zaterdag 23 mei 2015

Seizoen 7 Afleveringen Titels!

Hoi Winxers! We hebben nog meer fantastisch nieuws voor jullie! Vandaag zijn de titels van de afleveringen van seizoen 7 openbaar gemaakt. Hierbij krijgen we al veel info over het seizoen en de naam van de 2de transformatie! De 2de transformatie naam zal Tynix heten. Ook zullen de Winx naar eerdere geziene plekken. We kunnen dus teveel halen uit de titels om op te noemen. Wat ook opvallend is dat er wat gekke titels in zitten zoals 'Baby Winx' (zullen ze nou veranderen in baby's?) en 'Bananen Dag' vast zal het iets met apen te maken hebben. Zie hieronder de titels.

Winx Seizoen 7 Titels Nederlandse Vertaling: WinxClubDutch (NL namen zijn niet bevestigd)
1. The Alfea Natural Park / Het Alfea Natuur Park
2. Young Fairies Grow Up  /Jonge Feeën Groeien Op
3. Butterflix
4. The First Color of the Universe / De Eerste Kleur van het Universum
5. A Friend From The Past / Een Vriend Uit Het Verleden 
6. Adventure On Lynphea / Avontuur In Lynphea
7. Beware Of The Wolfs / Pas Op Voor De Wolven
8. Back In The Middle Ages /Terug Naar De Middeleeuwen
9. The Fairy Cats / De Feeën Katten
10. Winx Trapped! /  De Winx Gevangen!
11. Mission In The Jungle / Missie In De Jungle
12. A Fairy Animal For Tecna / Een Feeën Dier Voor Tecna
13. The Unicorn's Secret / Het Geheim Van De Eenhoorn
14. Tynix Transformation / Tynix Transformatie
15. The Magic Stones / De Magische Stenen
16. Back To Paradise Bay / Terug Naar De Paradijs Baai
17. Lost In A Droplet / Verdwaald In Een Druppel
18. Banana Day / Bananen Dag
19. The Magix Rainbow / De Magix Regenboog
20. Baby Winx
21. It's A Crazy, Crazy World / 'Tis
 en Gekke, Gekke Wereld
22. The Kingdom Of Diamonds / Het Rijkdom Van Diamanten
23. The Secret Of Alfea / Het Geheim Van Alfea
24. The Golden Butterfly / De Gouden Vlinder
25. New Magic Harmony / Nieuwe Magie Harmonie
26. The Power Of The Fairy Animals / De Kracht Van De Feeën dieren


Source:GermanSirenix

30 opmerkingen:

  1. Ik heb een vraag zou bij de titel een vriend uit het verleden het draakje buddy kunnen zijn?
    Maar in de trailer zie je buddy helemaal niet dus komt hij zoiezo wel terug?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Loes,

      En Engelse stemacteur heeft op Instagram een video geplaatst dat hij een draakje inspreekt voor Seizoen 7 van Winx Club.
      Dus heel veel fans denken dat het Buddy is, maar of dat ook echt zo is weten we helaas (nog) niet.

      WinxClubDutchNews

      Verwijderen
  2. Ik heb een vraag zou bij de titel een vriend uit het verleden het draakje buddy kunnen zijn?
    Maar in de trailer zie je buddy helemaal niet dus komt hij zoiezo wel terug?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedoel je dat draakje bij pyros? Dan denk ik nee. Tenzij de winx naar pyros gaan.

      Verwijderen
  3. Maar één ding snap ik niet! Eigenlijk hoort de italiaans winx kanaal het uptek)loaden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet dat dit het echte werk is.
    Maar vele van de titels lijken zeer fan-made.
    Maarja, het zou wel aan mij liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey xtessa1, het ligt zeker niet aan jou, want je bent niet de enige die dat vind, want ik ben het zeker met je eens, ik vond in het begin het ook heel erg vreemd van die winx club seizoen 7 afleveringen titels. lijken inderdaad fan made. en niet original, maar ik heb vandaag toch winx club seizoen 7 aflevering , gezien en die titel klopte wel, dus het kan zijn dat er een paar titels niet kloppen, wat er op deze site staan. maar ik weet het niet zeker.? maar ik moet wel toegeven dat een paar titels echt heel raar klinken. net als in winx club seizoen 5, die titels slaan ook nergens op vind ik, en dat is ook in winx club seizoen 7 blijkbaar, vooral aflevering 3 butterflix vind ik echt veel te kort klinken, en te makkelijk, aflevering 14 tynix transformatie klinkt ook zo makkelijk, aflevering 18 bananen dag klinkt ook zo raar en niet echt iets voor winx club vind ik, aflevering 20 baby winx klinkt ontzettend kinderachtig en super raar, echt slecht bedacht. en de laatste aflevering die ik heel erg vreemd vind klinken is, aflevering 21 tis een gekke, gekke wereld, klinkt wel echt zo slecht bedacht. en wordt twee keer de zelfde zin herhaalt vind je ook niet.? de afleveringen titels zijn zo niet creatief bedacht.

      Verwijderen
    2. Ik zeg niet dat ik ze niet origineel vindt, want dat zijn ze zeker.
      En ze zijn zeker niet verkeerd of vreemd. Ik vindt ze vooral heel erg verassend.

      Verwijderen
    3. De Aflevering 'Baby Winx' zou weleens heel veel kunnen opleveren.
      We zouden bijvoorbeeld het verleden van Tecna en Flora kunnen zien,
      wat al heel lang onduidelijk bleef. Ik zou persoonlijk ook meer willen zien
      van Stella's verleden, en hoe haar ouders uiteindelijk uit elkaar gingen.

      Verwijderen
    4. Ik ben het met Tessa en Mert eens! Winx s7 titels zijn oncreatief inderdaad! Maar ja dat is nou eenmaal zo. En ik zou ook het verleden van Tecna enzo.. willen zien!

      Verwijderen
    5. Hallo,

      Het klopt inderdaad dat de titels heel fanmade klinken.
      Maar helaas zijn ze wel echt waar.
      Een Engelse stemacteur plaats wel een video's op Instagram waar hij voor Winx iets moet inspreken.
      En veel dingen kloppen inderdaad met wat de titels zeggen.
      Zo spreekt hij bijvoorbeeld zombie bannen in. (Banana Day)

      WinxClubDutchNews

      Verwijderen
    6. Hoe heet die acteur dan die op instagram dingen plaatst over s7?

      Verwijderen
  5. Ik heb de aflevering ook gezien! Echt super super leuk. Ik ben het met mert dogan eens het wordt weer volwassener en niet meer zo heel kinderachtig super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey Anoniem, :) dus je hebt de aflevering ook gezien, en vond je de aflevering niet moeilijk te begrijpen in het Grieks?.en je vond de aflevering ook zeker weer op de oude avonturen lijken, die de winx hebben beleeft in seizoen 1, 2, en 3 toch?
      en heel erg bedankt dat je het met me mee eens bent Anoniem, en ik heb een vermoeden dat morgen misschien winx club seizoen 7 aflevering 2 Young Fairies Grow Up, komt maar ik weet het niet zeker? dus we moeten YouTube heel goed in de gaten houden. ;)

      Verwijderen
    2. Ja, het lijkt weer veel meer op season 1 tm 4. Ik vond het wel een beetje te begrijpen maar eerder heel grappig (hoe ze praten) haha! Ik ga alles goed in de gaten houden

      Verwijderen
    3. Hallo,

      In Griekenland gaan ze elke zondag om 10:10 een afleveringen van Seizoen 7 uitzenden.
      We willen wel dat jullie hier op de blog niks zeggen over de afleveringen.
      Veel mensen willen wachten op de Engelse of Nederlandse versie.

      WinxClubDutchNews

      Verwijderen
  6. Eerste aflevering gezien en ik heb echt gemengde gevoelens! Het kinderachtige loopje van Stella vond ik een beetje apart, net als het sluipgedeelte. Ik vond het ook super langdradig, we hebben al met al maar 3 á 4 locaties gezien. Ik vond ook dat ze Faragonda heel raar hebben neergezet, ik bedoel, kijk hoe ze op die stoel zat. Niet de liefhebbende schoolhoofd die ik ken uit de eerdere seizoenen. Was ook verbaasd over de transformatie, hoopte dat we af waren van dat naamgeschreeuw en dat we alles weer door elkaar zagen.. Vond de 2e outfit wel echt nice, eindelijk weer een beetje anders voor iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt wel gelijk over Faragonda. Ze gedroeg zich inderdaad meer als Griselda inplaats van het, zoals jij al zei liefhebbende schoolhoofd. Verder vondt ik de locaties wel mooi en prachtig. De animatie is mooi afgewerkt. De tweede outfit was zeker prachtig. Het was mee ook gevallen van het Naam en Power geschreeuw tijdens de Transformatie. Ik vondt persoonlijk de gevecht scene wel heel cool en volwassen. Het was in het algemeen al volwassen neergezet.

      Verwijderen
    2. Hallo Anoniem,

      We willen zulke comments niet op de blog zien.
      Er zijn mensen die willen wachten op de Engelse of Nederlandse versie.
      Als je iets kwijt wil over de aflevering moet je dat ergens anders doen.
      Dat klinkt heel gemeen sorry daarvoor maar zulke berichten zien wij als spam.

      WinxClubDutchNews

      Verwijderen
    3. @WinxClubDutchNews hoe heet die acteur die deze dingen plaatst?

      Verwijderen
    4. Dat is geen spam, in tegendeel in Spam totaal wat anders!
      Ik weet dat jullie niet gemeen over willen komen, maar
      als we nou al geen mening of een gezellig gesprekje met onze meningen
      mogen plaatsen, en dat al meteen 'spam' is, is wel echt niet gast-vriendelijk.

      Verwijderen
    5. ja, ik ben het zeker met je eens xtessa1. ik vind het ook niet fijn dat er een paar van onze reacties verwijderd worden. wij hebben ook recht om een reactie te gaan plaatsen toch?

      Verwijderen
    6. Hallo,

      Niet als het gaat om Seizoen 7.
      We hebben van mensen gehoord dat ze geen info willen hebben over hoe Seizoen 7 gaat verlopen. En jullie plaatsen dat hier en dat willen wij dus niet hebben.
      We verplichten jullie niet om de blog te bezoeken. Dus wil je een gesprek voeren met mensen over Seizoen verzoeken we jullie het ergens anders te doen.

      WinxCluDutchNews

      Verwijderen
    7. goedendag WinxClubDutch News, kun je opsenminst wel eens vertellen waar we tenminste wel een gezellige gesprek kunnen houden? zonder dat jullie er last van hebben op deze blog.

      Verwijderen
    8. Als de mensen niets over de recente Afleveringen willen lezen,
      dan scrollen ze toch simpelweg voorbij?

      Verwijderen
    9. Hoi Tessa en Mert,

      We snappen jullie enthousiasme voor het zevende seizoen.
      Maar er zijn mensen die liever wachten op de Engelse of Nederlandse versie,
      en dus liever geen spoilers zien.
      We vragen jullie voor de laatste keer vriendelijk om geen spoilers neer te zetten in de comments.
      We hopen dat jullie het begrijpen.

      WinxClubAfleveringen

      Verwijderen
  7. Al ben ik geen blog beheerder ik snap het punt. Er is geen eene aflevering te zien in andere landen dus moet het idd leuk en spannend blijven. Als je alles verklapt is het niet meer leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey allemaal,
    De soundtrack van de nieuwe film (Winx Club het mysterie van de afgrond)
    is gisteren door een YouTube kanaal op Youtube gezet!!!
    Als WinxClubDutch News er geen artikel over gaan schrijven zal ik ook de link sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi allemaal jullie kunnen op het blog winx club seizoen 7 praten over het 7de seizoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hier is de link winxclubseizoen7.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen