maandag 16 maart 2015

Alles wat je moet weten over Bloomix!


Hoi Winxers! Vandaag hebben we voor jullie en Winx artikel over alles wat je moet weten over Bloomix! Dus na dat je dit artikel gelezen hebt kan je jezelf een Bloomix expert noemen! Veel lees plezier!

Hoe hebben de Winx Bloomix gekregen?
De Winx behalve Bloom verloren hun krachten. Bloom verloor haar krachten niet omdat die komen van de onblusbare drakenvlam. Daarom deelde Bloom haar drakenvlam met de Winx zodat de Winx weer kracht krijgen. Waar en nieuwe kracht in zal ontstaan door goede dappere daad. Dus de Winx moeten apart hun krachten krijgen net als bij Enchantix ookal was dit alleen bij Flora & Bloom het geval. Musa & Tecna hadden samen Bloomix gekregen en Stella & Layla ook.
Hier zie je en lijst met afleveringen waar de Winx Bloomix hebben gekregen en hoe
.
Aflevering 4: Flora. Door haar zusje Miele te redden (Dit was ook het geval bij Enchantix)
Aflevering 5: Stella & Layla. Ze werkte samen om 2 draken te verslaan.
Alfevering 5: Musa & Tecna. Ze werkte samen om het pandemonium te redden.
Aflevering 6: Bloom. Ze geloofde in zichzelf en stuurde de draak van de drakenvlam af op de grote draak.

De Naam.
Bloomix is en samenvoeging van Bloom wat betekent Bloeien in het Italiaans (Dus niet het karakter Bloom zelf) en van “ix” wat in elke transformatie naam zit van Winx Club. Bloeien komt omdat de Winx bloeien in en heel nieuwe kracht, door en dappere en goede daad. Ook omdat er een nieuwe kracht bloeit in de drakenvlam deeltjes die Bloom aan de rest Winx gaf.

Het Bloomix lied.
Het transformatie lied van Bloomix is in de Engelse dub is gezongen door Alessia Orlando en de Italiaanse dub is gezongen door Michela Ollari. In de Nederlandse dub wordt het gezongen door Niki Romijn (Bloom) In de Engelse versie zitten er in de tekst wat verwijzingen naar delen van de Bloomix kracht, hier zijn er paar voorbeelden.
“We can share the magic of the Dragon Vlame!” NL: “Wij kunnen de magie van de drakenvlam delen”
Dit verwijst naar dat Bloom samen met de Winx haar drakenvlam deelt.
“One by one we find the strenght to guide us!” NL:”één voor één vinden we de kracht die ons zal leiden”
Dit verwijst naar dat Bloom haar drakenvlam deelt met de Winx voor kracht. Die kracht zal hun leiden naar Bloomix.
“The magic’s on the way!” NL:’’ De magie is onder weg””
Dit verwijst naar iets wat Faragonda zij toen Bloom haar drakenvlam deelde. “Jullie moeten deze magische krachten beschermen. Er zullen nieuwe krachten ontstaan uit de vonkjes” dus de kracht zal ontstaan oftewel hij is onder weg.  

De Bloomix Outfit.
Bloomix ziet er zoals elke transformatie schitterend uit. De Winx hebben veel verschillen in hun outfits maar niet te veel. De outfits hebben en soort van en strijder look. Dit verwijst vast dat de Winx strijders zijn geworden door een goede dappere daad te verrichten.
Dit was het dan. Deel 1 van onze Alles wat je moet weten… series. Je kan je zelf dus nu een Bloomix expert noemen! Of... Wist je al alles? En weet jij misschien iets over Bloomix wat hier niet staat? Laat het ons weten in de reacties! Binnenkort zullen we deel 2 posten en kleine hint waar het over gaat: ‘’Ik voel de krachten van het water, ze stromen door het diepste deel van mij.” Heb je het al geraden? Wij wensen jullie nog en fijne dag!

WinxClubDutchNews


19 opmerkingen:

  1. Bloom is ook Engels voor 'Bloeien', niet alleen Italiaans.
    Ik wist nog een leuk feitje over de Seizoen 6 Trailer, zie je de Winx met
    andere Bloomix vleugels; Dat komt omdat dat het eerste model/ontwerp van de vleugels waren
    voordat de huidige (in het Seizoen) werdt gemaakt. Hier heb ik een foto van de oude vleugels
    van Layla: http://i61.tinypic.com/20uy7mo.jpg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet alleen de vleugels zijn anders, ook de outfits waren anders. En ook de school outfits waren heel anders.
      Alle trailer kleren waren de eerste modellen

      Verwijderen
    2. goedendag allemaal. ik wil nog even zeggen. dat in de winx club seizoen 6 trailer. die beelden in de trailer. die jullie.misschien al hebben gezien. nooit in de afleveringen van winx club seizoen 6 zijn vertoont. want Anoniem zei al. over de kleding van de winx. klopt inderdaad niet. want de winx club bloomix vleugels waren ook heel anders. in de trailer. en ook de school uniformen. die de winx dragen in de trailer. waren niet helemaal in de trailer. maar wel in de afleveringen zoals jullie al weten. en de bloomix kleding zijn. in de trailer iets origineel anders. bijvoorbeeld de kleuren. van de bloomix outfit. die de winx dragen. zijn iets lichter. of hebben een maar Details er niet bij zitten. dus ik denk dat in winx club seizoen 7. dat het ook zo zou zijn?.

      Verwijderen
    3. In alle Trailers voor die van Seizoen 7 waren er altijd al scenés,
      die achteraf nooit in de series zijn voorkomen, dat is gewoon altijd al zo geweest,
      voor één of andere reden.

      Verwijderen
  2. De volgende deel is SIRENIX! Omdat sirenix zegt ik voel de kracht van het water enzo...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "Ik voel de krachten van het water, ze stromen door het diepste deel van mij"
    Dat is Sirenix. En Sirenix heeft een hele grote verandering doorgemaakt kwa ontwerp.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey allemaal. zoals jullie al misschien al weten. vind ik de bloomix transformatie. de alle mooiste feeën gedaante. van de winx. maar bloomix is ook net zo. elegant als. enchantix en harmonix. want de vleugels lijken heel erg prachtige. en de vleugels hebben hele mooie. kleuren combinaties. met een hele prachtige vleugel vorm. maar bij sirenix. vind ik persoonlijk echt. heel erg. weinig inspiratie. want de sirenix vleugels. van winx. hebben allemaal de zelfde vorm. het enige wat het verschil is. zijn de kleuren. en verder niks. ik vind echt dat. rainbow uit italië. veel meer hun best moesten doen!. voor sirenix. en wat de kleding betreft. vind ik ook zo niks. de kleding vind ik heel erg op turnsters lijken. alleen als we de transparante rokjes. en de sirenix vleugels weg laten. want dan lijken de sirenix. kleding op turnsters. vinden jullie ook niet?..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben het met je eens over Sirenix.
      Het is persoonlijk mijn favoriete Transformatie, omdat ik het toch uniek vindt.
      De meisjes lijken inderdaad op turnsters. In 2D, dragen ze amper 'rokjes', ik vindt ze
      daarbij ook veelste te kort en ongedetailleerd ontworpen.

      Verwijderen
    2. Nahh, vind persoonlijk Enchantix de uniekste, en verassend. Dacht toen ik voor het eerst de plaatjes op de Winx site zag dacht ik dat het hun volwassen versie van de Magic Winx was haha. Hmm ik mis zulke fantastiche seizoenen.. ��

      Verwijderen
    3. ik vind persoonlijk. de bloomix transformatie echt een verbazingwekkend feeën gedaante. want bloomix het machtig. heeft heel veel Details. in de vleugels. en de kleding stijl is prachtige. en heel vrouwelijk. en hun prachtige sieraden met hun schattige kapsels.met die prachtige vlechten van bloom flora en layla heeft. want de winx als bloomix feeën zo ontzettend. beeldschoon. net als enchantix en harmonix. maar als ik naar charmix believix sirenix en mythix. kijk vind ik persoonlijk. die transformatie. niet zo mooi. er uitzien. want het enige wat ik kan zeggen of charmix believix sirenix en mythix is dat het wel hele stoere feeën gedaantes zijn. ,maar ja iedereen zijn eigen mening toch?,:)

      Verwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. goedendag. ik wil nog vragen of jullie. nog zo een artikel van winx club transformatie . nog gaan maken. maar dan over charmix, enchantix, believix, harmonix, sirenix, en mythix,. alleen als jullie tijd hebben. want ik vond deze artikel echt heel erg geweldig. en heel erg interessant. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo mert dogan,

      Zoals je al kan lezen komt er binnenkort een nieuw artikel zoals deze maar dan met een andere Transformatie.
      Dus houd onze blog in de gaten voor een net artikel.

      Verwijderen
    2. hoi WinxClubDutch News. ik hou trouwens jullie blog. elke dag in de gaten.:) want alles wat we hier de vinden is. heel erg interessant. en super handig voor alle winx nieuws. die je wilt weten.

      Verwijderen
  8. goedendag allemaal. dus als ik het goed begrijp. komt er een tweede deel. ,over alles wat je moet weten over,...en ik geloof dat de volgende transformatie info. sirenix gaat woorden. want jullie hint was.‘’Ik voel de krachten van het water, ze stromen door het diepste deel van mij.”. en die tekst komt van sirenix af. maar wat mij ook opgevallen is. dat jullie met de transformaties terug gaan op volgorden. want jullie beginnen niet bij. charmix. maar bij. bloomix. en dat is van het zesde transformatie. naar het eerste transformatie. als ik het goed heb?.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. of jullie gaan er een mix. ervan maken met de winx transformaties. dus bijvoorbeeld jullie zijn bij bloomix begonnen. na die transformatie. gaan jullie naar enchantix bijvoorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. goedendag allemaal. ik heb nog nieuws. over bloomix. dat jullie misschien allang al wisten. maar ik wil het toch. nog even delen met jullie. :) bloomix: een kracht die de andere winx van bloom verkrijgen omdat zij hun sirenix krachten kwijt raakten omdat ze het legendarium wilden vernietigen. bloom's krachten kunnen niet worden afgenomen, aangezien zij de bron heeft van de magische dimensie,en ook de machtige drakenvlam. om de anderen te helpen deelt bloom de drakenvlam met ze. In deze transformatie dragen de winx een soort strijdersoutfit, met leggings. en beschermende kleding. die vastzitten aan hun schoenen. hun outfit legt de focus op hun eigen persoonlijkheid. en hun krachten. allemaal dragen ze een tiara met een gedeelte van de drakenvlam er in op hun voorhoofd. ze hebben grote, wat puntige. en sierlijke vleugels. die ook heel erg gedetailleerd zijn. en er hangen prachtige juwelen aan.die de bloomix vleugels nog meer. modieuzer maken. en om bloomix volledig te verkrijgen moeten de winx moedige. en gevaarlijke en goede daden verrichten, bloom heeft het ook in seizoen 6 aflevering 6 de vortex of flames. gekregen omdat ze zwak was en ook haar krachten had verloren. maar door haar moed en zelfvertrouwen om de draken in de vortex of flames te verslaan. heeft ze toch haar bloomix krachten verkregen. met de bloomix krachten gaan ze ook op zoek naar eldora. de feeënpeetmoeder om haar te vragen hoe ze de legendarium kunnen sluiten. voor eens. en voor altijd. :)

    BeantwoordenVerwijderen