maandag 30 maart 2015

Interview met Jannemien Cnossen!


Hallo Winxers,

Na het interview met Mirjam Vriend, wat jullie een beetje tegenviel hebben we nu een interview met Jannemien Cnossen, beter bekend als de stem van Stella de Fee van de Stralende Zon!
We hopen dat jullie dit wel een leuk interview vinden.

1.Is Stella een van uw favoriete personages om in te spreken? 
 Jazeker weten. Vooral omdat ik haar al zo lang inspreek is zij mij heel dierbaar geworden. 

2. Lijkt Stella qua persoonlijkheid op u? 
Ik hou ook van shoppen en mooie kleren! 

3. Wat vind u het leukste Seizoen? 
Dat weet ik niet precies. Ik vond ze allemaal wel leuk. Wat ik mooi vond aan het laatste seizoen was de afwisseling met 3D animatie. 

4. Welk ander personage lijkt u leuk om in te spreken? 
Ik vind Musa heel leuk omdat ze  zo mooi kan zingen. 

5. Als u een transformatie mocht bedenken, hoe zou hij heten en wat voor kracht zou het hebben? 
Dat je onzichtbaar zou kunnen zijn? Ik weet het niet precies 

6. Wat vind u het leukst aan Stella? 
Haar directheidhaar krachthaar humor en haar mooie lange benen! 

7. Houd u net zoals Stella van shoppen? 
Zeker weten! 

8. Wanneer bent u begonnen met inspreken? 
Als kind heb ik al veel ingesproken omdat mijn moeder ook stemactrice is. (Paula Majoor) Maar vanaf mijn 25e ben ik  heel veel gaan insprekenEn sinds 2006 regisseer ik ook, heel erg leuk om te doen. 

9. Heeft u de serie zelf wel eens gekeken? 
Jasamen met mijn dochter. Die was groot fan. Ze is er nu iets te oud voor geworden. 

10. Wat vind u ervan om uw stem op tv te horen? 
In het begin heel raar, maar nu ben ik eraan gewend en vind ik het heel leuk om te horen.

We hopen dat je veel plezier hebt gehad met het lezen van het interview met Jannemien Cnossen.

WinxClubDutchNews

17 opmerkingen:

  1. Hoi, ik vind het een beter interivueuw alleen is deze intervieuw niet zo lang. En deze zou toch morgen pas komen volgens jullie vorige nieuwtje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedendag. ik vond deze interview. zeker veel beter dan met Mirjam Vriend. want zij gaf niet duidelijk antwoorden op de vragen van jullie. maar Jannemien Cnossen zo te lezen wel. gelukkig. :) en wat ik vooral een leuke vraag bij 9. Heeft u de serie zelf wel eens gekeken?. want die vraag hebben jullie nog niet gesteld aan. Niki Romijn. en aan Mirjam Vriend. maar nu gelukkig wel. ik hoop echt dat jullie nog veel meer. stemacteurs gaan interviewen. want ik vond deze artikel echt super geweldig!!!!!!!. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel interessant, met goede en boeiende antwoorden (beter als die van Mirjam Vriend).
    Ik was wel verasst, want ik geloof toch dat ik had gelezen dat jullie het morgen zouden plaatsen.
    Maarja. Eerder kan geen kwaad natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze is idd beter. Maar wel kort ik vond die van Bloom het beste van alle drie!

      Verwijderen
    2. Niki Romijn hebben we ook 10 vragen gesteld en ze heeft wat uitgebreider antwoorden gegeven op onze vragen.
      Vandaar dat dat interview wat groter lijkt.

      Verwijderen
  4. Denk niet dat een lang interview leuk is om te doen voor de actrices, leuk dat haar dochter ook fan was, en dat ze dus zelf ook keek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Wil je er ook een doen met Monique (Musa)? Daar ben ik ook heel nieuwsgierig naar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan niet! Dat stond al bij die andere intervieuw ze kunnen niet Musa intervieuwen.

      Verwijderen
    2. Hallo,

      Nee helaas is dat niet mogelijk.
      Contact leggen met Monique is (bijna) onmogelijk.

      Verwijderen
  6. goedendag. ik vraag me af. of jullie misschien nog een interview van Marlies Somers. de stem inspreker van layla piff miele. en digit. zouden jullie dat kunnen regelen?. want ik ben heel erg benieuwd naar haar reacties. en of zij ook van van winx club weet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mert, dat vraag ik ook. En Digit had in seizoen 2 een andere stem pas in seizoen 3 doet Marlies:Digit. Maar zouden jullie een intervieuw aub willen doen met de stem van Icy uit seizoen 1 en 2 ik ben benieuwd naar haar reactie!

      Verwijderen
    2. hoi Anoniem. ik weet dat al. dat digit in seizoen 2 een andere stem had. want de stem van digit in seizoen 2 is van Marieke de Kruijf.

      Verwijderen
  7. Heel leuk dat jullie de gelegenheid krijgen om deze stemactrices te kunnen interviewen. Helaas vind ik de antwoorden erg kort, vooral omdat sommige vragen gesloten zijn (waarbij je in principe alleen ja of nee op kunt antwoorden).
    Voor het volgende interview zou ik graag een betere toelichting willen zien op de antwoorden. Een betere toelichting kun je krijgen door de vraag iets anders te formuleren en door erop door te vragen. Daarnaast kun je een antwoord als 'weet ik niet precies' niet accepteren, hè. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je moet onthouden dat deze mensen veel mailtjes krijgen van kijkers van de serie waar ze in zitten, ze hebben het al druk genoeg en niet altijd tijd voor een interview, dus om ze dan vragen te gaan sturen waar ze een half blaadje voor nodig hebben om hem goed te kunnen beantwoorden zit niemand op te wachten. We stoppen voorlopig met de interviews, want we krijgen er meer negatieve reacties op dan positief. En dat vinden wij zonden van onze tijd en van de stemacteurs die wij interviewen.

      Verwijderen
    2. Stop niet! Deze intervieuw samen met Niki zijn heel leuk juist! Alleen die van Mirjam viel alleen tegen. En dat ze geen uitgebrijt antwoord geven hoeft niet. Anoniem jouw reactie is niet leuk hoor! Deze site heeft gelijk. Zij stoppen ook al hun tijd voor een intervieuw. Alle tijd die zij aan de intervieuw besteden gaan af! WCDN luister maar niet wat andere zeggen ik vond dit een leuk intervieuw en ook die van Niki. Zou je ook please een intervieuw met Karin van As willen doen of Kiki Koster?

      Verwijderen
    3. Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoor. Ik probeer alleen wat kritiek te geven op hoe jullie het de volgende keer beter kunnen doen. Het idee is namelijk erg leuk!

      Verwijderen
    4. Wij voelen ons absoluut niet aangevallen, maar zoals we al eerder hebben gezegd, krijgen we meer negatieve reacties op de interviews dan positief en dat is gewoon zonden van onze tijd en van de stemacteurs.
      Daarom stoppen we voorlopig even met de interviews.
      En gaan we werken aan andere dingen.

      Verwijderen