vrijdag 1 januari 2016

Nieuws over Seizoen 6 en 7 dvd's

Hallo Winxers,

We hebben even een snelle mededeling voor jullie.
De meest gestelde vraag op onze social media blijft toch wel, waar de dvd's van Seizoen 6 blijven.
En ja dat klopt Seizoen 6 is nu al meer dan een jaar geleden op tv geweest en nog nergens horen we iets over de dvd's.
We hebben na heel veel contact een duidelijke mail van Nickelodeon gekregen.
Waarin ze ons vertellen dat hun alleen de rechten hebben om Winx Club uit te zenden en hun gaan niet over de dvd's.
Voor zover hun weten geeft JustBridge de dvd's voor Winx Club uit.
Maar zoals we weten heeft JustBridge de rechten niet meer na Seizoen 5.
JustBridge heeft ons wel een klein beetje hoop gegeven, deze maand krijgen ze nieuwe informatie wat ze in 2016 allemaal gaan uitgeven op dvd.
En we hopen natuurlijk dat Winx Club daar weer tussen staan.
En dan nu Seizoen 6 en 7.

Nu kunnen we pech hebben dat Winx Club er niet op staat maar dat laten wij als Winx Club fans niet gebeuren toch?
Daarom gaan we een petitie starten, dus laat ons weten als jij graag de dvd's van Seizoen 6 en 7 wilt zien verschijnen zodat we onze stem kunnen laten horen aan JustBridge en misschien ondernemen ze dan eindelijk eens actie voor ons.

En we wensen jullie een gelukkig nieuwjaar!!

179 opmerkingen:

  1. Hoe moet ik de petitie tekenen? Ik zelf hoef ze niet per se op dvd te hebben, maar ik wil wel graag mijn mede winx club fans helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou de petitie waarschijnlijk wel tekenen, maar ik zou de dvd zelf niet willen...

    Natuurlijk krijg je bij elke aflevering het eindlied erbij, maar de algemene kwaliteit (lees resolutie) van dvds zijn ronduit slecht vergeleken met wat er op de tv uitgezonden word...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is de nieuwe uitgever niet primal screen? Want die hebben de nieuwe film uitgegeven

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee helaas niet, we hebben contact opgenomen met het bedrijf die de dvd's van de 3e film heet uitgegeven en die hebben ons vertelt dat ze alleen de rechten hebben voor de (toekomstige) film(s) en niet de seizoenen.

      Verwijderen
  4. ik wil mijn medefans ook helpen maar wat iseen petitie en hoe moet ik hem tekenen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is een soort lijst waar mensen hun handtekenig op plaatsen en als je genoeg hebt verzameld kun je de laten zien aan mensen waarvan je wilt dat ze een actie gaan ondernemen en soms doen ze dat

      Verwijderen
    2. ik weet dat het 2018 is maar als het nog kan wil ik graag tekenen om toch seizoen 6 en 7 van winx club op DVD te krijgen want ik vind de winx club gewelig en super leuk ik ben 26 bijna 27 en ja ik ben oud maar ik ben er trots op dat ik met deze leeftijd nog steeds groot fan ben van de winx club

      gr Selita

      Verwijderen
  5. hoe moet ik hem tekenen ik wil de dvd's ook heel graag en natuurlijk wil ik dat ook voor mijn mede fans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja absoluut ik wil zo graag de dvds van seizoen 6 en 7 dolgraag hebben maar hoe moet ik die petitie tekenen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. bedankt voor het antwoorden:) ik doe sws mee dus mijn stem heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij schrijven de namen op van de mensen die hier een reactie plaatsen.
    Wat je ook kan doen is JustEntertainment mailen met de vraag voor de dvd's
    Dit is hun e-mail adres: info@justentertainment.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ehm ik zou graag antwoord willen op mijn vraag :(

      Verwijderen
  9. Ik doe ook mee! Sowieso het is gewoon leuk om de dvd's te hebben als collecteurs item toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil ook graag de dvd's hebben ik doe mee! En natuurlijk ook voor de mede winx fans! Ik ben nu al 10 jaar winx fan maar heb nog steeds niet alle dvd's en wil ze wel echt heel heel heel heel enz. Graag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Natuurlijk wil ik dvd's. Het zou me heel gaaf lijken geen gedoe meer met internet :p ;) B)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik wil ook graag dat de dvd's uitkomen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja ik ook!! Ik wil ook eindelijk na een jaar lang wachten de Seizoen 6 dvd's.
    Dat ze seizoen 7 nog niet kunnen uitgeven dat snap ik, maar Seizoen 6 is al heel erg lang geleden op tv geweest.
    En wat andere ook zeggen ik spaar alle seizoenen op dvd dus Seizoen 6 en 7 kunnen niet ontbreken in mijn collectie.
    JustBirdge of Nickelodeon lees dit en doe hier iets aan a.u.b we wachten al zo lang!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe mee, vooral voor mijn mede fans natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik denk dat j&m brands de dvd's gaat uitbrengen want ik zag laatst dit:http://www.jmbrands.nl/nl/project_tag/winx-club/ en daar staat toch duidelijk winx club 7!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik stuurde j&m brands een email over de dvd's en ze zeiden dat er geen partner us voor de dvd's van seizoen 6 en 7 :(

    BeantwoordenVerwijderen
  17. *is bedoel ik in plaats van us

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oke ik heb geen account hier dus ik zeg maar ff me naam voor jullie:)


    lisa van der Veen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo ik doe ook mee!! Schrijf maar Eve Pellie en kunnen jullie ook de specials en tv movies erbij doen want daar zijn ook geen dvds van. Kunnen jullie dat misschien ookk regelen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik doe ook mee wand ik hou van winx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. i love winx en voor me winxfans doe ik ook mee!! als we allemaal samenwerken lukt dat!ik heet

    nora

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Reacties
    1. Wij willen het het niet op Youtube.
      Wij willen het op Dvd.
      Als we alles maar op internet gaan kijken, en alles maar kopen op internet, hebben al die mensen geen baan meer! Geen geld dus om van te leven!

      Verwijderen
  24. jongens als je winx club op je ipad wilt waarvan je maar 5 gb gebruikt moet je deze stappen volgen:)
    1. download de app audiotube.
    2. daar moet je je winx aflevering opzoeken en erop klikken.
    3. er staat in het midden een box en daar moet je op klikken zodat hij geladen wordt en je hem kan kijken zonder wifi.
    4.nadat je daarop hebt geklikt staat er met welke sterkte je hem wilt bekijken

    successss:)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi dutch winx news zouden jullie dvd covers willen maken van seizoen 7 en 6 en de tv specials wat die ene van serie 7 deel 3 die jullie hebben gemaakt zag er net echt en zou de achterkant daar alstjeblieft bij kunnen? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Denken julie daadwerkelijk dat dit wat word? Alle bedrijven die Winx Club hebben uitgegeven op DVD hebben verlies gemaakt. Ook minder exemplaren uitbrengen zal niks bereiken, dat is te duur. Winx Club is dood, Rainbow maakt alleen nog keiharde winst in Rusland en Italie zelf. Ze werkten niet voor niets samen met Nickelodeon. Als die samenwerking tussen Netflix en Rainbow niks word is het waarschijnlijk voorbij in grote delen van Europa.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Komt er nog een keer iets nieuws op de site te staan?😊

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Komt er nog een keer iets nieuws op de site te staan?😊

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hii ik hoorde dat t niet is gelukt. :( maar misschien kunnen jullie netflix overtuigen aabgezien zij ook de nieuwe spin off gaan produceren

    BeantwoordenVerwijderen
  30. IK BEN DIT ZAT!!!! Het is bijna maart en nog geen een artikel op deze site en ik en ik denk vele andere mensen kijken zo een 4 keer per dag op deze site om te kijken of er iets nieuws komt ik weet dat iedereen ook een leven buiten het Internet heeft maar jullie kunnen toch wel een keer op deze blog kijken en er aandacht aan besteden dat doe je andere mensen een plezier en jezelf ook wat je wil toch bekend worden daarom hebben jullie deze blog gemaakt en ik wil hier geen reacties op krijgen van mensen die hier niks mee te maken hebben ik wil maar een reactie van winx club dutch news!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben het met je eens het is al bijna maart en ze hebben niet eens wallpaper van januari of februari gezet ze zetten bijna niks er op ze zeggen ze hebben school maar niet in weekend of na schooltijd kjn je ook op deze blog ze lezen niet eens de reacties

      Als je met ons eens bent reageer hier want anders zullen zij pas in mei ofso iets zetten

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. Ja. Aangezien er allááng weer Winx nieuws is. Maar het probleem is dat WinxDutchNews alleen de binnenlandse bronnen bekijkt.
      Die hebben niet elke week of maand iets.

      Verwijderen
    4. rust in vrede winx club dutch news in tegenstelling van jullie is de site van xtessa1 genaamd sirenix webklik zij post volgens mij zo'n 3 keer per week iets en ze post ook nog sappoge nieuwtjes ik geef het toe rond 2014 - 2015 vond ik deze site veel beter en mooier maar die nieuwe achtergron en header van haar site vind ook zo mooi dus nu vind ik die site mooier en beter!

      Verwijderen
  31. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. VOOR ALLE WINXCLUB FANS IK HEB GOED NIEUWS VOlGENDE WEEK MAANDAG TOT VRIJDAG WEER NIEUWE AFLEVERING VAN WINXCLUB OM 15:00 OP NICKELODEON!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. yes werd tijd! ik kan niet wachten!

      Verwijderen
    2. welke aflevering worden er uitgezonden?

      Verwijderen
    3. ik denk aflevering 14 tot 25

      Verwijderen
    4. Klopt. Het Tv spotje is al langs geweest.
      En die laat nieuwe beelden zien van Tynix.

      Verwijderen
  33. ik vond/vind winx echt een leuke serie zelfs seizoen 5 en 6 vond ik top maar de sfeer van winx begint steeds meer bij me weg te gaan vroeger op school gingen wij altijd pokemon kaarten voor winx kaarten ruilen ik bedoel daarmee vroeger waren er veel meer leuke series zoals op nickelodeon en jammer dat fox kids weg is en jetix is beter dan disney xd op nick waren er veel meer leuke series zoals sabrina's geheime leven,trollz,bratz enzovoort vroeger waren er veel meer winx spullen nu zijn er alleen dvd's en winx the videogame op de ps2 was ook tof en mission enchantix er zijn nu geen leuke mooie poppen die dunne poppen waren tig keer beter dan die van nu ik mis de oude kinderseries vreselijk en ik hoop dat nick luistert naar wat de kijkers allemaal zeggen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ga zeker niet kijken naar de tweede deel van seizoen 7 ik stop vanaf vandaag met winx kijken ik herrinner het me nog als de dag van gister dat ik heel vroeg wakker werd in het weekend om seizeon 5 ep 1 te zien en ik dacht natuurlijk dat het er uit zou zien als seizoen 1 tot en met 4

      Verwijderen
    2. Winx Club is veranderd, en niet meer zo ''goed'' als vroeger
      omdat de Tv industrie veranderd, Rainbow gaat gewoon met
      de tijd mee. Niemand wil iets zien van 10 jaar geleden.
      Dit is nu. En Rainbow maakt nu gewoon series wat de kinderen
      van vandaag leuk vinden om te kijken.
      Ze doen het niet omdat ze slechter zijn geworden of kwaliteit
      zijn gaan lekken. Ze zijn veranderd, omdat de Tv industrie veranderd.

      Verwijderen
  34. Ook al veranderd winx club ik blijf het voor altijd kijken hoe dan ook!��
    Ik ben al 10 jaar fan

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ook al veranderd winx club ik blijf het voor altijd kijken hoe dan ook!��
    Ik ben al 10 jaar fan

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik weet niet of ik vandaag Winx ga kijken ? (15:00 Op Nick) Heel mn leven al een fan geweest. Het is flink veranderd ookal vind ik de kwaliteit wel beter

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb precies dat zelfde als jou ik vond seizoen 5 en 6 zelfs goed en de kwaliteit was ook beter ik was mijn hele leven sinds het op tv kwam keek ik het maar de leukheid is gewoon in een klap verdwenen

      Verwijderen
  37. Wat is er mis met Seizoen 7?
    Hoezo is de leukheid verdwenen?
    Er is toch niet veel veranderd sinds Seizoen 5 en 6.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Je hebt gelijk! Ik vind seizoen 7 echt GEWELDIG! De tynix transformatie die vandaag op televisie was is echt ZOOO MOOI!!!! Ik wordt er heel vrolijk van! Ik ben benieuwd wat ze gaan beleven in de Mini-Worlds!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik heb alle seizoenen tot nu toe al allemaal gezien en ik vond ze allemaal even goed en geweldig! Was er niet gezegd volgens mij op deze site dat ze met seizoen 8 bezig zijn in Italië of andere landen (met het maken). Ik ben benieuwd of dat nog iets word. Maar die ga ik ook zeker kijken☺

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik heb alle seizoenen tot nu toe al allemaal gezien en ik vond ze allemaal even goed en geweldig! Was er niet gezegd volgens mij op deze site dat ze met seizoen 8 bezig zijn in Italië of andere landen (met het maken). Ik ben benieuwd of dat nog iets word. Maar die ga ik ook zeker kijken☺

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik kijk al van af het begin naar winx club en ik vind elk seizoen is anders maar wel goed en tegen de mensen van winxclubdutchnews het is al twee maanden geleden dat julie iets hebben gepost en ik weet dat Julie het druk hebben Met school maar je hebt toch wel even tijd zo verwaarlozen Julie je site en je stelt de winx fans teleur

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja vind ik ook!!! Het is nu vakantie voor iedereen in het noorden dus.... Als jullie in deze 2 maanden iedere dag een woord hadden getypt zelfs dan hadden jullie een update kunnen maken. Volgensmij is deze site overleden! Dus RIP

      Verwijderen
    2. Precies. Ik wil niet klikken, maar: Ik zag ze wel actief op
      Youtube.

      Verwijderen
    3. Of moet ik misschien iedere week iets plaatsen over winx als Julie het niet meer doen ?

      Verwijderen
    4. Zo heeft Ingino Straffi bevestigd in een interview dat het 8ste seizoen al in productie is en zal worden uit gezonden na de 4de film

      Verwijderen
    5. Dat staat al op het Blog.
      Wat dacht je van het nieuws van World of Winx of de nieuwe Film?

      Verwijderen
  42. Het schijnt dat het 8ste seizoen komt in eind 2016 begin 2017 en als.je op Google winx tynix dolls in typt dan kan je al een filmpje op Youtube zien van de boom tynix pop ook heb ik in een interview gelezen dat Ingino Straffi heeft gezegd dat hij de 4de film met echte mensen wil doen.maar of dat waar is dat betwijfel ik

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is waar, want het is al bevestigd. Hij zei laatst "Het was altijd al een droom van mij om een Live action film te maken van De Winx" En een Live Action is gespeeld door echte mensen, dusja.

      Verwijderen
  43. Ik weet het is misschien onozel dat ik dit vertel maar het is beter dan.niks ik hoop zo Julie toch nog iets bij te brengen

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hallo ik probeer meer nieuwe informatie te vinden over World of winx en de 4de film en seizoen 8 en de tynix poppen maar het enige wat ik weet is dat World of winx gaat over de winx die de wereld rond reizen om dromen van kinderen te doen uitkomen en dat het dit jaar een tweede seizoen krijgt en dat de 4de film waarschijnlijk met echte acteurs wordt gemaakt en dat veel fans en sites denken dat dit de laatste film wordt maar Ingino Straffi heeft bevestigt dat dit een vergissing is dus dat er waarschijnlijk nog films zullen komen het is misschien niet veel nieuwe informatie maar het is toch al meer dan winxclubdutchnews zelf

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb altijd al een live action film willen zien van winx. Wacht er nu al 10 jaar op! Ik ben heel benieuwd ook naar welke transformatie ze zullen krijgen. (Ik hoop dat het enchantix wordt!!!). En ook hoe ze de transformatie filmen...
      Ook ben ik heeeeeel benieuwd naar WoW. Als het echt op een oudere doelgroep is gericht, denk ik dat het heel goed zal worden!!! We zullen maar moeten wachten...

      Verwijderen
  45. De vierde filmt komt uit in 2017 en sommige beweren dat hij the legend of mythix ( het legende van mythix) heet en dat kan misschien kloppen omdat de derde film was sirenix en mythix is ook een3D transformatie daarom is het bas niet de bloomix transformatie omdat die namelijk 2D is wat de film transformaties lopen achter in de serie want in de afleveringenzit wel al aan tynix en in de film zitten we nog maar aan sirenix dus misschien is het waar ik weet het niet

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik heb dat zien staan in verschillende winx forums maar ik weet niet of het klopt e het kan zijn dat dit de titel is maar dat is nog niet bevestigt geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wanneer komt er een nieuwe artikel �� ik wacht meer dan 2 maanden alsjeblieft zeg winx club dutch news waarom doen jullie dit ik bedoel jullie doen eigenlijk niets terwijl Julie wel actief waren op youtube er wel winx nieuws is (geweest) over de hele wereld maar ook in Nederland is er nieuws doe ons een lol en neem een voorbeeld aan de website sirenix webklik van xtessa1 !

    BeantwoordenVerwijderen
  48. R.I.P Winx Club Dutch News ������

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Winxclubdutchnews alstublieft, plaats nog een keer wat op jullie site. De verjaardag van Flora en Tecna hebben hier ook niet meer opgestaan en ik vond hier altijd de muziek van Winxclub en dat staat er nu ook niet meer op. Er is zoveel nieuws over winx en ik denk dat de meeste winxers van deze blog naar een andere zijn gegaan ik wacht nu al weer super veel maanden gaan jullie er nog wat op plaatsen of is deze site er "niet meer" groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Winxclubdutchnews alstublieft, plaats nog een keer wat op jullie site. De verjaardag van Flora en Tecna hebben hier ook niet meer opgestaan en ik vond hier altijd de muziek van Winxclub en dat staat er nu ook niet meer op. Er is zoveel nieuws over winx en ik denk dat de meeste winxers van deze blog naar een andere zijn gegaan ik wacht nu al weer super veel maanden gaan jullie er nog wat op plaatsen of is deze site er "niet meer" groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. beste anoniem winxclubdutchnews is een beetje vervalen kom zeker naar mijn blog
      http://www.winxclubfanpagedutch.blogspot.be/

      Verwijderen
    2. dan moet je geen logo's kopieren van deze Site, zonder toestemming,
      dat vinden mensen niet leuk.

      Verwijderen
    3. Dit heeft echt geen zin dit soort dingen gebeurde in het verleden wel vaker bij deze site zoals die w inactie van die dvd toen begon iedereen reacties te plaatsen die helemaal niet bij het artikel horen maar toen waren ze 1 maand lang ofzo weg en ze waren weer terug volgens mij is dit echt het einde van deze site en het ergste is nog wel dat ze op youtube wel actief zijn alsof ze deze site zijn vergeten en xtessa1 heeft gelijk niet alles kopiëren dat vind niemand leuk en je krijgt ook nog minder bezoekers en plaats eens echt nieuws want dat wat op jou blog staat noem ik geen nieuws maar dat is mijn mening vroeger was dit de beste blog ooit en de site van xtessa1 stond bij mij op nummer 2 en nu heeft xtessa1 echt de mooiste site met echt nieuws en ook de gesprekken in het gastenboek zijn soms ook leuk om te lezen :)

      Verwijderen
  51. Bijna 4 Maanden, nog even en dan is het een halfjaar.... Die zien we nooit meer terug

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik vraag me ook af of ze de petitie nog gaan maken. Volgens mij wouden ze Winx DVD's toch helpen? Nou dit gaat zeker niet helpen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Idd! Tessa. @anoniem haar site is sirenix-winx en dan webklik

      Verwijderen
    2. De volgende keer kun je ook gewoon het Site-adres vermelden

      Verwijderen
  53. Xtessa1 hoe heette uw site ook alweer?

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Xtessa1 hoe heette uw site ook alweer?

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik kijk winx club al vanaf toen het bestond en ben nu 15. Ik hoor wel van meer meiden dat ze het nog leuk vinden om te kijken. Na seizoen 3 of ongv seizoen 4 is het indd veranderd, maar er worden ook kinderen geboren en die kijken het ook en het is nu moderner. Maar ik blijf winx kijken tot het stopt! a fan is for ever a fan ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies! Ben nu ook 15 en kijk t al sinds afl 1. Ik ben echter gestopt na seizoen 4. Toen seizoen 7 kwam, werd ik nieuwsgierig en keek ik alles terug. Seizoen 6 gaat nog wel (bloomix doet mij denken aan Enchantix) maar seizoen 5 is een ramp!!! Seizoen 7, mwa ik haat bloomix maar het verhaal over het beschermen van dieren bevalt me wel. Ik mis de oude winx wel, vooral de transformaties. Ik hoop dat WoW en seizoen 8 beter worden.

      Verwijderen
  56. Volgens mij zijn ze er heel lang niet, want ze hebbben nog geen eens wallpapers van januari, februari,maart en April

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Nieuws over onze dode site

    Hallo Winxers,

    We hebben even een snelle mededeling voor jullie.
    De meest gestelde vraag op onze social media blijft toch wel, wanneer we iets nieuws posten op onze site.
    En ja dat klopt we zijn nu al meer dan 3 maanden een soort van offline op onze site en nog nergens horen we iets over winx club dutch news.Behalve dat we dingen dingen plaatsen op youtube en daar zijn we dus wel online. Als of we onze site zijn vergeten. En er valt wel wat te posten op onze site. Wij winxers zouden minstens een verklaring willen waarom jullie hier offline zijn ik weet dat winx club dutch news hier niet op gaat antwoorden maar ik zeg het gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap geen snars van dit bericht.
      Eerst wordt er gepraat met 'onze Site is al drie maanden offline' en later met 'Wij zouden wel een verklaring willen waarom jullie offline zijn' (wat verwijzt naar de eigenaren van de site).
      Vaag allemaal.

      Verwijderen
    2. Een beetje slecht Nederlands.

      Verwijderen
    3. Ik wou zoals het op die updaten van 1 jan. Laten lijken en daarna heb ik zelf iets erbij geschreven

      Verwijderen
    4. En het is verwijst niet verwijzt

      Verwijderen
    5. Weet ik, ik zag het typfoutje later ook O_O

      Verwijderen
  58. deze site is dood! RIP !

    BeantwoordenVerwijderen
  59. mij maakt het niet uit of deze website dood is maar winx leeft nog voor altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja deze site is gewoon k*t zooi geworden maar winx is en blijft er voor altijd alleen zijn er zo veel reacties over deze site omdat er heel weinig goeie site van winx zijn waar echt nieuws te vinden is als dit blog bijvoorbeeld amirkaans was dan maakte het niet uit dat ze dood waren want er zijn honderden Engelse winx site borden vol nieuws maar spijtig hier in Nederland... Ik ken er eigenlijk maar 3 die goed zijn dit is mijn top 3 de beste is 1 en de slechte is laatst
      1. Sirenix Winx Webklik
      2. winxclub.com (natuurlijk)
      3. Dutch winx news ( stond eigenlijk vroeger op nummer 1 maar sinds ze dood zijn niet meer)
      Eigenlijk ken ik 4 winx site en deze is het slechte ookal is die niet dood als deze blog het is gewoon een te verschikkelijke site voor woorden
      4.de site van molmomat

      Verwijderen
  60. Zijn er nog mattel dolls te koop geen eBay en marktplaats want daar heb ik niks aan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hun hebben de rechten niet meer om ze te maken of te verkopen

      Verwijderen
  61. jeetje van een k*t site. er staat al 4 maanden(bijna 5) niets op!!! eerst was het me lievelingssite maar nu niet meer!!!:(

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik snap dat er wat mensen zowat elke dag/week op deze site kijken en dat jullie het jammer vinden dat er niks hier meer geplaatst is. Maar wat valt er dan te plaatsen? Seizoen 7 is nog niet zo heel lang uit en daar hadden hen het meeste over geplaatst. Misschien als er nog binnenkort wat nieuws komt over seizoen 8 plaatsen hen het heus wel. Het zelfde geld als Wow de serie waar winx club spionnen zijn en net zoals de films die er nog gaan kopen. Heb geduld er zijn nog wel wat anderen sites, maar deze blijft en vind ik toch het bestee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er al weer maanden lang Winx nieuws bezig. En ik kan het weten want ik ben zelf ook een Winx Site. Maar ze zijn de Site gewoon vergeten. Of ze kijken niet goed.

      Verwijderen
    2. Besides Er komen toch ook nooit een nieuwe wallpapers meer?

      Verwijderen
    3. Er is wel degelijk nieuws! De tynix poppen, de nieuwe samenvatting van Wow, de foto's van WoW?

      Verwijderen
  63. Tfu kut site geworden dit

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hoi xtessa1,
    Sorry dat het zo moet, maar ik wist niet hoe ik je anders moest contacteren.
    Op jouw site zag ik dat WoW deze lente niet meer op netflix zou komen. Dat vind ik verschrikkelijk, dus heb het ook even nagevraagd bij GermanSirenix. Zij weet van niks.... Zou ik misschien jou bron mogen weten?
    Alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geloof je me niet dan?
      Ik heb het van de facebook pagina Una di Noi Winx. Daar staat oook vertrouwelijke informatie.

      Verwijderen
    2. Ik geloof je wel. Maar wel raar dat germansirenix er niks van af weet. En ja, ik volg haar al langer dan jij, dus sorry, maar over zoiets wil ik het toch nog even navragen :$

      Verwijderen
    3. Fijn. Ik denk dat ik mijn excuses aan moet bieden. Germandirenix heeft er nu ook iets over gepost. Sorry je had gelijk :D

      Verwijderen
  65. Reeds een berichtje gestuurd aan WinxClub Dutch News via Youtube. Nu alleen nog wachten op een antwoord... (want daar zijn ze namelijk, en opvallend, veel actief).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Denk niet dt ze gaan reageren. Volgens mij weten ze zelf ook donders goed dat dit niet kan. Dus ja, zie hier maar een excuus voor te verzinnen. Lukt ze niet dus waarom dan reageren? Heb in ieder geval al mijn vertrouwen verloren.

      Verwijderen
    2. Nouja het is al een paar dagen geleden dus je hebt gelijk.

      Verwijderen
    3. Hoe meer maanden erbij komen hoe meer ik denk "Vonden ze het wel leuk om een blog te hebben?" Want als je nu plotseling stopt.

      Verwijderen
  66. ATTENTIE ALLEMAAL!
    Winx Club Dutch News heeft laten weten dat ze stoppen met het blog.
    Ze reageerden op mijn bericht. Dit is het bericht:
    ''Hallo xtessa1,

    Ik werk niet meer voor de blog, vanwege school en andere dingen kon ik het niet combineren om dan 3 keer per week een artikel te maken, want ik was vaak de gene die dat dus deed.
    En sinds ik gesopt ben zijn er dus blijkbaar geen artikelen meer online gekomen.
    Want ik krijg via YouTube bijna wekelijks een mailtje binnen.

    Als het goed is heb ik nog steeds toegang tot de blog.
    Maar om heel eerlijk te zijn zou ik niet weten wat ik moet plaatsen.
    Omdat ik (hoe raar het ook klink) me niet meer zo bezig houd met Winx Club.
    De video's die ik upload zijn ook vaak fanmade filmpjes.
    Dus of er ooit nog iets op de blog geplaatst wordt weet ik echt niet helaas het spijt me.

    Nog een fijne avond,
    WinxClubDutchNews''

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi xtessa1 bij welke video lekt jij een bericht achter het is echt slecht nieuws dat ze gestopt zijn maar ja gelukkig hebben we altijd jou sire nog

      Verwijderen
    2. Hoi xtessa1 ik ben nummer 24 van de blacklist op jou site en ik wil zeggen dat het me spijt eerlijk gezegd heb ik van te voren die regels helemaal niet gelezen en daar om mijn naam stella te maken omdat ze mijn lievelings fee is dus zou je me er alsjeblieft af kunnen halen en me deblokkeren want ik niemand uitgescholden ofzo iets en ik lees nog altijd je nieuwe artikelen op de site en als ik er dan iets over wil zeggen kan ik dat niet en nu een paar jaar later heb ik er nog steeds spijt van

      Verwijderen
    3. @ Hoi.
      Ik heb het geschreven in de 'discussie' sectie van hun Youtube pagina.
      @ Anoniem.
      Het is niet erg. En ja, je hebt niemand utgescholden,
      maar daar ging het niet over. Jezelf voordoen is namelijk ook verboden, naast schelden. Maargoed. Ik zal je eraf halen,
      en deblokkeren. Je kan altijd je mening geven, want er is ook nog een Forum.

      Verwijderen
  67. Dankjewel echt waar nogmaals dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  68. winx club duch news STOPT!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Kent iemand leuke winx blogs die ik kan volgen want deze is gestopt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alle Nederlandse Winx sites zijn dood.
      Behalve Sirenix-winx dan.

      Verwijderen
  70. Ik kwam erachter dat Winxclubnederland.nl er ook al uit ligt...

    BeantwoordenVerwijderen
  71. ik ga deze blog echt missen! :( heel erg bedankt voor alle info en leuke posts! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Reacties
    1. Heb je het tegen mij? Waarom?
      Wat heb ik verkeerd gedaan?

      Verwijderen
  73. Hoe heet die site van xtissue

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ten eerste, ik heet niet zo.

      Verwijderen
    2. Hey voel je vooral niet cool hoor om iemand zo te treiteren.
      De enigste die lacht om jouw rare gedrag is jezelf.
      Een beetje triest hoe eenzaam je dan eigenlijk wel niet bent.
      Zelf persoonlijke problemen ofzo.

      Verwijderen
  74. Reacties
    1. Iedereen kan wel zien dat jij dezelfde persoon bent
      als hierboven. De minuten schelen niks.

      Verwijderen
  75. Hoew heet die site van xte..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sirenix weklik k.......t straatho.......r

      Verwijderen
    2. Zit er een draadje los in jouw bovenkamer ofzo

      Verwijderen
  76. Is winxclubnederland.nl ook al gestopt ??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij hebben ze het zelf niet eens in de gaten dat
      hun Site eruit ligt

      Verwijderen
  77. WoW world of winx staat nu op Netflix enjoy

    BeantwoordenVerwijderen
  78. hoi xtessa
    super leuk dat jij een site hebt!:)
    hoe heet die?

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Binnenkort is dit artikel alweer een jaar oud..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is nu meer dan een jaar oud wow wat gaat de tijd snel by the way

      Verwijderen
  80. Ik wil geen ruzie maken.
    Maar we mochten een jaar geleden op deze Site, niet zeggen
    dat Braffilius en Kalshara slechte vijanden zijn.
    Een jaar later, was het toch waar!
    Ze zijn de slechtste en zwakste vijanden die Winx heeft gezien!
    Just saying..

    BeantwoordenVerwijderen
  81. LOL ! deze site is ZO dood. zo zie je maar weer hoe niemand in Nederland om Winx geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. niet allemaal er is ook een site dat www.sirenix-winx.webklik.nl
      heet en het is nederlands

      Verwijderen
  82. ik huil nu letterlijk omdat ik nog weet wanneer dit erop kwam en hoe snel de wereld/tijd en het leven gaan/gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Voor alle winx fans!
    Deze site is niet meer actief! Deze mensen zijn er mee gestopt omdat winx idd dood is in nl en omdat ze zelf ook niet meer van houden (en waarom die actief winx accounts? Dan) ps: hun hadden wel een bericht mogen schrijven dat hun ermee stoppen! Ik wist het pas toen ik antwoord kreeg van één van de beheerders op mijn mail!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. De beheerders zijn nog wel actief op Youtube.
    Maken zelfs in de beschrijving van
    nieuwe videos reclame voor dit dooie blog.
    Ze zijn hoogstens meer dan 1 jaar absent.
    Als ze dan geen fan meer zijn, waarom maken
    ze dan nog wel Winx videos?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. WinxClubDutchNews Team25 juli 2017 om 19:21

      Hoi tessa, Wij zijn en zullen altijd Winx fans blijven. Dat wij gestopt zijn met deze blog betekent niet dat we geen fans zijn. Het klopt wel dat ik zelf (David) afstand genomen heb van de Winx fandom omdat dit gewoon teveel drama met zich gaf met andere Winxers. Hierbij bedoel ik pesten,bekvechten en nog meer domme dingen. Ik zelf ben gestopt met mijn Winx kanaal maar volgens mij upload Pim soms nog wel wat. Ik ben ondertussen al verder gegaan en zat bij verschillende fandoms. K ben nu een grote fan en heb een obsessie met K-Pop dus dat is wat ik nu meerendeel aan het doen ben. Ik vind het nog steeds altijd jammer dat WCDN zo moest stoppen zonder goed afscheid hebben genomen. Ik had ook al paar keer gedacht om weer verder te gaan met de blog maar kdenk dat ondertussen het al telaat is en dat iedereen al denkt dat deze blog dood is zoals je zegt.

      Liefs,
      David van WinxClubDutchNews

      Verwijderen
    2. Bedankt voor de duidelijkheid.
      Respecteer je beslissing. Ik begrijp waarom je gestopt
      bent, ik zie ook veel haatdragende fans tegenwoordig
      in de Winx fandom. Mensen die elkaars meningen
      afklagen, en het dan uit op bekvechten,
      zoals jij zei. Veel haat op de nieuwe Winx, mensen
      die niks meer positiefs over Winx Club kunnen zeggen.
      Iedereen die je oren ervan af schreeuwt
      hoe erg ze Nabu en Riven missen. Zal nu wel zeuren,
      maar ik wordt er gek van.

      Verwijderen
  85. Deze site ligt plat. Jullie haden in 1 jaar wel iets kunnen posten over dar jullie gestopt zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. ben ik de enige die deze site letterlijk elke dag checkt?

    BeantwoordenVerwijderen
  87. OMFGGGGGGGGGGGG 2 JAAR GELEDEN

    BeantwoordenVerwijderen
  88. HEY HEY WINX The magic common lets go we're gonna make it alright!! HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWOOOOOOOOOOOOOOOW winx are magic .. X

    BeantwoordenVerwijderen
  89. hey X je kan seizoen 6 en 7 kijken op vk.com gewoon zoeken tussen videos :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  90. ik doen ook mee
    zet mij naam er ook bij
    ik heet Rianne van Buuren zet die maan maar op de lijst

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rianna hopelijk heb je in de gaten dat deze Site al meer dan 2 jaar dood is...

      Verwijderen
  91. hallo ik ben milan het is nu al 2019 en die dvd,s zijn nog altijd niet uit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Omdat deze site dood is, en de aktie nooit verder is gegaan

      Verwijderen
  92. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik wil getuigen over TD Ameritrade die me heeft geholpen mijn bitcoin te investeren en me heeft gemaakt tot wie ik nu ben, ik geloof nooit in investeren in bitcoin totdat ik TD Ameritrade ontmoette. Ik heb zoveel getuigenissen gezien dat hij mensen hielp om hun bitcoin te investeren. Ik besluit contact met hem op te nemen en investeerde $ 500 en na 72 uur krijg ik mijn winst van $ 5.000 in mijn bitcoin-portemonnee. Omdat ik bij hen heb geïnvesteerd en ik altijd mijn winst zonder vertraging ontvang, dus als je je bitcoin wilt investeren, is TD Ameritrade de beste deal waarmee je kunt investeren en winst maken is een garantie. Dus als u wilt beleggen, neem dan gewoon contact met hem op en hij zal u begeleiden bij het starten van uw investering. WhatsApp +447883246472
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen