchNews

      Verwijderen
    3. Ik heb een link mee gegeven naar een Italiaanse site van een TV zender daar. Helaas was het filmpje niet te bekijken omdat wij in Nederland wonen. Jullie hadden dus ook de boel kunnen omzeilen, en als nog het filmpje bekijken. Maar doe maar, weet het maar beter.

      Verwijderen
    4. In dat filmpje werd er gezegd dat ze voorlopig nog geen einde zien in de toekomst van de Winx.
      Maar er is NOOIT officieel bevestigd tot er een Seizoen 8 kwam.
      Sommige mensen zeiden ook dat ze zelfs 10 Seizoenen zouden gaan maken.
      Dat zijn allemaal geruchten die door Rainbow nooit bevestigd zijn.
      En vorige week is dus pas bevestigd door Iginio Straffi zelf, dat er een Seizoen 8 komt.
      We wensen je nog een fijne dag verder!

      WinxClubDutchNews

      Verwijderen
    5. je site is echt top!zo leuk om meer dingen te weten te komen

      Verwijderen
  3. Wauw nog zoveel nieuws voor de boeg! Ik zou willen dat Winx Club nooit zou stoppen. Het is iets bijzonders en dat moet zo blijven voor iedereen! Ik vind het allen wel een beetje jammer dat de nieuwe seizoen pas geland staan over meer dan 2 jaar! Ik hoop dat ik dan nog zo positief denk over winx aangezien ik nu al dertien ben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben nu 15 en vind winx nog even leuk als wanneer ik winx voor het eerst keek toen ik 5 was! Eens een winx fan altijd een winx fan!!!!

      Verwijderen
    2. Ik ben nu 14 en ik was dus 4 dat ik het voor het eerst keek, de officiële, eerste keer dat het uitkwam in Nederland. Winx is nu nog steeds mijn lievelingsserie, ik hoop dat het nog heel lang doorgaat (met misschien nog spannendere seizoenen (zoals seizoen 3, die vond ik heel spannend, vooral het einde))

      Verwijderen
    3. ik ben 22 en ik kijk het ook nog hoor als ik bij mijn zusjes ben en vindt het steeds leuk om af en toe te kijken heb

      Verwijderen
  4. Zoveel spellingsfouten... Winx Club WOW komt in 2016, niet 2017.
    En er staat Seizoen 7 ipv Seizoen 8 in de zin: 'We verwachten dat Seizoen 7 ergens eind 2017 begin 2018 uit zal komen.'

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo,

      In het interview heeft Iginio Straffi duidelijk gezegd dat de spin-off serie pas in 2017 uitkomt.
      In 2016 komt de 4e film uit.

      WinxClubDutchnews

      Verwijderen
    2. De Serie komt al volgende maand uit.
      En uuh het is 2016. De film komt in 2017.

      Verwijderen
    3. seizoen 7 is al lang gekomen hij is al in 2016 gekomen weet je dat dan nog niet

      Verwijderen
  5. Als die nieuwe spin off komt, blijven de engelse cast hetzelde net als s7?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk het eerlijk gezegd niet want Netflix bepaalt de stemmen. Het is volgensmij nog maar de vraag of de Nederlandse stemmen dan hetzelfde blijven

      Verwijderen
    2. Nee, ik heb gezien dat de Duart cast het zal inspreken. Er zijn zelfs foto's geplaatst van Elissa Rosseli in de studio

      Verwijderen
  6. Heel blij da er nog een nieuw seizoen gaat bij komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel leuk dat er een seizoen 8 komt ik hou echt zoveel van Winx Club ! Maar ik vindt het heel spijtig dat er geen cosplay meer gedaan word dan in 2007 Winx Club On Tour en toen was ik daar nog geen fan van ! En ik wil zo graag flora ontmoeten maar ik wil WinxClubDutchNews bedanken voor wat ze voor ons doen ! Houden zo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stel, je eens voor wat je allemaal kunt doen, met 'volwassenere graphics en verhaallijn, en cliffhanger'.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou winx zo veel beter maken!! Winx is nu een beetje te kinderachtig. Ik vind dat winx mee moet groeien met de fans:
      Toen winx uitkwam in 2004 waren er al best veel fans, maar nu zijn al die fans 15/16 en vind ik dat de winx serie ook voor 15/16 jarige moet zijn, en niet moet blijven hangen in 2004. Ik hoop dus dat de spin off en srizoen acht voor mensen is van mijn leeftijd (15).

      Verwijderen
    2. Dat komt omdat Rainbow zich aanpast aan het publiek van tegenwoordig.
      Daarom, geven ze de Spin-off als iets voor de oudere kijkers,
      dat hun wel weer leuk vinden om te zien (de volwassenere verhaallijn).
      Het is niet dat Rainbow geen volwassen-serie kan maken,
      ze gaan gewoon mee met de tijd.

      Verwijderen
    3. Ik ben het eens met dat de serie iets volwassener zou moeten worden voor degenen die nu 15/16 zijn, dat hoop ik ook. De eerste 3 seizoenen waren best volwassen, de 4de ook wel, seizoen 5 iets minder en nu seizoen 6 en 7 weer steeds meer. Dus misschien seizoen 8 ook wel weer meer!

      Verwijderen
  9. Vind ik ook! Tieners moeten niet denken dat ze naar babytv kijken! Ze moeten ddenken dat ze naar een serie kijken van hun leeftijd!
    Ps ik vind s7 niet zo leuk zonder riven��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is wel vervelend, ja, dat fans meteen denken bij
      een serie met feeen 'Oh, dat is een show voor Baby's'.
      Slechts een Titel of beschrijving, beschrijft nooit een gehele serie of Seizoen.

      Verwijderen
    2. xtessa1, helemaal met je eens!
      Anoniem, ik hoop dat Riven terugkomt inderdaad, zijn relatie met Musa was altijd zo spannend eigenlijk...

      Verwijderen
    3. gelukkig ben niet enige voor precies het zelfde ook accepteer ik naboo's dood na de aflevering 10 keer te hebben gezien

      Verwijderen
    4. Het was spannend ja, maar niet gezond,
      het moet ooit stoppen. Riven was een slecht en gewelddadig vriendje.
      Geen reden om ermee door te gaan. Dit is het wijste wat Rainbow ooit deed! En goede boodschap voor kinderen!

      Verwijderen
  10. Vanaf S01 op TV al op ~12 jarige leeftijd fan geweest, nu nog steeds :D
    Blij dat er een seizoen 8 komt, maar voorlopig eerst S07 kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het niet kunnen dat er pas in 2016 winx komt wat een lange break die van s6 die was wel korter ik hoop dat nederland ze ergens in eind oktober uitzendt op nickeleon wat Niki Romijn had bevestigt dat zij 14 september weer gaat inspreken en ik hoop ook dat er een butter re-update komt dat Monique het zingt van oh oh oh oh oh dat zou wel fijn zijn

    Groetjes jullie mooie trouwe winx fan BILAL!!!😜

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Bilal,

      Niki Romijn heeft niet bevestigd dat ze 14 september weer verder gaat met inspreken maar, 15 oktober.
      Het Seizoen gaat pas verder op 4 januari zoals de rest van de landen die tegelijk met ons zijn begonnen met het uitzenden van Seizoen 7.

      WinxClubDutchNews

      Verwijderen
  12. Het lijkt allemaal zoo ver weg maar de tijd gaat echt snel! Je dacht ook toen seizoen 6 uit kwam heel lang zou gaan duren, maar dat valt echt mee want we zijn nu al in seizoen 7!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hoop dat de 4de film niet slecht word net zoals de 3de

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De 3de had ook wel zijn mooie momenten, maar de graphics kunnen inderdaad beter en de transformatie moet niet weer precies dezelfde zijn als in de serie hoor...

      Verwijderen
  14. Hoi ik zie dat jullie wachten op meer episodes (series) maar seizoen 7 is er ook nog he
    Door die stop konden jullie niet verder kijken maar ja er is een maar....
    Toen hij Nickelodeon gestopt was heb ik in het Engels gw weer gekeken
    Op dailymotion het is wel Engels maar dat kunnen jullie wel denk ik?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tja aangezien jullie 15 of 16 zijn hihi :)
    oke maar volgens mij houd winx alleen rekening met mensen onder de12
    Denk ik maar als dat niet zo is kan dat ook

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik vind dat Riven terug moet komen in seizoen 8 :D Dat hij alles heeft uitgezocht wat hij moest weten en dat hij nu minder jaloers en agressief is! Ik zou dat leuk vinden :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan nog geen reden voor hem om terug te komen.
      Ze waren niet voortbestemd.
      Niet iedereen die je ontmoet blijft altijd in je leven.

      Verwijderen
  17. Het moet door gaan winx club ik ben er gek op ben nu seizoen 1 terug aan het bekijken tot 7 aleen jammer dat die om 4 uur snars uit komen ik neem ze op en kijk ze later terug

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het mag niet stoppen nooit het is gewoon veel te leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik hou van winx het mag niet stoppen maar seizoen 8 2017 of 2018 is lang!!!!!! maar beter dan niks ik heb heeel seizoen 7 gezien op winxclubnederland

    BeantwoordenVerwijderen
  20. (dit heeft niets met het bericht te maken) Ik vind die roze sprinkeltjes die van de muiscursor af komen een geinig detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wil je dat seizoen 8 komt in 2017 zorg er voor dat net zo veel mensen dat wilen zodat winx in
    2017 het doet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik kijk enorm uit naar sezoen 8
    ik vin dat winx NIET mag stoppen
    NOOIT zelfs
    heb vandaag sezoen 4 weer eens beken ik moet nog steets huilen als naboe dood gaat toen ik klein was ook dan liep ik heel die week verdrietig
    winx kijk ik al zo lang ik me kan herineren
    ik ben 13 maar ik blijf toch kijken ik zou nog kijken al was ik 100

    BeantwoordenVerwijderen
  23. uhh winx club wow komt deze vrijdag !! niet 2017 dan komt s8

    BeantwoordenVerwijderen
  24. super seizoen 8 en winx mag nooit stopen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De vierde film komt deze zomer uit. Seizoen 8 aan het einde van 2016. Ze krijgen weer 2 transformaties. In seizoen 8 komen ook weer alle spelers terug. Dus ook Riven!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi
    Ik vond dit en daarin staat dat Riven terug komt en dat de trix en de winx samen moeten gaan werken, lijkt me wel tof en hoop dan ook dat het klopt maar weet het niet zeker dus vandaar

    Hier is de link:
    http://sirenix-winx.webklik.nl/page/home

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ehh, sorry? Maar wanneer en waar heb ik ooit gezegt op mijn website dat Riven terug komt? Ik maak zelfs nog een lijst met redenen waarom hij NIET terugkomt. Want het is wel zeker dat hij niet meer terugkomt. De bewijzen zitten gewoon in je gezicht geduwt. Maar ga aub niet dingen liegen :/ Want dat Riven terugkomt is niet bevestigd door de makers.

      Verwijderen
    2. Ehh, sorry? Maar wanneer en waar heb ik ooit gezegt op mijn website dat Riven terug komt? Ik maak zelfs nog een lijst met redenen waarom hij NIET terugkomt. Want het is wel zeker dat hij niet meer terugkomt. De bewijzen zitten gewoon in je gezicht geduwt. Maar ga aub niet dingen liegen :/ Want dat Riven terugkomt is niet bevestigd door de makers.

      Verwijderen
  27. Van mij mocht Winx Club al stoppen toen er 1 aflevering uitgezonden was,
    En ik begin een steeds grotere hekel aan die stomme serie te krijgen, het is kinderachtig en gewoon zo nep. Geef mij dan maar liever Rocket Power of Danny Phantom, dat zijn en waren tenminste goeie cartoons.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je moet niet zo rasiesties over winx doen winx club is wel een leuke film
      maar als je winx club stom vindt dan moet je je met niets bemoeien kijk er gewoon niet naar als je er een hekel aan hebt

      Verwijderen
    2. Ja, een Aflevering is ook niet genoeg om de hele serie te beoordelen xD Dus wie is hier nu dom aan het lullen?

      Verwijderen
    3. En Rocket Power of Danny Phantom zijn niet kinderachtig en niet voor kinderen ofzo haha xD

      Verwijderen
  28. Winx club moet blijven doorgaan het mag niet stoppen winx club is mijn lievelings serie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. delix club is ook heel leuk en lijkt heel veel op winx club

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, want het is een serie gemaakt door fans gebaseerd op Winx Club. Oh duh. En niet eens officieel dus.

      Verwijderen
  30. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ik heb nooit twijfels aan jullie winx club blijf alsjeblieft doorgaan

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik ben een fan van de winx club dus ik zal nooit willen dat er een eind aan zal komen en ik blijf winx club eens en altijd leuk vinden en ik zal dol graag willen dat jullie zo doorgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ik blijf eeuwig en altijd een fan van jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ALLE WINX AFLEVERINGEN MOETEN OP NETFLIX KOMEN! EN HET MAG NOOIT NEVER NIET STOPPEN.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ik vind het leuk om te kijken van mij mag het doorgaan

    BeantwoordenVerwijderen
  36. ik ben 13 en kijk het nog

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Het mag echt nooit stoppen want ik ben er dol op

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoe kan je seizoen 8 kijken en komt er nog een seizoen 9

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo allemaal, ik heb opmerkingen gezien van mensen die al een lening hebben ontvangen van Anderson Loan Finance. Ik dacht echt dat het oplichterij was en ik vroeg een lening aan op basis van hun aanbevelingen omdat ik echt een lening nodig had. Een paar dagen geleden bevestigde ik op mijn persoonlijke bankrekening het bedrag van 12.000 euro dat ik had aangevraagd voor een persoonlijke lening met een huurpercentage van 2%. Dit is echt goed nieuws waar ik blij mee ben en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft en die zeker is dat ze de lening zullen terugbetalen om contact met hen op te nemen via e-mail.

    Ze kunnen je een lening lenen!
    Neem contact op met Mr. Anderson Ray
    E-mail: andersonraymondloanfinance@gmail.com
    OF
    E-mail: andersonraymondloanfinance@hotmail.com

    Telefoon: + 1315-329-6320
    Het kantooradres @ (68 Fremont Ave Penrose CO, 81240) ..

    Respectvol,

    BeantwoordenVerwijderen
  40. komen de rest van de aflveringen nog online?

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Goede dag, ik ben nu zo blij omdat ik vandaag mijn lening van € 29.000 heb gekregen van dit goede bedrijf LAPO na verschillende oplichting van verschillende cheaters, je kunt ook contact met hen opnemen als je een snelle lening nodig hebt, neem nu contact met hen op via deze e-mail: lapofunding960@gmail .com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik wil getuigen over TD Ameritrade die me heeft geholpen mijn bitcoin te investeren en me heeft gemaakt tot wie ik nu ben, ik geloof nooit in investeren in bitcoin totdat ik TD Ameritrade ontmoette. Ik heb zoveel getuigenissen gezien dat hij mensen hielp om hun bitcoin te investeren. Ik besluit contact met hem op te nemen en investeerde $ 500 en na 72 uur krijg ik mijn winst van $ 5.000 in mijn bitcoin-portemonnee. Omdat ik bij hen heb geïnvesteerd en ik altijd mijn winst zonder vertraging ontvang, dus als je je bitcoin wilt investeren, is TD Ameritrade de beste deal waarmee je kunt investeren en winst maken is een garantie. Dus als u wilt beleggen, neem dan gewoon contact met hem op en hij zal u begeleiden bij het starten van uw investering. WhatsApp +447883246472
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen