dinsdag 14 april 2015

Info over WinxClubDutchNews

Hallo Winxers,

We hebben jullie hulp nodig.
Ons team wil wat meer structuur in de site krijgen.
Wat willen we daarmee zeggen?
Nou, jullie kunnen als lezers niet echt iets van ons verwachten.
Dus, we willen één dag in de week iets uploaden.
En dan elke week op dezelfde dag.
Zodat jullie daar elke week naar kunnen uitkijken.
Wat dat is, dat kan elke week iets anders zijn.
Omdat nu de film eraan zit te komen.
Gaan we het nu wat vaker over de film hebben, om te zorgen dat de film dan toch nog een beetje wat aandacht krijgt.
Zoals je misschien al weet, kan je op veel online shops de dvd al bestellen!!
De film is  eigenlijk gewoon een flop in veel landen omdat er bijna tot niets over bekend is.
Ook willen we dat als je reageert als je iets niet leuk vind, je dan zegt wat je liever wilt zien.
Want met slecht commentaar kunnen we niks mee.
De site lay-out blijft voorlopig voor wat het is.
We hebben wat uitgeprobeerd maar daar kregen we al meteen commentaar op helaas.
Laat ons hier weten wat je graag op de site wil zien.
Dat mag van alles zijn.
Dan gaan wij kijken of we dat kunnen regelen.
We willen van deze blog een leuke blog maken, en daar moeten jullie ook voor zorgen als fans!

WinxClubDutchNews

16 opmerkingen:

  1. Hoi, ik zou graag willen dat er hier meer bekend gemaakt wordt over de vs versie: 4kids. De oudere vs versie. En ik zou graag wel weer intervieues willen zien! Alleen bij wie het kan. En zouden jullie ook willen bekend willen maken waarom de oude winx stemmen weg zijn? Bikv Icy en Tecna. En ook een soort stelling maken van welke actrice vind jij het beste van bijb Flora of Icy. En dan benden je reden daarvoor vertellen. Maar komt er maar één keer per week iets?! Sorry voor de te veel idee maar moest uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo,

      Wij zijn een Nederlandse site, dus om over een andere dub te praten heet niet veel zin.
      De interviews komen voorlopig niet we willen daar meer tijd in steken.
      Ja er komt één keer per week een artikel waarom?
      Omdat er niet veel Winx nieuws meer is op dit moment in Nederland.
      Het enige is eigenlijk de film.

      WinxClubDutchNews

      Verwijderen
    2. Ok. En de stelling van wie vind jij de beste stemactrice van bij: Flora. Doen die jullie wel? En zouden jullie wel willen bekend maken waarom winx magazine gestopt is momenteel?

      Verwijderen
  2. Ik zou graag willen dat het winx club tijdschrift uitkomt. Er staat nou al een jaar 'binnenkort online' dus wanneer is dat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vraag ik me ook af! Winxclubnlnieuws waarom is jullie tijd schrijft nooit uitgekomen terwijl al een jaar staat binnenkort?

      Verwijderen
  3. Ik zou wel graag meer geschiedenis informatie willen of hoe oud ze nu allemaal zijn en hoe oud daphne en roxy zijn want in seizoen 1 zegt bloom ik ben al 16 pap dus ze hebben wel een leeftijd Maar geschiedenis van de winx zou ik ook wel leuk vinden en misschien quizjes iets wat moeilijk want de fans weten denk ik heel wat over de winx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou graag wat meer artikelen zien met meer Winx Club info, zoals de
    lijsten met Winx Club feiten waren zeer boeiend (of feiten over de Nederlandse stemacteurs),
    en natuurlijk ook meer artikelen over Winx Club onderwerpen over bijv,'Is er een laatste fee-transformatie
    mogelijk?' of Reviews. Zulke dingen heb ik we altijd op mijn Site staan.
    En het trekt heel veel bekijks en reacties.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Al ben ik geen Tessa maar haar site heet: http://sirenix-winx.webklik.nl/page/home

      Verwijderen
    2. Ja, dat klopt. Dat is het adres! ;)

      Verwijderen
  6. Ik zou ook graag wat meer willen horen van de winx poppen bijvoorbeeld waar is de mythix lijn ?!!etc
    Jullie zijn echt een top site!!!!!!! Ly!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het al een hele leuke site hoor, maar wat ik wel wil zien is: Geschiedenis van de Winx, feiten, niet de hele tijd over de film, en dat komt omdat ik hem toch niet ga zien jammer genoeg, interviews zijn ook leuk, snap ik dat dat wel moeilijk gaat, meer informatie over de Winx en de vijanden van de winx (Trix, Valtor, Lord Darkar), informatie over de andere rollen in de Winx (zoals Diaspro, Faragonda, Miele en zo) en wat ik ook heel leuk vind, de ouders van de Winx, daar informatie over!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waneer komt die magazine nou uit? Er staat al een jaar binnenkort. En binnenkort is al geweest dus waneer??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anoniem,

      Wij zijn momenteel bezig met het eerste Winx magazine. Hij zal rond Mei/Juni erop moeten staan, sorry voor de lange wacht!

      ~WinxClubAfleveringen

      Verwijderen
  9. goedendag allemaal. ik heb trouwens drie hele leuke ideeën. voor jullie. zouden jullie misschien een artikel over alle winx club vleugels kunnen maken. die de winx al hebben gehad in alle afleveringen. en mijn tweede idee is. een artikel die we al eerde hebben gehad. maar die ik toch nog eens zou willen zien. en dat is over de winx club bloopers. of jullie nog een andere artikel daar over kunnen maken. want op zo een artikel was ik heel erg gestresseerd naar. en mijn derde idee is. of jullie het misschien heel erg leuk zouden vinden. om een nieuwe pagina of een artikel zouden willen maken over. een winx club quiz. dat over de winx afleveringen gaat. en dat wij als bezoekers de antwoorden moeten beantwoorden. zou ook heel erg leuk zijn toch. :) denk er maar eens over na.

    BeantwoordenVerwijderen