zondag 3 mei 2015

Seizoen 5 nu op Netflix! (Winx Club)

Hoi Winxers!  We hebben geweldig nieuws, seizoen 5 is nu eindelijk te zien op Netflix! Voor de mensen die het nog niet weten, Netflix is en streamings dienst waar je verschillende films en series kunt kijken op je tv,laptop,telefoon en tablet. Je kunt  nu het hele 5de seizoen bekijken op Netflix. over het 6de seizoen of de 3de film is nog niks bekend maar waarschijnlijk zal die ook vroeger of later op Netflix komen. Ook zijn er paar foutjes bij de namen van de afleveringen van dit seizoen. Zoals dat aflevering 13 Sirenix geschreven wordt als Sirenex. En aflevering 17 heeft helemaal geen titel en wordt simpel Episode 17 genoemd. Je kan de afleveringen in het Nederlands en in het Frans bekijken met Nederlandse,Franse en Engelse ondertiteling net als bij seizoen 1,2,3,4 het enige verschil is dat je de afleveringen nu niet in het Engels kan kijken. Heb je geen Netflix? Geen probleem! Wij hebben seizoen 5 inmidells op onze site bij de pagina "Afleveringen" en op onze Facebook pagina en op het Youtube kanaal BelieveTheWinx wordt het seizoen ook geüpload. Hou onze site in de gaten voor meer exclusieve Nederlandse Winx nieuws en heb en fijne dag verder!

-WinxClubDutchNews-

32 opmerkingen:

  1. Hoe kan het dan dat er foutjes zijn en zitten bij de netflix afleveringen? Mocht netflix gewoon foutjes op maken? Maar leuk dat s5 ook op netflix is alleen heb ik dat niet��. En weten jullie al waneer wow winx in nl komt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou ze hebben zeker niet goed opgelet. Winx Club Wow zou ergens in 2016 komen.

      Verwijderen
  2. goedendag winxers. misschien weten jullie het al. of misschien ook niet. maar vandaag 03 mei is daphne's verjaardag. en haar sterrenbeeld is sater. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarom kondigen jullie nu opeens alleen het 5de Seizoen aan,
    en niet de andere Seizoenen voorheen die al op Netflix staan, op jullie blog?
    Wat is er zo geweldig aan Seizoen 5? Niet gemeen bedoeld. Het viel me gewoon op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vraag ik me ook af! Dit konden ze idd ook bij die andere seizoenen doen. Maar die staan er alllang op en de 1e en 2de film ook.

      Verwijderen
    2. hey xtessa1. de reden dat ze winx club andere seizoenen niet hebben aangekondigd is waarschijnlijk. omdat Netflix misschien nog niet in 2014 maart bestond. want Winx Club Dutch News. bestaat vanaf 08 maart 2014. dus dat zou wel de reden er van zijn. lijkt me?.

      Verwijderen
    3. Uhm volgens mij bedoel je het anders mert. Netflix bestond volgens mij eerder dan deze site.

      Verwijderen
    4. Deze site is veel ouder dan jullie denken ik heb deze site nameijk in 2013 gemaakt maar na en half jaar had ik het gesloten omdat ik er weining andacht an gaf. En de reden dat we misschien geen post hadden gemaakt omdat ik het zelf niet wist en geen Netflix had. Ik vind het wel belachlijk dat we de laaste tijd zoveel kritiek krijgen voor domme redenen eerst is het dat de lay-out te veel veranderd wordt dan is het weer dat en pagina niet goed is. Wij doen hard ons best om deze blog ze goed als mogelijk te maken en tuurlijk kritiek hoort er eenmaal bij maar dit wordt te veel. Ik heb deze blog niet gemaakt om steeds bij elke post iets negatiefs te horen. Dan kan ik gwn de hele boel sluiten. We hebben dit al meerdere keren tegen jullie gezegd. Misschien moeten we dan maar en forum maken waar jullie daar alles kunnen zeggen wat jullie willen.

      Verwijderen
    5. Ik ben niet hier de geene die iedere keer kritiek geeft! Ik maak alleen een opmerking dat de lay out verandert was. Het nieuws is hier leuk en de intervieuws. Dus voor de geene die hier kritiek geeft: Deze site en de beheerders doen hun best om op de hoogte te houden. Forum lijkt me wel overbodig omdat niet iedereen dit doet kritiek geven.

      Verwijderen
    6. Zoals, ik al zei, het was ook niet gemeen bedoeld, ik merkte dit alleen op!
      En het spijt me voor de toestand. Ik wist niet dat het zo zou lopen!
      Ik mag je een goede tip geven uit mijn ervaring:
      Welke slechte kritiek je ook krijgt, dat moet je werk niet verpesten.
      Je moet je werk doen omdat jij het leuk vindt. Je hoeft ook niet eens aan de bezoekers
      te denken, of te weten dat ze er zijn, jij doet het werk, de bezoekers
      zijn alleen soort 'extraatje'.

      Verwijderen
    7. Dat zijn wel wijze woorden Tessa! Goeie☺

      Verwijderen
    8. @NMagicWinxTv.
      Als je geen haat wilt, dan moet je geen blog starten. Simpel.
      Je kunt geen blog beginnen en verwachten dat je geen haat krijgt.

      Als je geen haat wilt, zet jezelf daar dan niet op het internet.
      Wat doe je eigenlijk op internet?

      Haat zal er altijd zijn, meisje.

      Ugh, hou op met zeggen 'Ik doe dit allemaal voor jou! En je geeft me alleen maar haat! '. Dat is manipulatie! Dat is om medelijden vragen!

      Stop met het proberen van mensen om medelijden met je te krijgen!
      Wees een volwassen vrouw en sta er boven!

      Verwijderen
  4. Winx Club seizoen 1 t/m 4 stond direct op Netflix, toen de Nederlandse site online ging. Seizoen 6 staat volgens verschillende Netflix info sites, geplant voor najaar 2015/voorjaar 2016. En over de 3e film is inderdaad nog niks bekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh oke. Maar weet iemand al iets over de derde film?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey ik ben ook een jongen! De derde film kan je al vooruit bestellen op bol.com voor 8,99 en komt op 25 juni uit!

      Verwijderen
    2. Hallo Bilal,

      De 3e film komt 25 juni uit op dvd.
      Je kan hem vinden bij verschillende web-shops om hem alvast te bestellen.
      Als je hem wilt bestellen raden we je Bol aan omdat hij daar het goedkoopste is.
      Hier is een link naar de film op Bol.com http://www.bol.com/nl/p/winx-club-mysterie-van-de-afgrond/9200000040449475/

      WinxClubDutchNews

      Verwijderen
    3. Hoi Bilal,
      In de 3e film zijn ook stemmen verandert!
      Ipv Mirjam doet Georgina Flora.
      En ipv Ilse doet Linda Icy
      Als de film uit is heeft Icy 3 stemactrices gehad!

      Verwijderen
  6. Hey allemaal ik heb nieuwe foto's van seizoen 7 maar hoe kan ik deze naar jullie website sturen zodat jullie ze kunnen plaatsen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het de zeven foto's van Roxy zijn dan zijn ze niet nieuw die hebben zei ook namelijk allang geplaatst.

      Verwijderen
    2. Nee het zijn andere foto's niet van roxy

      Verwijderen
  7. Oh bedankt "Anoniem" dat je me op de hoogte houdt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan☺. Op wikipedia staan ook stemcasten.

      Verwijderen
  8. Nee, bij Wikipedia kunnen ze dingen bewerken. Dus als ik jou was niks daarvan geloven. Deed ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt! Eerst stond er dat Hymke stormy deet maar is niet zo! En bij Icy stond de heletijd dat Karin alles dee terwijl seizoen 3 Ilse doet.

      Verwijderen
  9. Ik zag dat het al in 2016 op netflix zou staan maar nee hoor het is al 2017 en het staat er niet op

    BeantwoordenVerwijderen
  10. kut saai bilal je weet niet wie ik ben ik ben iemand van je schookl groetjes je kut tering madre

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weet iemand ook al wanneer seizoen 6 en 7 van Winx Club op Netflix komen, ik heb een tijdje geleden de eerste 5 gekeken en wacht op de laatste die tot nu toe ook op tv worden uitgezonden, maar weet iemand hier al wat meer over? heel erg bedankt alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waarom staan seizoen 6 en 7 nog niet op Netflix? Iemand enig idee?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil getuigen over TD Ameritrade die me heeft geholpen mijn bitcoin te investeren en me heeft gemaakt tot wie ik nu ben, ik geloof nooit in investeren in bitcoin totdat ik TD Ameritrade ontmoette. Ik heb zoveel getuigenissen gezien dat hij mensen hielp om hun bitcoin te investeren. Ik besluit contact met hem op te nemen en investeerde $ 500 en na 72 uur krijg ik mijn winst van $ 5.000 in mijn bitcoin-portemonnee. Omdat ik bij hen heb geïnvesteerd en ik altijd mijn winst zonder vertraging ontvang, dus als je je bitcoin wilt investeren, is TD Ameritrade de beste deal waarmee je kunt investeren en winst maken is een garantie. Dus als u wilt beleggen, neem dan gewoon contact met hem op en hij zal u begeleiden bij het starten van uw investering. WhatsApp +447883246472
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allemaal bedankt aan de heer Anderson Carl voor het helpen met mijn winst en het mogelijk maken van mijn vijfde opname. Ik ben hier om een geweldige levensveranderende kans met je te delen. het wordt Bitcoin / Forex-handelsopties genoemd. het is een zeer lucratieve onderneming waarmee u in een week maar liefst $ 2.570 kunt verdienen met een initiële investering van slechts $ 200. Ik ben het levende bewijs van deze geweldige zakelijke kans. Als iemand geïnteresseerd is in handelen in bitcoin of een andere cryptocurrency en een succesvolle transactie wil zonder verlies, laat het de heer Anderson Carl nu weten via Whatsapp: +1(252)285-2093 E-mail: andersoncarlassettrade@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen