zaterdag 4 april 2015

Nieuwe Mini Winx Serie: Winx Avatar Story!

Hoi Winxers! Het officiële Winx Youtube kanaal heeft de eerste aflevering van de nieuwe Winx mini serie geüpload! Deze serie was totaal onverwacht in heel veel manieren. Hier maken ze gebruik van echte Winx figuren gemixt met geanimeerde achtergronden. 1 aflevering is echt kort namelijk 1 minuut De eerste aflevering heet "Going Back Home" wat in het Nederlands betekent: Terug Naar Huis Gaan. De stemmen in de aflevering zijn van de echte serie zelf. Dit is niet de Winx Spin-off Winx Club WOW. Der komen 2 niewe aflevering op 10 April en 17 April. Hier zie je de video. De video was in het Engels dus daarom hebben we het voor jullie veranderd naar het Nederlands! Wat vinden jullie van de nieuwe serie? Laat het ons weten in de reacties!















6 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Maar hoe hebben jullie het geregelt dat de winx meiden uit de serie dit ook inspreken? Aangezien het niet door wpp opgenomen is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou eigenlijk waren de stukjes van de serie zelf, dit was ook zo in de Engelse ;)

      Verwijderen
    2. Ah aah. Want ik dacht al dat er iets niet klopte omdat ik bij iedere poppetje een andere achtergrond geluid hoor. Maar hoezo stukjes uit de serie zelf? Dan is het toch niet leuk meer als ze iets in de film doen zoals geluid wat bijv al gebruikt is.

      Verwijderen
  2. Maar waarom is deze in lage kwaliteit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Omdat het geupload werd op Blogger ik zal hem vandaag op me kanaal MagicWinxTv zetten zodat het HD zal zijn ;)

      Verwijderen
  3. goedendag. allemaal ik vind dit persoonlijk echt een hele rare artikel hoor. sorry maar ze hebben nu winx club. nog kinderachtige gemaakt dan dat het was daar voor hoor.want nu zijn ze echt te veer gegaan hoor!!. want ze maken winx club nu nog belachelijker dan eerst.eerst. Ooo!!!!!! alsjeblieft toch. het spijt me on dit te gaan zeggen. maar wat is dit voor in onzin!!!!!!. willen ze nu dat winx club voor eeuwig. en altijd voor kleine kinderen wordt. of hoe zit dit nou!!?. ik vind echt dat het tijd is dat ze nu ook aan ons nu gaan denken. dat winx club ook gewoon voor tieners is. en niet!! voor kinderen hoor. want toen ik deze onzin zag dat ik echt dit doet echt gewoon zo pijn aan mijn ogen hoor!!. :( wat is dit toch voor belachelijke vertoning toch?. het spijt me heel erg. maar ik hoop toch werkelijk dat deze onzin zo snel mogelijk gaat stoppen!!!!!!!!!!!!. :(

    BeantwoordenVerwijderen