donderdag 1 januari 2015

Gelukkig Nieuwjaar Winxers! 2015!

Hallo Winxers.....!!!

GELUKKIG NIEUWJAAR!!

Wat is het jaar snel gegaan hè?
Dit jaar was een heel goed jaar voor de Winx!
Seizoen 6, de 3e film, het 10 jarig bestaan.
We hopen natuurlijk dat 2015 ook een geweldig jaar gaat worden voor onze 6 vriendinnen.
Wat willen jullie graag te zien in 2015?
In 2015 komt (als het goed is) Seizoen 7 uit in Italie en Amerika.
Wanneer in Nederland is nog niet bekend maar dat zal ook wel in 2015 zijn.

We wensen jullie alle geluk en liefde toe in die nieuwe jaar.
En dat al je wensen uit mogen komen!

En weer een nieuw jaar voor onze blog om nog meer te groeien.




11 opmerkingen:

  1. Jullie ook de beste wensen!!

    Van Tessa, Sirenix-winx.webklik.nl.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hopen jullie ook dat 2015 een geweldige jaar zal worden en denken jullie dat winx club seizoen 7 spannend en een geweldig avontuur word ik hoop het wel alleen wat mij dwars zit is die nieuwe transformatie naam van de winx en dan bedoel ik butterflyix echt een stom en heel verwarrend en niet creatief naam want ik vind dat ze die naam echt moeten veranderden in flyrix of zo? of iets anders

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geloof het niet. Butterflyix is een roddel, en waarschijnlijk niet echt.
      Ik kan me niet voorstellen dat de Winx 'Magic Winx! Butterflyix!!' roepen,
      zoiets doet Rainbow toch niet.

      Verwijderen
  3. geloof je het echt niet want iedereen die winx club kent en ook kijkt naar winx club natuurlijk zeggen ze allemaal dat butterflyix de gloednieuwe transformatie naam gaat worden in seizoen 7 maar ik vind het echt een stom roddel want rainbow uit Italië gaat echt niet butterflyix naam geven voor het nieuwe winx seizoen laten we hopen dat ze het gaan veranderen en ook zo snel mogelijk voor dat het seizoen uit komt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen me een reden waarom ik het wel zou moeten geloven?

      Verwijderen
    2. omdat nu bijna alleen winx club butterflyix filmpjes te vinden zijn op youtube en geen andere transformatie want ik heb op youtube ook andere transformaties geprobeerd de maar helaas bijna alleen butterflyix als je mij niet geloofd kijk zelf maar op het site van youtbe en type winx club season 7 en dan zie je bijna alleen butterflyix video's die nep zijn of misschien ook niet maar ik weet het niet zeker????

      Verwijderen
    3. De gene die het naar buiten hebben gebracht zijn WinxClubRus en TheWinxClub op VK.
      Hun hebben contact met Rainbow hun krijgen van alles van Rainbow. (Afbeeldingen, Muziek, Instrumentals etc)
      Toen hun op hun pagina's hadden gezet dat de namen voor Seizoen 6 Bloomix en Mythix zouden worden geloofde niemand hun. Maar ze hadden wel gelijk.
      Daarom gelooft iedereen nu wel dat het Butterflyix is.
      Of dat echt zo is, is afwachten. We zullen het zien. Wat betreft dat Rainbow het zou moeten veranderen is helaas niet mogelijk. Ze zijn al bijna klaar met Seizoen 7.

      Verwijderen
    4. ik weet wel dat seizoen 7 van winx club al bijna klaar is want ze zijn al klaar met teken en schetsen en geluid en ook met het muziek en ook met de stemmen inspreken natuurlijk alleen wat ik heb gelezen op internet een keer is dat ze nog de titel van de afleveringen nog moesten bedenken en tja zo als je al zei ze kunnen niet meer de transformatie naam van seizoen 7 nog veranderen want daar is het nu veel te laat voor echt ik baal er echt van en toch had ik flyrix geweeld maar helaas gaat dat niet gebeuren

      Verwijderen
  4. hoi winxers en weet je wat mij ook opgevallen is dat rainbow uit Italië alweer een transformatie heeft bedacht met de B begint van believix en bloomix zijn ook transformaties met de B begingen nou ik hoeveelste keer ik dit ook heb gezecht rainbow moet echt betere namen bedenken voor het nieuwe winx seizoen en wat doen hun ze bedenken toch weer een transformatie met de B begint ik vind het echt zo belachelijk want het lijkt wel of ze weinig inspiratie hebben en het lijkt wel of ze geen zin meer hebben om goede namen de bedenken voor winx club vinden jullie ook niet dat ik gelijk heb?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag een naam staan ergens en toen dacht ik dat is een goeie transformatie aan voor de winx weet je wat dat was...
    Lumix

    BeantwoordenVerwijderen