zaterdag 19 juli 2014

Transformatie naam van seizoen 7 bekend, Butterflyix!

Hoi Winxers! Ik kan het niet geloven maar WinxClubRus heeft de naam van de transformatie van seizoen 7! Butterflyix wat letterlijk vertaalt betekent Vlinderix. Veel mensen hebben kritiek op deze naam omdat ze het niet goed vinden passen bij Winx Club. Ik vind de naam zelf niet zo leuk omdat het te lang is en ik heb deze naam al een keer voorbij zien komen op het internet maar dat is voor fan art. Dat betekent dat Rainbow niet zoveel werk in de naam heeft gestopt. Het verhaal erachter kan best wel goed gaan want we weten dat het 7de seizoen over dieren gaan. Het kan zijn dat de naam nep is maar dat is een kleine kans want WinxClubRus post eigenlijk wel altijd de juiste informatie.

2 opmerkingen:

  1. Ik hoop zo dat dit niet waar is!
    Nickbow was al verkeerd bezig met de naam 'Bloomix'. Maar.. echt sirieus? Butterflyix? Winx gaat echt achteruit..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het ook dat het niet waar is. Want ik zie niet dat ze een lied er over kunnen maken of een transformatie zelf.

      Verwijderen