dinsdag 4 augustus 2015

Winx Club - Flora heeft jullie wat te vertellen over Seizoen 7!



Hallo Winxers,

Ik ben het Flora
Zoals jullie weten gaat over een week Seizoen 7 van start.
Ik wil het met jullie gaan hebben over de plaatsen waar we heen gaan en wie we ontmoeten dit seizoen.
In dit nieuwe seizoen kunnen we ook tijdreizen, maar hoe?
We gaan onder andere terug naar de middeleeuwen, naar de dinosaurussen.
Ook gaan we weer eens onze families opzoeken.
Oh en niet te vergeten zien jullie ook kleine mijn zusje Miele weer voorbij komen, en nog meer mensen die we nog nooit hebben gezien in onze Winx avonturen.
Wil je weten wie we gaan ontmoeten en waar we nog allemaal heen gaan?
Kijk dan vanaf volgende week maandag 10 augustus, elke doordeweekse dag om 14:40 op Nickelodeon!

Ik wens jullie alvast heel veel plezier!

8 opmerkingen:

  1. Jullie Nederlands is slecht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet niet welke tekst jij leest maar ik zie geen fouten in de tekst staan haar.
      En fouten maken is menselijk.

      Verwijderen
    2. Er zit werkelijk geen ene spelfout in de artikel.
      Dus, wat is het probleem?
      Oh wel in het vorige artikel met Bloom zaten er wel wat
      spelfouten, zoals er 'Dementie' stond inplaats van 'Dimensie',
      en er 'Brafulius' stond inplaats van 'Brafilius'.

      Verwijderen
    3. De zinsopbouw klopt niet.

      Verwijderen
  2. Weet je , nu zenden ze seizoen 6 uit, zondag de tweede film van winx , en daarna seizoen 7. Ik denk dat Winx club nu van nickelodeon de aandacht krijgt die het verdiend, misschien komt hierdoor seizoen 6 of 7 op dvd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hebben laatst nog een mail gekregen van Nickelodeon over de Seizoen 6 dvd's maar nog steeds hebben ze daar geen informatie over.
      En ze verwachten ook niet dat de dvd's dit jaar nog zullen komen.
      Dus het blijft afwachten.

      Verwijderen
  3. wilt iemand antwoord geven op mn vraag ;;;;;; wanneer komt de winx app uit!

    BeantwoordenVerwijderen