zaterdag 13 juni 2015

Winactie Winnaar!!


Hallo Winxers,

We hebben een winnaar gekozen.
We kregen geen reacties meer binnen dus hebben we er al gewoon één gekozen.
Dus kijk snel in je mailbox van het email adres dat je ons hebt doorgegeven en wie weet staat er wel een mail van ons tussen.
Reageer vóór dinsdag 16 juni, doe je dat niet kiezen we iemand anders, reageer je daarna dan is het helaas pech.
Heb je nu geen mail ontvangen en had je toch alle antwoorden goed.... wees niet getreurd er komen vast nog wel wat nieuwe winacties en dan mag je gewoon weer meer doen!
We hebben willekeurig gekozen dus niet wie als eerst een antwoord achterliet er waren meerdere mensen die gewonnen hadden en uit die mensen hebben we iemand gekozen.

We wensen de winnaar alvast veel plezier met zijn of haar cadeau en verassing van ons!

WinxClubDutchNews

89 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. hey xtessa1, dus je hebt gewonnen, ik ben erg blij voor je, gefeliciteerd!! nog. en heel veel kijkplezier. met de derde film van winx club het mysterie van de afgrond. tenzij je de film al hebt gezien. ;)

      Verwijderen
    2. Bedankt, Mert, echt aardig.
      Ik had de film eigenlijk al gezien in het Engels maar in mijn eigen taal
      is natuurlijk nooit weg. En eerder had ik nog nooit zulke coole
      extra's, zoals de poster :)

      Verwijderen
    3. En ik heb heel weinig Winx producten :(

      Verwijderen
    4. hoi xtessa1 zou ik mogen weten wat die andere extra's zijn want ik heb de dvd maar ik heb geen extra's (behalve twee posters)

      Verwijderen
    5. Hoe kom je aan de dvd Lisa Krona?!

      Verwijderen
    6. Ik heb de film nog niet binnen, helaas.
      Mijn Adres heb ik sinds vandaag pas naar WinxClubDutch verstuurd, hopelijk komt hij komende week op de deurmat.

      Verwijderen
  2. hoi anoniem ik heb de dvd voor 8 euro gehaald bij de bart smit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad zo dat Bart Smit al begonnen is ze te verkopen, ik zelf heb hem nog niet gezien. Kreeg je er een gratis poster bij?

      Verwijderen
    2. hoi winxclubafleveringen ja ik kreeg er zelfs twee eentje in het klein waar de engelse titel op staat the mystery of the abys en eentje in het groot waar op staat het mysterie van de afgrond ik heb de eind lied van die film op youtube gezet maar hij werd geblokeerd door rainbow en ik ben echt zo blij want ik heb gezien dat je de laatste 3 afleveringen van winx seizoen 3 er op hebt gezet super bedankt!

      Verwijderen
    3. Welke talen heb jij op de dvd staan Lisa? Alleen Nederlands of ook andere talen?

      Verwijderen
    4. hoi aanoniem ik heb fins,frans,engels en nederlands op de dvd staan

      Verwijderen
  3. Is de stem van Stormy veranderd of is hij gewoon hetzelfde gebleven

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De stem van Stormy is verandert, ze heeft nu de stem van Roxy.

      Verwijderen
    2. hey Anoniem, je wilt weten of de stem van stormy is veranderd? nou helaas toch wel want ik heb geen idee of je wel de trailer van de derde film van winx club het mysterie van de afgrond, in het nederlands wel hebt gezien op youtube. want nu heeft Meghna Kumar stormy in gesproken in de film. en Meghna kumar is de inspreker van amore en roxy, en Meghna Kumar heeft ook in het huis anubis gespeeld als anchesenamon de boze wraakzuchtige egyptische koningin van farao Achnaton.

      Verwijderen
    3. @mert dogan, dat klopt en ze sprak ook Will in witch en marceline in adventure time. Nathalie sprak Irma in witch.

      Verwijderen
  4. Ik vind dit zoooo jammer waarom is de stem van Stormy veranderd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi anoniiem de stem van icy is ook veranderd de stem van darcy is het zelfde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Lisa ik zelf heb de film ook in Bart Smit gekocht maar de muziek is net zoals op YouTube stond is het bij jou ook zo dat de muziek niet klopt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lisa Krona, kan je op de een of andere manier proberen om de Nederlandse ending song van de nieuwe film op internet te zetten? Of naar mij te sturen?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi anoniem ja ik heb het zelfde als jou bij mij is ook het liedje van het einde een beetje met slecht geluid ik heb al gebrobeerd het eind lied en de ending op youtube gezet en het is geblokeerd door rainbow ik kan het wel naar je versturen bedoel je de ending of dat laatste liedje waar ik het over had met slecht geluid
      zou ik j email mogen zodat ik het naar jouw kan versturen?

      Verwijderen
    2. Ja ik zou dat zo graag willen het liefst het eind liedje! Mijn e-mailadres is stijntube@outlook.com alvast heel erg bedankt Lisa Krona

      Verwijderen
    3. Zou je de film naar mij willen sturen ik kan de film niet kopen want ik heb niet veel geld kan je hem de film naar gsinghnovember@outlook.com sturen ik smeek het je alstublieft kunt u sturen voor volgende week maandag alstublieft stuur naar mij

      Verwijderen
    4. Hey ik heb op me yt kanaal Roxy davenpoort 3 delen van het mysterie van de afgrond ik upload vandaag weer

      Verwijderen
  8. Je kan de dvd nu al kopen!? Toen ik bij die jongen was zei die dat hij hem wel heeft maar hij mag hem nu nog niet verkopen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem vandaag gewoon gekocht haha. Bij een Bart Smit in Amsterdam lag hij gewoon!!

      Verwijderen
    2. hey Anoniem, dus je hebt de film van winx club het mysterie van de afgrond, zo snel mogelijk gekocht, en vind je de film spannend? en mysterieus.? of vind je de film kei dodelijk saai? en heel kinderachtig.? want ik zal zo graag jouw mening willen weten. want ik vind persoonlijk de eerste film van winx club het geheim van het verloren rijk, en de tweede film van winx club het magische avontuur, veel betere winx films dan deze. want bij deze winx club film vind ik best wel kinderachtig gemaakt. dan de vorige winx club films. het lijkt wel of rainbow heel weinig inspiratie heeft. vooral de vijanden gedragen zich erg kinderachtig. terwijl ze gevaarlijk moeten gedragen of niet.?

      Verwijderen
    3. Hoi mert dogan, ik heb de film deze avond gekeken en ik vond hem echt wel heel leuk! De stemmen zijn dus anders geworden maar niet echt storend. Het verhaal is echt spannend en vooral heel erg leuk!!!! Zeker een hele leuke film, de leukste die ik tot nu toe in 2015 heb gezien. Heel mooi en leuk in elkaar gezet van rainbow. Ik vind het alleen wel een beetje jammer dat bij alle liedjes het geluid niet helemaal singroon loopt en heel raar klinkt maar daar kan Rainbow niks aandoen. Ik ben heel erg bij dat ik hem heb gekocht en heb gekeken, zeker een aanrader als je een winx club fan bent. Ik zou hem een kans geven als ik jou was. De vijanden zijn eigenlijk alleen een beetje kinderachtig bij het eind liedje maar dat vind ik juist wel grappig!!

      Verwijderen
  9. Bedankt voor je mening anoniem ik ga hem morgen ook meteen halen! Gr een andere anoniem! XD ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo weten jullie ook of de film ook bij blokker verkrijgbaar is of volgende week pas?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik kan de film niet op de site vinden van bart smit:(

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waar blijft mijn prijs? :/
    Ik heb nog steeds na Vrijdag niets binnen, en jullie zeide
    toch duidelijk in de e-mail 'eind van de week'.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben het met je eens Tessa! Morgen is het einde van de week. Is dit soms een grap of wat?

      Verwijderen
    2. Oh, vals alarm. Ik heb hem net binnen gekregen! :D

      Verwijderen
    3. wat leuk xtessa1 dat je hem binnen hebt gekregen ik heb de film ook maar ik had geen extra zou ik mogen weten wat jou extra was alstjeblieft en trouwens ik vind sirenix winx ook een leuk winx website en je hebt daar hele leuke onderwerpen waar je over schrijft!

      Verwijderen
    4. Bedankt voor je compliment op mijn Site.
      De extra's zijn, een poster, en op de poster een handtekening van
      Niki Romijn (De stemactrice van Bloom).

      Verwijderen
    5. Hallo Tessa,

      Sorry dat je zolang hebt moeten wachten op de dvd.
      De extra, de handtekening van Niki Romijn heeft ons eventjes wat tijd gekost.
      We hopen alsnog dat je er heel blij mee bent!

      WinxClubDutchNews

      Verwijderen
    6. Is het wel waar 100 procebt wat jullie als blog zeggen? Vandaag kwam ik bij die winkels zoals blokker en hun zeide van nee we verkopen ze niet en bij andere winkels zag ik hem ook niet.

      Verwijderen
    7. Tot nu toe verkoopt de Bart Smit hem alleen.

      Verwijderen
    8. Ja klopt. Bij mij waren ze voor 25 juni te koop en niet 25 juni zelf. En bij andere plaatsen waren ze alleen bij bart smit.

      Verwijderen
  13. Als jullie benieuwd zijn naar de volledige DVD cover en de inhoud,
    dan moet je morgen naar mijn website komen (www.sirenix-winx.webklik.nl),
    daar zal ik dan een volledige review geven (met foto's)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk, hoe heb je dat gedaan zodat je ernaar toe kan

      Verwijderen
    2. Ja tuurlijk, niemand mag daar langs. Dat je het de Winx Inspreekstudio noemt zegt al genoeg

      Verwijderen
    3. Ja, je hebt gelijk. Het klonk al zo mooi om waard te zijn natuurlijk.
      Ik geloof niet dat je zomaar daar binnen mag stappen.
      Het is natuurlijk ook een bedrijf.

      Verwijderen
    4. Dat klopt inderdaad de studio waar Winx wordt opgenomen is gewoon een bedrijf net zoals elk ander bedrijf. Je komt er niet zo snel binnen.
      Iemand van onze blog is er wel geweest maar die heeft een hele mooie brief geschreven waardoor hij een kijkje mocht nemen in de studio, om Niki Romijn te ontmoeten.
      Hem is toen ook verteld dat er voor hem een hele grote uitzondering is gemaakt. Omdat je daar als ''normaal'' persoon gewoon niet binnen komt.
      Dat klinkt heel onaardig maar alle series die daar worden ingesproken zijn voor Nederland allemaal geheim zeg maar. Ze spreken daar series in die pas maanden laten op tv komen. Ze willen het risico niet nemen dat het uitlekt.

      WinxClubDutchNews

      Verwijderen
  15. Hallo Tessa ik heb Je review Over de dvd die Je hebt gekregen maar Je zei in Je revieuw dat ze geen nederlandse poster,nou dat is niet waar want ik kreeg die poster die jij hebt gekregen een een kreeg een extra poster die ook extra groot is daar staat wel het myserie van de afgron op ij het nederlands en die heb jij dus denk ik niet gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo,

      Dat klopt inderdaad.
      Als je hem koopt bij Bart Smit geven ze je er een extra poster bij.
      Omdat Bart Smit ons een exemplaar heeft opgestuurd hebben ze alleen de standaard poster die in elke dvd zit erbij gedaan en niet de grote poster met de Nederlandse titel erop.

      WinxClubDutchNews

      Verwijderen
    2. @WinxClubDutchNews ik heb nog steeds geen antwoord op minn vraag. Mijn vraag was waarom maakte jullie de uk uitzendingen bekend? Jullie posten toch alleen nl nieuws?

      Verwijderen
    3. Kan je a.u.b ophouden met die vraag.
      Waarom wil je dat zo graag weten.
      Misschien kregen ze die vraag wel van mensen of ze dat wisten.
      Ik verzoek je op te stoppen met die vraag anders ga ik aan WinxClubDutchNews vragen om jou van de site te verwijderen irritant mens.

      Verwijderen
    4. @Anoniem ik vraag dit omdat ik een keer als idee had of ze een post wilde maken over s7 uk cast en toen zei wcdw dat hun alleen dingen posten over nl. Vandaar! En bemoei met je eigen vragen.

      Verwijderen
    5. Ik stel geen vragen dus ja!!

      Verwijderen
    6. Wij hebben die uitzend datums gepost omdat sommige mensen het in het Engels willen kijken, ik snap niet waarom hier over gediscussieerd word.

      Verwijderen
    7. Ja precies winxclubafleveringen het gaat helemaal nergens over haha

      Verwijderen
  16. Dat is raar ik heb de film bij de bart Smit gekocht en kreeg alleen de Engelse poster...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja bij elke poster (ook bij mij) is dat

      Verwijderen
    2. Ik heb ook een dvd bij Bart Smit gekocht, en ik kreeg er een extra grote poster bij met de Nederlandse titel erop. Dus misschien heeft de Bart Smit ze van jou niet.

      Verwijderen
  17. Bij welke bart smit heb jij gehaald dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb de film vandaag gekregen het is zo leuk! Maar omdat ik de afstandbediening kwijt ben kon ik hem niet nederlands doen maar ik krijg een nieuwe laptop de poster is echt mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik krijg de film winx club het mysterie van de afgrond op mijn verjaardag over 3 weken.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, Loes Eikelenboom heeft gelijk ik geloof jou gewoon. Waarom zou ze liegen dat zou zo dom en een beetje raar zijn, als zij dat mag dan hoeven jullie daar toch niet zoveel commentaar op te geven...

      Verwijderen
    2. Wauw, ik moest al een geheimhoudings contract tekenen omdat ik een dagje mee liep voor mijn opleiding, naar heel veel heen en weer mailen met de WPP, en tegenwoordig zal elle winx fan een kijkje mogen nemen, vast. Zal vast een keer zijn gebeurd, maar dat zal vast niet bij 1 mailtje zijn gebleven.

      Verwijderen
    3. Nou sorry Loes dat gaat dus helaas niet zo.
      Zoals Anoniem al zegt mag daar gewoon niemand komen.
      De persoon van onze blog die naar WPP geweest is, heeft na veel contact met WPP een uurtje mee mogen kijken met de opnames van Niki Romijn.
      Toen werd al meteen duidelijk gemaakt dat ze dit nooit doen maar een uitzondering hebben gemaakt omdat die persoon al heel lang contact had met Niki Romijn en haar graag een keer in actie wilden zien.
      Plus Niki Romijn heeft daar niks over te zeggen dat bepaald de eigenaar van de studio of je mag komen kijken of niet.
      Hij heeft toen ook moeten tekenen om foto's en video's te mogen maken.
      Dus nee helaas kom je daar met 1 lief mailtje niet binnen.

      WinxClubDutchNews

      Verwijderen
    4. Klopt. En ook nog eens, je mag dat wel haar e-mail hebben gevonden,
      maar wie zegt dat dat geen valse e-mail was?

      Verwijderen
    5. Hallo mensen,

      Ik heb het Niki Romijn gevraagd of het klopt wat Loes hier verteld en ze zei dat Loes mag komen kijken.
      Maar dat ze er niet zo blij mee is dat Loes dat hier allemaal heeft verteld omdat ze nu bang is dat er meer Winx fans haar en/of WPP gaan mailen om daar langs te gaan.
      Dus Loes als je dit leest, niet zo'n slimme actie van je.

      Verwijderen
    6. hey Anoniem, ik denk dat Loes Eikelenboom heel enthousiast was, omdat dit nieuws geheim te houden voor haar zelf, en daarom heeft ze het met ons gedeeld. omdat wij ook zo hele grote winx fans zijn. en op zich als ik ook zo een geweldige kans kreeg. om in de studio te gaan kijken, en een leuk interviewen te kunnen houden met de stem acteurs en actrices. dan had ik het zeker met jullie allemaal gedeeld. ;)

      Verwijderen
    7. Maar weet je wat ook slim is om Loes nu voor deze hele site voor lul te zetten je moet eens in haar schoenen staan! En eigenlijk waarom ga je navragen of het waar is!? Niki die is volgens mij boos op haar door jou! Als jij niet had gemailt was dit niet gebeurt!

      Verwijderen
    8. Inderdaad Mert Dogan en Ps ik had het over Anoniem wat ik hier boven ^ net heb gezegt

      Verwijderen
    9. @Bilal, waarom maken jullie in vredes naam ruzie om dat zij mag kijken? Geloof het wel of geloof het niet. Stelletje kleuters en jij ook mert en anoniem.

      Verwijderen
  21. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Loes ik blijf in je geloven... Dat is ook een kracht van winx guys dus doe niet zo kinderachtig

      Verwijderen
  22. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. goedendag allemaal, ik weet niet of jullie het wel door hebben? maar we zijn nu wel steeds reacties aan het plaatsen dat niks te maken heeft met deze artikel. en wat gaan de mensen wel niet denken. die hier voor het eerst deze geweldige blog komen bezoeken, en deze artikel staat zeker al twee weken hier. ik vraag me eigenlijk af wanneer komt er weer een nieuwe artikel tevoorschijn? want deze blog is nog wel actief.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad mert dogan er is al twee weken niks gepost terwijl er echt een hele boel winx club News te vinden is over de Nederlandse winx club

      Verwijderen
  24. Ja inderdaad jullie hebben helemaal gelijk, ik kijk er elke dag wel op om te kijken of er weer nieuws is maar nu staat dit artikel er al heel lang

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Sorry, voor dat ik dat op deze site heb gezegd ik dacht er niet bij na en wou het gewoon zeggen omdat ik weet dat hier veel won fans zijn sorry nogmaals

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb de film gisteren gekregen met de extra poster alvast voor mijn verjaardag erbij die ga ik inlijsten. Ik kan niet wachten om de film te zien!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. #Ik wil getuigen over TD Ameritrade die me heeft geholpen mijn bitcoin te investeren en me heeft gemaakt tot wie ik nu ben, ik geloof nooit in investeren in bitcoin totdat ik TD Ameritrade ontmoette. Ik heb zoveel getuigenissen gezien dat hij mensen hielp om hun bitcoin te investeren. Ik besluit contact met hem op te nemen en investeerde $ 500 en na 72 uur krijg ik mijn winst van $ 5.000 in mijn bitcoin-portemonnee. Omdat ik bij hen heb geïnvesteerd en ik altijd mijn winst zonder vertraging ontvang, dus als je je bitcoin wilt investeren, is TD Ameritrade de beste deal waarmee je kunt investeren en winst maken is een garantie. Dus als u wilt beleggen, neem dan gewoon contact met hem op en hij zal u begeleiden bij het starten van uw investering. WhatsApp +447883246472
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen