maandag 24 november 2014

Nieuwe seizoen 7 foto!

Hoi Winxers! Dus vandaag hebben we nog meer nieuws over seizoen 7! Deze keer is het alweer een foto. Een screenshot van het nieuwe seizoen! Hier zien we Bloom,Flora,Stella en Layla in misschien wel hun nieuwe outfit van het seizoen! De vrouw in de foto is zo te zien bezig met de audio editing van de scene (stemmen,effecten en achtergrond muziek). Ik vind persoonlijk de stijl van de Winx echt mooi maar ik ben ook wel een beetje teleurgesteld want er waren geruchten dat ze seizoen 7 weer in de stijl van seizoen 1,2,3  gaan animeren. Dat was het voor vandaag! Hou onze blog goed in te gaten voor meer Winx nieuws!

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Winx zien er heel leuk uit, ik hou van het schooluniform-stijl!
    En de kleuren zijn geweldig. Ik had ook een roddel gehoord, over dat Rainbow terug
    zou gaan naar de oude animatie van voormalige Seizoenen; maar in eerste instansie
    vondt ik het al niet geloofwaardig. Hoe kun je nu na 2 Seizoenen, weer veranderen van
    animatie? Dat is een beetje verwarrend voor sommige fans, geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen