zaterdag 3 januari 2015

Winx Club Seizoen 6 dvd's

Hallo Winxers,

Zoals jullie al wel weten, krijgen we maar geen info over de Seizoen 6 dvd's.
Als je het aan JustBridge vraagt krijg je als antwoord: We weten het niet, kunnen we geen antwoord op geven etc.
En als je het aan Nickelodeon vraagt krijg je als antwoord: We geven het door aan de afdeling die erover gaat.
We hebben jullie al eens gevraagd om een mail te sturen naar beide bedrijven.
Of jullie dat hebben gedaan weten wij natuurlijk niet, maar daar gaan we wel vanuit.
En dat mocht dus helaas niet baten helaas.
Wat we nu willen gaan doen is.
Met z'n alle tegelijk op een dag een mail gaan sturen naar Nickelodeon en JustBridge.
Het liefst zodat heel hun inbox vol staat met alleen maar Winx dvd mailtjes.
Waarom....?
Nou, dan zien ze dus hoeveel vraag er naar de dvd's zijn.
Wil je hier aan mee werken?
Zo ja schrijf het hier onder dat je eraan mee doet.
En als je zegt dat je het doet, doe het dan ook echt!
Deel dit bericht op je eigen Facebook, Blog, Youtube etc.
Deel het met andere Winx fans, vrienden.
En laten we zoveel mogelijk mensen bij elkaar krijgen als mogelijk is.
Wanneer gaan we samen een mail sturen?
We houden het voor nu op: 10 januari.
En wie weet krijgen we dan de aandacht die we verdienen.

WinxClubDutchNews

7 opmerkingen:

  1. Nou ik doe mee!
    We wachten al veel te lang!
    Ik vroeg nickelodeon om de afleveringen van Verhekst online te zetten want je kan ze echt NERGENS terugkijken
    En ze zeiden ook: we geven dit door aan de afdeling die hierover gaat
    Ik heb ze nooit kunnen terug kijken en meestal mis ik ze
    Heb jij ze toevallig?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat doen ze dus (bijna) bij elk mailtje die je stuurt.
      Daarom willen we dit nu eens gaan proberen kijken wat het ons brengt.
      We hebben zoals je al zegt, lang genoeg gewacht op de dvd's.
      Helaas hebben we de afleveringen van Verhekst niet.

      Verwijderen
    2. Ik ben het mee eens! En dat heb ik ook vaak als ik een bedrijf een mailtje stuur zeggen ze we sturen u mail naar die afdeling en ik krijg nooit iets terug.

      Verwijderen
  2. Vanaf vandaag beginnen de herhalingen van verhekst om 18:25 op nickelodeon voor 4 weken lang elke schooldag
    Zou je ze voor me kunnen opnemen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou heel graag seizoen 6 7 en 8 willen kijken. Maar kan ze nergens vinden. zouden jullie mij kunnen helpen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In België wordt het niet eensuitgezondenop nicolodium seizoen 6 7en 8 echt schandalig. Ik ben dol op winxclub en vastnietdeenige Velg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedoelde vast niet de enige Belg die deze seizoens ook wil zien.

    BeantwoordenVerwijderen