zaterdag 16 mei 2015

Seizoen 7 Promo in Griekenland!

Hoi Winxers! Eindelijk het is zover, Seizoen 7 komt bijna op TV! Nou voor de Griekse fans dan. Gister heeft Nickelodeon Griekenland en promo uitgezonden over seizoen 7. Dit zal het eerste land zijn die het seizoen zal uitzenden. Hun zullen elke zondag om 10:10 een aflevering uitzenden vanaf volgende week zondag. Voor ons zal het ook niet meer zo lang duren sinds Nickelodeon Nederland heeft gezegd dat het voor nu in Augustus zal komen. In deze promo hebben we alleen maar nieuwe beelden van het seizoen gekregen! Kijk hieronder voor de promo!
De promo:

De Winx houden Bloomix in plaats van Mythix dit seizoen!
De Winx samen met al hun feeën dieren bij elkaar.
Tecna's eekoorn!
                       Miele is terug! Zouden de Winx weer naar Lynphea gaan?                      

Tecna en Layla in hun nieuwe outfits!
Bloom, Stella en Flora in hun nieuwe auto! Hier zal ook een speelgoedversie van verschijnen.

18 opmerkingen:

  1. Cool! Wie heeft er btw bevestigt over die auto? Kan het klopen dat gardenia ook een magisch rijk wordt in dit seizoen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS: Deed Marlies Mielle ook in seizoen 6?

      Verwijderen
    2. Hoi Anoniem,
      Er is al een foto van verschenen. Je hoeft alleen maar 'Butterflix Car' in te typen om hem te vinden.
      ~WinxClubAfleveringen

      Verwijderen
    3. Deed Marlies Miele ook in seizoen 6?

      Verwijderen
    4. Hallo Anoniem,

      Ja Marlies Somers deed ook in Seizoen 6 de stem van Miele.

      WinxClubDutchNews

      Verwijderen
  2. Kunnen wij hier in Nederland op de een of andere manier de afleveringen hier in Nederland kijken of op internet vinden?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedoel je dit seizoen? Nee dan is niks mogelijk. Maar YT staat sowieso 1 en 2. Nick nl uploud af en toe video op de winx pagina.

      Verwijderen
  3. Kunnen wij de afleveringen van seizoen 7in het Grieks zien op het internet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar dat is toch niet leuk meer.
      Dan is het sowieso geen verrassing meer.
      Trouwens niemand verstaat Grieks hier.

      Verwijderen
    2. Ik ben het met xtessa1 eens! Anoniem als wij als fan nu al die episodes zien is het niet meer leuk we moeten gewoon afwachten en niemand hier verstaat Grieks.

      Verwijderen
    3. Een vriend van mij kan Grieks dus dan kon hij het vertalen

      Verwijderen
  4. Tuurlijk, houden ze hun Mythix niet.
    Dat is een 3D transformatie. En alleen te gebruiken in het Legendarium.
    Anders zou het deze hele regel breken.
    Dat van Mythix in S7 is gewoon een dik gerucht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben het zeker met je eens xtessa1. de winx gaan sowieso niet hun mythix krachten niet gebruiken in seizoen 7. de reden waarom niet is heel makkelijk om uit de leggen, zo als we al weten is het legendarium alang gesloten door selina. en dat betekent dat de winx niet meer terug in het legendarium kunnen keren. dus dan is mythix niet langer nodig toch. ik weet wel bijna zeker dat de winx nu hun mythix toverstafen kunnen gebruiken om nog meer spreuken te kunnen gebruiken. maar de winx hoeven niet meer in mythix feeën te transformeren. mythix is verleden tijd. maar gelukkig hebben de winx nog hun prachtige bloomix powers nog in beheersing. :D

      Verwijderen
  5. ik vindt dit eigenlijk wel een beetje vreemd want waarom krijgt griekenland seizoen 7 eerder dan italië

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben het helemaal met je eens Lisa Krona. want winx club komt oorspronkelijk uit Italië sterker nog winx club seizoen 7 zal eerst in America moeten komen. en dan pas in italië volgens mij.?

      Verwijderen
  6. mert dogan ik ben het niet met je eens want italië moet eerder dan amerika.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey Bilal Reggane, ik begrijp wel wat je bedoelt maar. zo als je wel weet is Engeland wel een wereld taal. en daarom gaf ik als opmerking dat winx club seizoen 7. eerst in America moest komen. en dan pas in Italië vind je ook niet.? maar oorspronkelijk komt winx club wel uit Italië natuurlijk. en dankzij rainbow bestaat winx club.

      Verwijderen
  7. Het is *Amerika en mert dogan Engeland is anders dan Amerika Amerika is een eigen land en Engeland ook dus ik weet echt niet waar je het over hebt hahahahaha maar ik begrijp wel wat je bedoelt ik vond de vorige winx seizoenen echt leuk sinds seizoen 4 is echt alles verandert seizoen 1 en 2 3 vond ik leuk en de eerste film maar nu is alles echt zo anders.mn favoriete transformatie is enchantix

    BeantwoordenVerwijderen