vrijdag 13 juni 2014

Bloomix in Nederlands!!!

Eindelijk we hebben Bloomix!!!!!!! Het lied wordt gezongen door Nikki Romijn (Bloom), we weten dat we in het egin zijden dat het door Musa werd gezongen maar dat is verandered door de studio omdat Bloomix meer over Bloom gaat en dat Bloom het moet zingen. Musa zal Mythix zingen!
v vv
         




          
                             


   Hier is de songtekst::


Ik zie een licht, 'tis gloednieuw en 'tis machtig.

Zie het schijnen, vind je het niet practig.
Kijk maar goed, naar de magische drakenvlam!



(Oh, oh, oh ,ho)


Een voor een, zullen we het vinden.
Tis die vonk, Die kracht kan ik vinden.
Winx voor Winx.
De magie komt eraan!



(Oh, oh, oh ,ho)


Bloomix, roep mijn naam
Bloomix, speel het spel met ons mee
Bloomix, pak m'n hand en vind de vlam!



Bloomix, ik neem je mee
Bloomix, hoog de lucht in met me
Bloomix, dus kom en sla je vleugels uit!

       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten