donderdag 2 april 2015

Winx Club Afleveringen op YouTube

Hallo Winxers,

Zoals je misschien al wel weet gaan wij proberen alle Seizoenen van Winx uploaden op YouTube.
We zijn daar al druk mee bezig.
Een admin van onze groep heeft ook een eigen kanaal, ''BelieveTheWinx'' en daar worden nu Seizoen 5 afleveringen geüpload dus ga een kijkje nemen als je geïnteresseerd bent in Seizoen 5 afleveringen.
We hebben ze ook al wel op Facebook geüpload maar daar lukte het ons niet om alle afleveringen te uploaden helaas.
Kanaal van BelieveTheWinx (Klik hier)

Er staan al heel wat afleveringen op maar nog iet allemaal, maar daar zijn we druk mee bezig op dit moment!
We wensen jullie veel plezier met nu al ons 3e kanaal intussen.


3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedendag. ik ben heel erg tevreden. :) met jullie geweldige winx club afleveringen. kanaal op YouTube. want eindelijk staat nu ook het vervolg van aflevering 12 van winx club seizoen 5. er nu eindelijk op YouTube. want winx club seizoen 5 aflevering 13 sirenix. stond al zeker 2 lange jaren niet op YouTube. terwijl winx club seizoen 5 in 2013 in nederland kwam,. en nu begingen ze pas de afleveringen van winx club seizoen 5 verder. de uploaden op YouTube. ik vind het wel middelmatig best jammer. maar zo erg is het ook weer niet. want ze zeggen. beter laat dan nooit,, :) maar ik hoop dat het jullie gaat lukken. om alle winx club afleveringen op YouTube te kunnen krijgen. ik wens jullie al vast heel erg veel succes er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er ook heel blij mee! Maar het valt mij ook tegen dat er in nl veel gedoe is als er iets uitgebracht wordt. we moeten altijd te laat zijn met winx.

      Verwijderen