vrijdag 7 augustus 2015

Winx Club - Musa en haar muziek!



HOE GAAT HET MET JULLIE WINXERS!!!

Oh sorry het spijt me.... ik had mij hoofdtelefoon nog op... Ik ben namelijk wat liedjes aan het oefenen voor dit Seizoen die ik zo weer moet gaan inzingen.
En natuu.... ow wacht.. stom van me ik zal me even voorstellen.
Hey daar ik ben het Musa de fee van de Muziek!
En daar gaan we het vandaag ook over hebben.... over muziek.....
Elk Seizoen zijn er weer heel wat leuke nieuwe liedjes voor jullie als Winx fans om te beluisteren.
Dus ook dit Seizoen staan er weer heel wat leuke nieuwe liedjes voor jullie in petto.
Wij hebben de afgelopen paar dagen heel wat tijd doorgebracht in de studio.
Ik en mijn vriendin Bloom zingen de liedjes in voor dit Seizoen, in het Nederlands natuurlijk.
Zo zingen wij samen de Opening in en mijn vriendin Bloom zing, Butterflix, en de Ending.
En de andere liedjes dat is nog een verassing door wie ze worden gezongen.
Ben jij ook zo benieuwd naar alle liedjes in het Nederlands... nog heel even geduld over 3 dagen komt Seizoen 7 dan eindelijk op TV.
Vergeet morgen niet te kijken naar het bericht van Tecna en Layla hun vertellen je wat leuke nieuwtjes over het nieuwe Seizoen!!
Oh ik hoor iemand mijn naam roepen, ik moet weer verder met de liedjes inzingen.
Ik zie jullie binnenkort... toch?
MOOI!!
Veel plezier met het nieuwe Seizoen van WINX CLUB!!!


4 opmerkingen:

  1. Wanneer komt de wallpaper van augustus ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hebben jullie het gehoort!!! Volgens deze tv gids komt aflevering 14 volgende week zaterdag (15 augustus) uit in het engels!!!:

    http://www.locatetv.com/uk/listings/nickelodeon#15-Aug-2015

    ik kan het niet geloven!! Dit is zo gaaf!! Eindelijk tynix!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is waar, super, ik ben zoooooooooooooooooooooo benieuwd !!!

      Verwijderen
  3. Helaas is het voor mij nog even langer dan drie dagen ! Haha, ik wacht tot her hier op staat zal je altijd zien is het heeeel spannend, Tot morgen! Haha dat is altijd zo moe.ijk om dan te wachten

    BeantwoordenVerwijderen