maandag 7 december 2015

Bol.Com Verkoopt Seizoen 7 Poppen!

Hoi Winxers! Goed nieuws vooral voorde Winx poppen liefhebbers! Bol.Com Verkoopt nu poppen van seizoen 7! Met bijvoorbeeld de Butterflix Fairy en Fairy School line! Helaas zijn de poppen wel aan de prijzige kant. De Fairy School poppen kosten al 30 euro en de Butterflix poppen 32-.

Wanneer de poppen in de Nederlandse speelgoed winkels komen weten we nog niet maar de kans is klein dat ze in 2015 komen sinds Sinterklaas al geweest is en normaal hebben we nu al de nieuwe poppen reeks in de winkel. Als we nog meer poppen nieuws horen zullen we het jullie laten weten!

Klik hier om naar de koop pagina van de poppen te gaan!


15 opmerkingen:

  1. Dat je enthousiast bent snap ik, ook snap ik dat Nederlands niet je eerste taal is, dat is allemaal prima, maar lees alsjeblieft even het artikel door voordat je op die mooie grote knop klikt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uuuuhm Nederlands is me eerste taal dat ik een zin fout heb betekent niet dat ik de hele taal niet snap ;)

      Verwijderen
    2. Ja er zitten inderdaad wat typfoutjes in (voro, ksoten) en die zou ik wel even verbeteren. Maar de andere fouten (hier en daar een komma vergeten en een t i.p.v. een d) maken niet zo veel uit. En om dan gelijk te zeggen dat je niet goed Nederlands kan, is ook weer zo overdreven.
      Ooh en nu het toch over poppen gaat:
      Pas zag ik een reclame van de nieuwe baby born pop. Het was een of andere magische wonderland pop met eenhoorn ofzo. Op het einde zag je twee echte meisjes in beeld, die dus feeën moesten voorstellen. En wat denk je?!! Ze hadden Blooms bloomix vleugels!! Nou ja!! Ik viel van mijn stoel! Ik kan niet geloven dat Rainbow daar toestemming voor heeft gegeven! Hier is een linkje naar de Engelse reclame:

      Verwijderen
    3. http://m.youtube.com/watch?v=JMWszNzMg5o

      Verwijderen
    4. Wauw volgens mij weet Rainbow er niks van ahahahahhaha

      Verwijderen
    5. Mij viel het ook al op. Ik vond het zo raar dat Baby Born zomaar die vleugels 'pikt'. Dat is gewoon copyright!
      Ik ben wel heel erg blij dat er weer poppen zijn in Nederland. Want toen ik op vakantie was in Italië afgelopen zomer waren ze daar voor 50 EURO!!!!! Dus ik ben wel blij met deze prijs! 😊

      Verwijderen
    6. Sorry mijn te snelle conclusie. Ik zie wat vaker typfoutjes en problemen in zinsopbouw op deze website, dus vandaar mijn (foute) conclusie.

      Mooi dat het aangepast is :)

      Verwijderen
    7. Sorry voor mijn te snelle conclusie*

      Verwijderen
    8. Ja maakt niet veel uit, was wel stom van mij dat ik daar niet op lette maar ik heb ook bijna nooit geduld ik typ dingen altijd zo snel. Ik zal voortaan wel beter oppassen op taal en spelling fouten ;)

      Verwijderen
    9. Dat viel me ookal op met de Baby Born reclame.
      Mijn vriendin en ik hebben er wel om moeten lachen :P (ze is ook een Winxer)

      Verwijderen
    10. Woow. Poppen voor 50 euro O_O
      Niet te geloven!

      Verwijderen
    11. Ja xtessa1 wij waren heel verbaast.

      Verwijderen
  2. Ik zag t ik ben er blij mee alleen beetje prijzig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik zag die reclame ook!het was zo raar! die poppen zijn hartstikke cool! ik zou ze allemaal wel willen hebben
    trouwens, ik had nog een vraagje... zouden jullie de wallpapers van november en december willen opzette? ik zit al zolang te wachten. en als jullie die van december gaan opzetten zouden jullie dan een hele mooie wil opetten?

    alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. omg aflevering 14 van seizoen 7 staat op de nickelodeon site in het nederlands!

    BeantwoordenVerwijderen