zaterdag 5 september 2015

Winx Club - Seizoen 7 Part 2 - 2016!

Hallo Winxers,

We willen jullie wat duidelijkheid geven over wanneer aflevering 14 t/m 26 van Seizoen 7 op tv komen.
Allereerst klopt het dat er (weer) een pauze is.
Waarom ze dit precies doen blijft voor ons onduidelijk, maar we denken dat de studio/Nickelodeon die afleveringen pas later krijgt.
Niki Romijn heeft ons laten weten dat ze in oktober weer verder gaat met het opnemen van Seizoen 7.
En een poolse Winx Club fan heeft ons laten weten dat ze in Polen 4 januari weer verder gaan met het Seizoen.
En zoals we wel vaker hebben gezegd, hebben wij dezelfde uitzenddatums als hun.
Waarom dit zo is, is waarschijnlijk omdat alle Nickelodeon kanalen uit verschillende landen gewoon samenwerken.
En dus allemaal dezelfde uitzenddatum moeten aanhouden.
Helaas moeten we dus nog een tijdje wachten.
In Engeland zijn ze al bijna klaar met het Seizoen
Daar is vandaag aflevering 20 op TV geweest.
En ik Turkije zijn ze ook al aan part 2 bezig.
Turkije zal het eerste land zijn dat klaar is met Seizoen 7.

NickelodeonNL zend nu elke schooldag part 1 opnieuw uit.
Of ze dat blijven doen tot 4 januari weten we niet.

We hebben ook veel de vraag gekregen waarom Monique van der Ster (Musa) geen liedjes meer zingt.
Daar hebben wij helaas geen antwoord op.
Maar misschien zingt ze weer wat liedjes in part 2, want er komen nog heel wat nieuwe liedjes aan.
Dat is dus even afwachten.

WinxClubDutchnews.



5 opmerkingen:

  1. Ik vind het inderdaad echt zo stom dat Musa bijna niks meer zingt. Zij is tenslotte de fee van de muziek. Dat vind ik wat raar maar oke. Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Regisseur van WPP kiest zelf uit wie de liedjes zingt volgens mij,
      en wie er bij dat liedje en moment past.

      Verwijderen
  2. Er komt meer! Jammer genoeg ben ik een beetje van mijn "WinxGriep" af :( Maar ik ga sowieso kijken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook een jaar of 2 geleden had je mij hier zo blij mee gemaakt nu ben ik meer met pokemon, Fairy tail ,sword art online + attack on titan bezig
      Ik ben nu 11 de 15/16 jarige denken vast dat ik winx verslaafd ben
      Maar jammer genoeg niet meer
      Groeten van , asuna, kirito,gray ,Lucy ,natsu ,erza, Wendy, eren,mikassa ,ash ,serena,Bonnie ,Dawn , misty, Brock ,iris + andere mensjes

      Verwijderen
    2. Er Staat Asian maar ik Heet asuna dat is raar 😧

      Verwijderen