vrijdag 5 december 2014

WinxClubDutchNews Advent Calender en Butterflyix foto!!





Hoi Winxers! Vandaag hebben we voor jullie leuk nieuws! Vanaf vandaag begint onze advent kalender! Dit betekent dat we elke dag tot kerst voor jullie een cadeau posten!!!  Dus vandaag hebben we voor jullie een leuk cadeautje! Een kijkje op ''Waarschijnlijk'' de nieuwe transformatie van Seizoen 7, Butterflyix! Wat vinden jullie ervan? Laat het ons weten! Oh ja en vergeet morgen niet wat we morgen voor jullie hebben! We wensen jullie nog een fijne Sinterklaas!



4 opmerkingen:

  1. De afbeelding lijkt inderdaad wat op de 'Butterflyix' transformatie-sequentie.
    Je ziet ook dat de achtergrond paars is. Ik hoop dat dit veranderd tijdens de transformatie,
    paars is niet echt de kleur die ik gauw bij Bloom verwacht. Het past niet
    bij haar kracht, en persoonlijkheid. Verder in de screenshot zie je de laptop,
    en wat lijkt op een programma; waar ze vermoedelijk een aflevering mee in elkaar zetten.
    Maar de afbeelding ziet er al veel belovend uit.
    Ik denk dat 'Butterflyix' transformatie-sequentie er heel mooi uitgaat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind hem ook echt mooi, ik denk dat paars best wel bij Bloom past. Het laat me beetje herrineneren aan Believix die stijl had ook een vlinder concept.

      Verwijderen
    2. ik vind de butterflyix transformatie wel mooi maar de bloomix transformatie is toch veel prachtigste feeën gedaante van de transformaties want mijn favorieten van alle transformaties zijn bloomix believix enchantix harmonix mythix butterflyix sirenix en charmix maar sophix en lovix tell ik niet mee omdat dat maar tijdelijke transformaties waren en de hulp middelen hoef je ook niet mee de tellen zoals fairy dust en the 3 magical trail wings van believix en the sirenix box en ook niet the magical fairy medallions van bloomix en ook niet the mythix wands alleen de hoofd tranformaties

      Verwijderen
  2. hoi jongens wat vinden jullie van de bloomix transformatie? vinden jullie die niet prachtig feeën gedaante eigenlijk als ik vragen mag want ik vind het wel een mooie transformatie die ik ooit heb gezien met die prachtige vleugels en met juwelen er aan hangen en met die beschermende kleding en met die prachtige transparante gekleurde stofjes en met die mooie tiaras met de gedeelte juwelen van de drakenvalm op hun voorhoofden van de winx en met die creatieve kapsels met die schattige vlechtjes

    BeantwoordenVerwijderen