zaterdag 12 september 2015

Winx Club - Het Mysterie van de Afgrond!

8 opmerkingen:

  1. Echt fantastisch maar kun je het ook van een site ofso downloaden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met wat speciale software kan je de video downloaden van Google Drive.
    Ik had een link gepost maar dat zal wel niet toegestaan zijn...

    (Software die ik gebruikte is JDownloader2, pas op voor "aanbiedingen" bij de installatie...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zou je het op mega kunnen zetten aub

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind winx super leuk maar deze film is echt saai de eerste 2 films zijn veel beter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is nou waarom zoveel winkels failliet gaan. Omdat alles op internet al kan worden gezien en gekocht...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil getuigen over TD Ameritrade die me heeft geholpen mijn bitcoin te investeren en me heeft gemaakt tot wie ik nu ben, ik geloof nooit in investeren in bitcoin totdat ik TD Ameritrade ontmoette. Ik heb zoveel getuigenissen gezien dat hij mensen hielp om hun bitcoin te investeren. Ik besluit contact met hem op te nemen en investeerde $ 500 en na 72 uur krijg ik mijn winst van $ 5.000 in mijn bitcoin-portemonnee. Omdat ik bij hen heb geïnvesteerd en ik altijd mijn winst zonder vertraging ontvang, dus als je je bitcoin wilt investeren, is TD Ameritrade de beste deal waarmee je kunt investeren en winst maken is een garantie. Dus als u wilt beleggen, neem dan gewoon contact met hem op en hij zal u begeleiden bij het starten van uw investering. WhatsApp +447883246472
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen