maandag 1 juni 2015

3de Film Sirenix Geleaked + Roxy's Nieuwe Believix

Hoi Winxers! Dit weekend is onverwacht het Sirenix lied van de 3de film geleaked. Je vraagt je misschien af hoe dat komt sinds de film pas 25 juni komt (nog 25 dagen!!!!). Dit komt omdat iemand in Frankrijk de dvd heeft waar ook de Nederlandse track op zit. We hebben gevraagd of hij Sirenix zou uploaden en dat heeft hij dus gedaan! Nu horen we eindelijk het nieuwe Sirenix lied! Het lied is gezongen door Linda Wagenmakers die trouwens ook de stem van Icy doet in de film. Helaas is er iets mis met de liedjes die in de film zitten zoals je wel kan horen. We weten niet of dat ook bij ons op de dvd zal zijn. We hopen natuurlijk van niet.



Lyrics (Binnenkort komt er en Lyrics video!)

Ik voel de kracht van oceanen.
Het neemt het aller diepste in me mee.
Sirenix onderwater wanen.
Ineens voel ik me vliegen in de zee.
'Tis een vlucht van wonder.
Hoe ik vlieg.
Zwemmen diep daar onder.

Ik voel een golf van transformatie.
Ik duik en ben nog sterker vrij en blij.
Sirenix, is mijn inspiratie.
De krachten van de zee hier diep in mij.
Als een toverdrankje.
Vloeit de zee.
Door me heen en ik dank je.

Ook hebben we nog meer nieuws! Gisteren kwam aflevering 2 in Griekenland en ik ga nu niks verklappen maar ik denk dat dit wel veilig is om te zeggen. We zien Roxy transformeren! Ze transformeert nog steeds in Believix/Magic Winx maar dan met en gloednieuwe transformatie kijk hier onder voor de video.


Dit was het dan voor vandaag! Wat vinden jullie van de nieuwe Sirenix dub! Vind je de film versie leuk of hou je meer van de tv dub? En wat vinden jullie van Roxy's nieuwe Believix/Magic Winx of is de oude beter? Laat het ons weten in de reacties!

16 opmerkingen:

  1. Leuk die voorproefje. Hij klopt idd niet! Want als Flora vliegt zegt Musa: Fee van de muziek terwijl Musa dit hoort te zeggen als zei verschijnt. En leuk om Georgina te horen zeggen fee van de natuur. Maar hoe komt die track op die france dvd? Franse winx dvds laten niks zien van nl toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedoel je niet Stella dat als zij vliegt dat Musa "Musa Fee Van De Muziek!" zegt??

      Verwijderen
    2. Hallo Anoniem,

      Op de Franse dvd van de film hebben ze verschillende talen als optie gedaan.
      Engels, Frans, Fins en Nederlands. Waarom Fins en Nederlands is voor ons ook een vraag.

      WinxClubDutchNews

      Verwijderen
    3. Hoe kan het dan dat er fouten opzitten?

      Verwijderen
  2. En ik zie dat dit Sirenix lied aangepast is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de nieuwe stem van flora wel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. flora de beste3 juni 2015 om 13:15

    Die twee vorige reactie waarook van mij maar ik noemde dan nog anoniem maar komt seizoen 7 ook in de zomer uit in België

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa hoor!! Altijd zelfde dag als in Nederland!!😉

      Verwijderen
  5. flora de beste3 juni 2015 om 19:22

    Weten jullie waarom België zo ver achter zet met de winx club poppen bij ons moeten de sirenix en bloomix poppen nog uutkomen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. flora de beste8 juni 2015 om 11:30

    Weet er iemand of je de derde filmen ook zal kunnen bestellen via de digicorder of dat ze hem ooit zullen tonen op Nickelodeon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zoizo komt hij op nickelodeon want dat deden ze ook bij de 2 eerste films ook!

      Verwijderen
  7. Vinden jullie dat gegiegel ook irritant in de film sirenix transformatie?

    BeantwoordenVerwijderen