donderdag 6 augustus 2015

Winx Club - Stella en haar nieuwe outfits!



Hey hallo daar Winxers, ik ben het Stella!

Zoals je weet begint ons nieuwe avontuur nu echt bijna over 4 dagen om precies te zijn.
En ja bij elke nieuw avontuur hoort ook een nieuwe look toch?
Nou, ook dit Seizoen zijn er weer een heel wat nieuwe outfits te zien die ik heb ontworpen voor mij en m'n vriendinnen.
Ik ben er ook steeds beter in geworden al zeg ik het zelf vind jij ook?
En ik probeer ook heel veel dingen uit. 
Soms zien mijn ontwerpen er wat gek uit, maar hé je mag aandoen waar je zelf mooi vind.
Maar soms sla ik wel een beetje door, kleding ontwerpen is dan ook na de magische dimensie redden wel echt mij ding!
Wat zeg je? 
Wil je wat outfits zien die ik ontworpen heb voor dit Seizoen?
Maar natuurlijk mag je er wat zien, maar nog niet allemaal hoor het moet natuurlijk wel een verassing blijven....







Welke outfits vind jij het leukst?
Laat het weten in de comments
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van mijn nieuwe ontwerpen gaan vinden die je voorbij ziet komen dit nieuwe Seizoen.
Oh en uh.... morgen heeft mijn vriendin Musa je wat te vertellen, wil je weten wat?
Vergeet dan niet om morgen weer even langs te vliegen op de blog van WinxClubDutchNews
Veel plezier alvast, ik zie jullie binnenkort weer.


6 opmerkingen:

  1. Beetje raar iedereen leest over mijn reactie vraag over de winx app die uitkomt welke datum...

    Maar op de rest reageert iedereen, zeg dan tenminste dat je het niet weet ofzo, xx nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik eerlijk moet zijn vind ik alles lelijk behalve butterflix en SPOILER! ------Tynix-------- En die strikjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag Tynix er niet bij staan hoor.
      Het is nog helemaal niet bekend
      hoe Tynix eruit gaat zien.

      Verwijderen
    2. Hallo Tessa,

      Het is inmiddels wel bekend hoe Tynix eruit ziet.
      We hebben close ups gezien van Flora en Layla.
      En er is ook een productie foto gevonden van de andere meiden terwijl iemand van Rainbow bezig was met een story board voor Seizoen 7.

      WinxClubDutchNews

      Verwijderen