donderdag 1 januari 2015

Winx Club - Flora heeft nieuws voor jullie!

Hallo Winxers,

Psssst... Flora wil jullie wat vertellen...
Wil je weten wat dat is? 
Lees dan snel verder en je zal het ontdekken!



Hallo lieve Winx fans,
Heb je het al gezien?
Onze Seizoen 5 avonturen zijn nu te bekijken op de Facebook pagina van WinxClubDutchNews.
Ga daar snel een kijkje nemen!
Hier is een link naar hun Facebook pagina https://www.facebook.com/WinxClubDutchNews
En ik heb nog een leuke verassing voor jullie...
Er komt binnenkort een interview met mijn stemactrice Mirjam Vriend.
Het belooft een heel leuk interview te worden.
Wanneer die precies te lezen is is nog niet duidelijk.
Daar laten de leden van WinxClubDutchNews je vast snel iets meer over weten.
Veel plezier met de Seizoen 5 afleveringen en het interview binnenkort!

Flora


Wil je nu al een specifieke aflevering zien, van de tot geüploade afleveringen?
Klik dan op een van de linkjes hier onder en ja gaat meteen naar die aflevering, simpel toch?!


WinxClubDutchNews

3 opmerkingen:

  1. hoi jongens dus jullie gaan een interview houden met mirjam vriend de stem inspreker van flora dat klinkt heel spannend ik wens jullie alvast succes er mee jongens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op dat interview zat ik te wachten.
    En natuurlijk meer interview met meerdere stemacteurs uit Winx..
    Ik vraag me alleen af, hoe jullie zo interview voor mekaar krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is beroepsgeheim haha.
      Contact leggen met de acteurs is niet moeilijk.
      Plus een admin van onze blog heeft contact met Niki Romijn (Bloom) dus dat was een makkelijk interview.
      Die van Mirjam was wat lastiger om rond te krijgen maar het is ons gelukt.
      We hopen zoveel mogelijk stemacteurs te kunnen interviewen.
      Of dat lukt is nog maar de vraag.
      Maar zodra we weer een stemacteur zo ver hebben gekregen horen jullie dat meteen!

      Verwijderen