maandag 28 april 2014

Winx Club Seizoen 6 komt naar Nederland!!

Hoi Winxers! Zoals jullie al weten is het 6de seizoen vol op gang in Amerika, Italië, Rusland en Griekenland!
En nu komt het eindelijk binnenkort ook in Nederland! Nickelodeon heeft ons laten weten dat seizoen 6 in première gaat in Nederland op  9 juni! Ze zullen aflevering 1 t/m 13 elke schooldag uitzenden om om 15:35.
Dus het zal niet in het weekend komen zoals bij het 5de seizoen. Wij zullen van de eerste aflevering een live stream maken zodat je het kan kijken ook al heb je geen Nickelodeon.  We hebben ook nog meer nieuws. Bloomix zal gezongen worden door Nikki Romijn (Bloom) en Mythix door Monique van der Ster (Musa).

Heb nog een fijne dag!

Het WinxClubDutchNews Team!

3 opmerkingen:

  1. Ik had nog even een vraagje over seizoen 5. Ik vraag me nou al de hele tijd af tot hoever seizoen 5 al in het Nederlands gedubd is. Voor zover ik afleveringen van dit seizoen in het Nederlands kan vinden, kom ik niet veel verder dan aflevering 14 of zo. Waar is de rest? Ik kan de andere afleveringen namelijk nauwelijks vinden op YouTube of Daily Motion.

    Alvast bedankt en nog bedankt voor de info over seizoen 6,

    Lesie~<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze hebben al bijna een jaar het hele seizoen gedubt maar de rede is dat je het niet vind op internet is dat je copyright claims krijgt als je de hele aflevering upload. Maar kijk naar onze afleveringen pagina daar zal je ze zeker vinden samen met alle andere seizoenen ;)

    BeantwoordenVerwijderen