woensdag 18 juni 2014

Winx Club 3D: Het Mysterie van de Afgrond!


Hallo Winxers,

Rainbow S.r.l heeft een nieuwe trailer voor de nieuwe Winx film uitgebracht.
De trailer is helaas in het Italiaans.
De film komt uit op 4 september (In Italië)
Wanneer de film precies hier in Nederland in de bioscoop komt, is nog niet bekend.
Wat wel bekend is is wanneer de dvd van film uitkomt.
Nu denk je misschien: Hoe kan je dat wel weten dan.
Ik heb contact met het bedrijf die de Dvd's van Seizoen 4 en 5 en de 2e film hebben gemaakt.
Hun hebben mij verteld dat er een nieuwe film van Winx op de planning staat voor februari 2015!

Hier kan je de mail lezen (Ik had ze gevraagd voor de Dvd's van seizoen 6)

Hallo Pim,
 Super Bedankt voor je mail.
Hier is helaas nog niks over bekend, wanneer we de dvd's van seizoen 6 gaan uitbrengen
Ik zie wel dat we in februari 2015 een film gaan doen van Winx-Het mysterie van de afgrond.
Ik hou je nog op de hoogte van de dvd's van seizoen 6 en van de nieuwe Winx film.
 Met vriendelijke groet,
Anne Claire Klinkert
 Just Bridge
Zoals je dus kan lezen komt de dvd in februari, wanneer de film in Nederland kom is dus nog de vraag maar hou onze pagina in de gaten.
Ik heb ook contact met de stem van Bloom en ze laat me weten wanneer ze moet gaan inspreken voor de film.

Ik wens jullie nog een fijne dag verder, 
pimmetje135

4 opmerkingen:

  1. Betekent dit dat de film in februari in de bioscoop komt of op DVD?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Ik zie wel dat we in februari 2015 een film gaan doen van Winx-Het mysterie van de afgrond."
    Kan zijn dat ze dan pas beginnen inspreken ook toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is de film ondertussen al uitgekomen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

      Verwijderen