zaterdag 7 november 2015

Nieuwe Foto van Winx Club:WOW!

Hoi Winxers! Sorry dat we al heel lang niet iets hebben gepost, dit komt door dat we allebei zo druk zijn met school maar we gaan proberen om de site meer te updaten. Met nu eindelijk wat meer nieuws. Er is een nieuwe foto opgedoken van de serie met een meer duidelijk beeld van Flora & Layla. 

Ik vind nog steeds dat ze hier meer op de spionnen van Totally Spies lijken. Volgens mij wordt deze serie wat meer donkerder en pittiger dan de Winx Club serie. Ook ziet de animatie er geweldig uit. De Winx zien er anders uit maar verschillen ook niet weer veel van de orginele stijl .Verder is er niet meer zoveel nieuws betreft met Winx Club: Wow.

Dit was het voor vandaag en vergeet niet de site regelmatig weet te bezoeken want wij gaan weer meer posten!!!!!

26 opmerkingen:

  1. Ik had deze foto al gezien. Maar ik ben het met jullie eens. Iets meer donkerder en pittiger, maar dat vind ik juist goed! Het wordt eens tijd dat de winx serie naar de leeftijd gaat worden van de trouwe fans die winx al volgen toen de eerste aflevering op tv kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik geef je groot gelijk! Het werd inderdaad eens tijd dat de serie mee gaat met de leeftijden.
      Ik ben 21, en heb alles tot op het bot gevolgd, en het werd na elke seizoen kinderachtiger.
      Niks mis mee ik kijk het alsnog met plezier, maar een beetje meer volwassener zal ik geen bezwaar tegen hebben haha

      Verwijderen
    2. Seizoen 5 en 6 waren vooral erg kinderachtig omdat Nickelodeon meewerkte. Nickelodeon zijn namelijk ook de makers van Dora en Blues Clues. Dus het was een grote fout van Rainbow om ze in te huren. Winx is iets heel anders dan Dora! Dat verklaart waarom het een beetje minder spannend is geworden.

      Verwijderen
  2. dus ze zijn geen feeen meer?:(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vrees niet:
      Zover als bekend is, zullen typische elementen in de officiele
      Winx Club ook in World of Winx blijven bestaan.

      Verwijderen
    2. Ze zullen altijd feeën blijven, anders is het geen wix club meer...

      Verwijderen
  3. Pakken lijken idd op die van TS! En zoals ik nu de foto bekijk is Flora eindelijk geen softie meer maar eindelijk iemand die veel meer aankan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Flora kon voorheen al veel aan hoor.
    Ze is immers een fee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. flora mag er wel uitgeschreven worden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoezo? Waar slaat dat op?
      Ik bedoel: Ze is een en blijft een lid van de Winx Club.
      Het is toch niet compleet zonder haar?

      Verwijderen
    2. 1 winx club lid is weg = GEEN winx club..

      Verwijderen
    3. In theorie wel, aangezien Layla pas in seizoen 2 erbij kwam, Winx Club bestond al in seizoen 1.

      Verwijderen
    4. Lijkt me helemaal geen gek idee. Niet voor altijd, gewoon tijdelijk. Een cliffhanger aan het einde van een seizoen, bijvoorbeeld; Flora verdwijnt in aflevering 24 om vervolgens terug te komen in aflevering 14 van het volgende seizoen. Is een keer wat anders, vond bijvoorbeeld Tecna's cliffhanger niet spannend. En inderdaad, Layla kwam ook pas later om het hoekje kijken. To bad, gaat wss toch nooit gebeuren ivm. de merchandise..

      Verwijderen
    5. +Anoniem 15 november 2015 2:15 Uhm de twee seizoenen hebben beide maar 14 afleveringen......

      Verwijderen
    6. Ik heb het over reguliere seizoenen, staat ook helemaal niet in dat ik WoW bedoel, er staat 'een seizoen'. :)

      Verwijderen
  6. og gelukkig maar ze blijven feeen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dit seizoen eindigd ook met een cliffhanger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik dacht dat jullie wat meer zouden posten als ik zo een blog als jullie had zou ik het ECHT sluiten vroeger was dit de beste winx club nederlandse blog ooit! maar nu is dat verandert dus mijn advies is sluiten deze blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @anoniem wat zeur je nou weer? Eerst over Xtessa en dan dit. Zoals hun al aangaven posten ze als er ietd nieuws is maar dat is er nu niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat @anoniem 19 november 215 17:42 zegt is waar. Zij hebben ook een leven buiten internet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. GermanSirenix zegt iets over een Duitse uitzend datum van Aflevering 14.

    BeantwoordenVerwijderen