donderdag 5 maart 2015

Winx Club - Magisch Avontuur op Nickelodeon!

Hallo Winxers,

We hebben leuk nieuws voor jullie.
Dit weekend, zondag om precies te zijn.
Komt de 2e Winx Club film: Winx Club: Magisch Avontuur, op Nickelodeon.
We weten dat het niet iets heel spectaculairs is, maar beter iets dan niets... toch?!


Dus vergeet niet zondag 8 maart om 15:00 te kijken naar Winx Club: Magisch Avontuur op Nickelodeon!
Lees hier het artikel op Nickelodeon.nl
http://www.nickelodeon.nl/static/we_totallyspies_07032015

WinxClubDutchNews

11 opmerkingen:

  1. Hahaha de kwade fee trix ja haha, ze weten wel wat ze laten zien op nickelodeon ja haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt hé? Het is me opgevallen dat andere tv-series op Nickelodeon,
      dat ze daar alles van foutloos zeggen; alsof ze Winx Club niets kan schelen.
      Het wordt ook zo slecht gepromoot. Alleen wanneer er een nieuw Seizoen komt!

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. willen jullie asjeblieft meer dingen over de winx posten en komen de trix en riven nog terug in winx club

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Anoniem. ik denk dat we riven. misschien wel in winx club seizoen 7 wel terug zullen zien. maar ik weet het niet zeker!. want hij zei wel. dat hij dingen moest uitzoeken. en dat hij dat alleen gaat doen. dus het klinkt wel als een echte afscheid. en over de trix. nou ik zou die drie krengen! echt niet terug willen in. winx club seizoen 7. want de trix zijn echt zo dom en. irritant. want ze verpeste altijd alles voor de winx. in hun avonturen. dus ik vind persoonlijk. de trix echt heel irritant wraakzuchtig. en heel erg dom. dus ik hoop dat we de trix nooit! meer terug zullen zien. in winx club seizoen 7. want de schrijvers moeten ook andere vijanden. wel eens aandacht geven. en ook eens creatief zijn met. nieuwe vijanden te bedenken!. en niet steeds de trix. maar gelukkig waren. de trix niet! in winx club seizoen 4 aanwezig gelukkig. maar wel in de andere vijf seizoenen. vooral in seizoen 6. samen met selina.

      Verwijderen
    2. Ze zeggen dat hij terug komt in seizoen 8�� Xx Riven×Musa lover xxx

      Verwijderen
  4. Hoi, ik wil heel graag weten wie de stem van Livy en Lucy doet! Ik heb dit trouwens ook op die winx trix cast geschreven deze tekst boven hier! Antwoord please!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. willen jullie asjeblieft wat meer posten over de winx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waarover? Als er geen Winx Club nieuwtje is, valt er niets te posten.
      Maarja. We hebben ook een lange tijd niets meer gehoord
      van de extra artikelen, zoals 'feiten van Winx Club'. Maar, is niet mijn verantwoordelijkheid.

      Verwijderen
  6. goedendag allemaal. ik wil trouwens nog vertellen dat ik deze. winx club het magische avontuur. al op dvd heb. vanaf 29/08/2012. heb ik deze film al op dvd gekocht. toen ik deze film heb gekeken. vond ik deze film best wel spannend. en het cool. maar wel jammer dat deze film niet zo lang duurden. want jullie kennen vast ook de. eerste film van winx club. en de naam is. winx club het geheim van het verloren rijk. want die film was de eerste film van winx club. ik weet trouwens wanneer die film uitkwam. in 16/04/2008. en die film heb ik ook allang op dvd gekocht. samen met mijn moeder. maar ik kijk er zeker nog steeds naar. want ik ben net zo een hele grote winx fan. als jullie. maar wat ik nog even wil vertellen. is dat ik heel goed naar de scènes van de film heb opgelet. is dat de eerste film van winx club het geheim van het verloren rijk. heeft maar 27 scènes. en de tweede film van winx club het magische avontuur. heeft maar 06 scènes. wat ik persoonlijk wel heel erg weinig vind. want 06 scènes voor een film. is toch best wel weinig. vinden jullie ook niet?, want rainbow uit Italië. had veel meer scènes kunnen maken. voor de tweede film van winx club. maar ik hoop als de derde film van winx club nog uit komt op dvd. en dat die film wel iets langer duurt.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bloom was helemaal niet op vakantie.
    Ze woont er nu, het us haar koninkrijk die ze had gered in Het geheim van het verloren Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen