donderdag 12 februari 2015

Winx Club Seizoen 7: Morgen nieuwe promo!

Hoi Winxers! We hebben geweldig nieuws! Morgen komt er de 1ste officiële promo op Youtube! Dus hij wordt geüpload om 17:00. Ook hebben we en kleine foto van Bloom's Butterflix . Ik zelf vind de transformatie prachtig maar ook weer niet de mooiste. Het laat me veel denken aan Believix. Maar wat er nu te zien is vind ik prima.Dus wat vind jij van de transformatie? En kan je ook niet wachten voor de promo? Laat het ons weten! Kijk morgen weer wanneer wij de promo posten!

6 opmerkingen:

  1. Ik vindt Bloom er prachtig uit zien, veel beter dan dat ik eigenlijk
    had verwacht. De kleuren staat haar heel mooi.
    Alleen weet ik niet precies wat ik van de vleugels moet vinden, als het lijkt
    erop dat er 'gaten' in zitten. Hoe gaat ze ooit ermee vliegen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedendag allemaal mijn mening over de buttterflix kleding is dat dezen feeën gedaante best wel mooi is de kenmerken van de butterflix vind ik op drie transformaties lijken dat zijn believix harmonix en sirenix over dat ik de believix transformatie op de butterflix vind lijken. is over de kleuren van bloom's butterflix kleding want ik vind het erg lijken op de believix maar alleen de kleuren van de kleding.de over de harmonix transformatie vind ik erg lijken op bloom's butterflix kapsel want haar butterflix kapsel lijkt echt heel veel op die van harmonix vinden jullie ook niet? want bloom heeft al weer zo erg lang haar en toen bloom de harmonix krachten had gehad had zij ook zo erg lang haar. en over de sirenix wat mij op kwam is de make-up van ik zag onder haar ogen donker blauwe mascara voor het eerste keer bij een transformatie. en over de vleugels van butterflix hmmmm? het enige wat ik er over kan vertellen is dat de vorm van bloom's butterflix vleugels een klein beetje op de harmonix vleugel vorm erg lijkt. zeker niet op de charmix enchantix believix sirenix bloomix en mythix!!!!!! want op die vleugels lijken de butterflix vleugels er niet op!. want zo te zien heeft de butterflix vleugels gaten er in zitten en er is geen achtergrond kleur. binnen de vleugels dus deze transformatie is erg uniek vind ik,maar toch blijft de bloomix transformatie de prachtigste feeën gedaante ooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben heel erg benieuwd naar de trailer van winx club seizoen 7, wat zou erg gaan gebeuren in dit verhaal??????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog even mensjes... Ik denk dat ik zodadelijk ga Fangirlen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de transformatie jurk van bloom heel mooi haar haar iets minder haar vleugels het uniekst het filmpje was iets te snel

    BeantwoordenVerwijderen