zondag 21 september 2014

Bloomix Poppen komen naar Nederland!


Geweldig nieuws iedereen! De website van Bart Smit heeft de Bloomix poppen gepost! Ze zijn nog niet verkrijgbaar maar dit betekend dat ze binnenkort zullen komen! De adviesprijs voor de poppen is €19,99 per stuk. Dit is de beschrijving die op de website staat:
De feeën van de Winx Club hebben een nieuwe kracht: de Bloomix! Ze dragen schitterende pakjes en hun vleugels zijn nu nog mooier! Al hun avonturen kun jij beleven met deze prachtige Winx Club Bloomix poppen! De poppen zijn verkrijgbaar in 6 uitvoeringen.

  • Beleef de avonturen van de Winx met deze Winx Club Bloomix poppen.
  • Verkrijgbaar in 6 uitvoeringen. 
  • De poppen dragen prachtige pakjes en hebben schitterende vleugels!
We willen jullie mening weten! Zet een reactie of je de Bloomix poppen gaat kopen en wat je van ze vind? Ik ga zeker de Bloomix poppen kopen! Ik ga als ik ze krijg ook een review op deze blog zetten, zelf vind ik de poppen geweldig! Als er meer nieuws is zal ik het melden! Hier is de link: http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/winx-club-bloomix-poppen
~TheInfiniteWinxClub

2 opmerkingen:

  1. ik ben heel dit week elke dag geweest want wil ze alle 6 halen en ik krijg allen dat ze ooit nog komen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je reactie is een beetje vaag maar volgens mij kan ik hem wel beantwoorden XD Je moet waarschijnlijk naar verschillende speelgoed winkels gaan als je ze allemaal wilt veel speelgoed winkels hebben ze niet allemaal.

      Verwijderen