zondag 20 september 2015

Winx Club - Niki Romijn terug in de studio!

Hallo Winxers,

We hebben wat nieuw nieuws voor jullie.
Niki Romijn heeft laatst op haar Facebook pagina gezet dat de in oktober verder zou gaan met het opnemen van Seizoen 7.
Maar toen zagen we deze foto op haar Facebook pagina.
Dus dat wil zeggen dat Niki al bezig is met het opnemen van part 2, aflevering 14 t/m 26.
Zoals we eerder aan jullie hebben verteld.
Gaat Polen op 4 januari verder met Seizoen 7.
En dus is het zo goed als zeker dat wij dan ook verder gaan.
Maar waarom zit Niki dan nu al in de studio.
Dat is best vroeg.
Misschien dat ze dan toch eerder gaan beginnen met het uitzenden van de nieuwe afleveringen.
We hebben contact opgenomen met Nickelodeon en we hopen dat hun ons iets meer kunnen vertellen.
Zodra ze ons iets laten weten horen jullie dat natuurlijk meteen!

WinxClubDutchNews

6 opmerkingen:

  1. Oud nieuws plaatsen, want dit was al een aantal dagen voor dit bericht te lezen op Facebook. Ondertussen willen de beheerders dat Winx Club meer aandacht krijgt in Nederland, en wachten ze met smart op nieuwe DVDs; nee. Die komen niet, niet als je elk seizoen op internet plaatst. De DVD van de 3e film komt uit in NL, en jullie droppen hem zonder pardon op deze blogspot. Winx Club en andere serie's, maar ook artiesten gaan door types als jullie kapot.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is het gevaar van internet, misschien wil/kan je het geld niet besteden voor al de dvd's dus kan je ze gratis op onze blog kijken.
      Wij zeggen niet dat je moet kijken die keuze maak je zelf.
      Als jij het niet ziet zitten dat wij dit allemaal plaatsen, wat kom je dan in de eerste plaats op deze blog doen is de vraag.
      We respecteren je argumenten, maar zoals we al zeggen dat is het gevaar van internet.
      Alles komt op internet, of je het nu koopt of niet.
      Er zijn genoeg sites waar je alles gratis kan downloaden/kijken en dat doen wij als WinxClubDutchNews niet alleen.

      Verwijderen
  2. Dat je het niet zou willen besteden zegt al genoeg over iemand. Dat het niet kan is natuurlijk een ander verhaal. Mijn ouder hadden vroeger ook geen geld voor luxere items. Al van af mijn 7e deed ik klusjes voor mijn buren en familie, en zo kreeg ik toch die ene DVD of CD die ik graag wou hebben. En het is niet het gevaar van internet, je zet hem er toch zelf op? En ik zeg niet dat jullie het alleen zijn, internet stikt er van. Er word niet voor niets aangegeven bij een film dat het alleen bedoeld is voor thuisgebruik. En daarbij, het is gewoon strafbaar; jammer dat Nederland hier niet wat harder in is. Hopen dat het in de toekomst veranderd, want mensen maken (misschien wel onbewust) bedrijven en dus andere mensen kapot.

    Ooh, en wat ik hier doe? Dit was een aantal maand geleden een leuke blog met recent nieuws.

    Ps. de mensen die de behoefte hebben om (onbewust) een illegale kopie te bekijken zitten naar mijn mening niet fout.

    Pps. oke nog even mijn research gedaan, je krijgt tegenwoordig zo een boete door de bus, zoek maar op

    Een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind dat het tegenwoordig ook dramatisch slecht gaat. Niet alleen hier hoor maar overal. Op een gegeven moment plukt iedereen het van het internet en dan... Ik zelf ben hier zwaar op tegen dus doe alles nog gewoon betaald via Spotify en Netflix. Want anders gaat de mediawereld gewoon failliet.

      Verwijderen
    2. Dat is waar. Omdat alles maar te zien is op internet, gaat niemand meer naar de winkel, en het gevaar is dat niemand zometeen meer werk heeft. Kijk maar wat er met de Actie Sport en VD gebeurd.

      Verwijderen
  3. Als het makkelijk was om op het internet via een legale manier Winx te kijken, in goede kwaliteit, zou ik dat natuurlijk doen!

    Ik heb het ook gedaan voor S01-S05, op Netflix, maar ja, waar is S06 en S07? Dan maar downloaden van websites zoals deze...

    BeantwoordenVerwijderen