dinsdag 1 juli 2014

Winx Club - Seizoen 6 Deel 2 Mythix in augustus!


Hallo Winxers,

We hebben goed nieuws voor jullie.
NickelodeonNL, heeft me laten weten dat deel 2 van Seizoen 6 (Aflevering 14 t/m 26)
Vanaf 4 augustus van start gaat!
Zoals met deel 1 krijgen we elke school/werkdag een nieuwe aflevering om 15:35.
Dus ook nog eens in de vakantie, je kan het bijna niet missen.

Wanneer het bijna zover is, laten we het jullie nogmaals weten.
Nickelodeon gaat ook weer reclames uitzenden voor het 2e deel.

En zal dit betekenen dat wij een van de 1ste landen zijn waar seizoen 6 eindigt?
We zullen het gaan zien.

Hier is een link naar de informatie video:
https://www.youtube.com/watch?v=dxrDgKlCBH4

pimmetje135


4 opmerkingen:

  1. Is er een dvd van seizoen 6 deel 1? Omdat ik graan een zou kopen maar ik vind het niet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo,

      Nee helaas nog niet, we hebben contact opgenomen met het bedrijf, die de Winx dvd's maakt.
      Ze hebben ons laten weten dat eerst deel 4 van seizoen 5 nog moet komen (die komt op 22 juli in de winkels) Daarna zullen we ze nog eens mailen of er al meer bekendheid is over seizoen 6 en haar dvd's

      Met vriendelijke groet,
      pimmetje135

      Verwijderen
  2. Hallo

    Dank u wel

    Met vriendelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, ik zat ook al op de dvd's van seizoen 6 te wachten.
    Ik schrijf musical boeken over winx en ik ben pas 13

    BeantwoordenVerwijderen