donderdag 4 juni 2015

Winx Club - Nieuwe Afleveringen.


Hallo Winxers,

Zoals jullie weten zijn we volop bezig met het uploaden van Winx Club Afleveringen  op onze kanalen.
(BelieveTheWinx en WinxClubAfleveringen)
Op dit moment is BelieveTheWinx het 4e Seizoen aan het uploaden op YouTube.
En WinxClubAfleveringen Seizoen 3.
Seizoen 1 en 2 kan je al vinden bij WinxClubAfleveringen.
En Seizoen 5 en de film Magisch Avontuur bij BelieveTheWinx.
Nu vraag je je misschien af waarom we het niet allemaal op één kanaal doen.
Nou dat komt omdat we dan sneller alles kunnen uploaden zodat jullie niet hoeven te wachten.
Als we die seizoenen (Seizoen 4 en 3) hebben geüpload gaan we ook nog de 1ste film en misschien de 3e film uploaden.
De Seizoen 6 afleveringen kunnen we helaas niet uploaden dat staat Rainbow nog niet toe helaas.
Misschien dat ze dat wel toestaan als Seizoen 7 al in wat meer landen op tv is.

We wensen jullie veel plezier met alle Winx Club afleveringen en films!

WinxClubDutchNews

6 opmerkingen:

  1. goedendag, ik vind het wel heel erg jammer, dat jullie niet winx club seizoen 6 afleveringen mogen uploaden op YouTube. want al nederlands winx fans zouden het heel erg graag willen zien op youtube. in plaats van Facebook, want ik weet wel dat de winx club seizoen 6 afleveringen al lang op Facebook staan, maar helaas zijn de aflevering geluiden en muziek heel erg zacht op Facebook. en de winx club aflevering die op youtube staan zijn veel beter te beluisteren. ik hoop echt dat jullie zo snel mogelijk de winx club seizoen 6 afleveringen gaan uploaden op YouTube met een hardere geluid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe zo mag s6 niet geuploud worden van rainbow? En wel de andere?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Anoniem,

      Omdat Seizoen 6 nog niet in elk land klaar is.
      Daarom wil Rainbow niet dat de afleveringen op YouTube komen.
      De andere seizoenen zijn al heel oud dus dat vinden ze niet erg.

      WinxClubDutchNews

      Verwijderen
  3. Maar seizoen 6 staat al in een andere taal op YouTube

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad ik vind (mijn mening) dat Rainbow overdrijft.

      Verwijderen
  4. ik abonneer jullie op Youtube en toen keek ik op BelieveTheWinx stond eerst van seizoen 4 aflevering 1 tot en met 14 en de film. En toen ik wat later seizoen 4 aflevering 4 wou kijken stond die er niet meer op. Hebben jullie wat verwijderd? Ook bij seizoen 5 zijn wat afleveringen verwijderd. En Yes eindelijk staat aflevering 24,25,26 erop van seizoen 3. Maar seizoen 3 aflevering 24 deed een beetje storend, maar goed ik mag niet klagen want et staat erop

    BeantwoordenVerwijderen