zaterdag 18 april 2015

Winx Club - Seizoen 7 Informatie!

Hallo Winxers,

We hebben leuk nieuws voor jullie.
Seizoen 7 komt binnenkort naar Nederland, Onder voorbehoud in augustus (Bron: NickelodeonNL en J&MBrands)
In Frankrijk komt het zomer 2015 (we weten geen maand)
In Israël komt het in juni 2015
En in Duitsland ook in augustus 2015 (zoals ons)
Waarschijnlijk zal het in Polen ook in augustus komen.
Duitsland, Polen en Nederland hebben over het algemeen dezelfde uitzend tijden van series.
In Italië en Amerika het als het goed is in herfst 2015 zouden gaan uitzenden.
Maar of dat nog zo is weten we niet, het kan goed zo zijn dat ook hun ergens in de zomer beginnen met Seizoen 7!
Van de andere landen weten we helaas nog niks.
Seizoen 7 laat dus niet heel erg lang meer op zich wachten!
Heb jij er ook al net zo'n zin in als ons?

WinxClubDutchNews

25 opmerkingen:

  1. Komt dit ook in nl echt? En zijn er geen stemmen verandert ofzo? En hoezo hebben wij dezelfde winx tijden net als Polen op Nick? Maar welke zin zegt Peggy in seizoen 3? Dat vroeg ik ook op jullie andere page maar jullie gaven geen antwoord. Maar leuk nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe kunnen hun dat weten of er stemmen verandert zijn, alsof hun het seizoen al gezien hebben....
      Ga zelf zoeken in die aflevering.

      Verwijderen
    2. Uhm anoniem,
      Ik zeg dit omdat zei veel info weten over waneer een seizoen komt en zei die beheeders van deze web site gaan wellus naar wpp. Dus kunnen ze mischien info weten. Dus ga niet dingen lopen zeggen tegen mij als je niet eens zeker weet waar het over gaat.

      Verwijderen
  2. How do you know about Winx S7 Israel air date? Can you send me a link to the source about S7 air date on Nick Israel and Netherlands. Nick Poland will get S7 air date soon so be patient :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How do you know about Winx S7 Israel air date? Can you send me a link to the source about S7 air date on Nick Israel and Netherlands. Nick Poland will get S7 air date soon so be patient :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superwil nieuws!😀 alleen in de zomervakantie (ergeens in augustus) ben ik in Costarica en ik mag geen netflix of video land hoe kan ik het anders volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superwil nieuws!😀 alleen in de zomervakantie (ergeens in augustus) ben ik in Costarica en ik mag geen netflix of video land hoe kan ik het anders volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je een interactieve tv hebt, kan je het misschien opnemen?!

      Verwijderen
  6. Ik kan het bijna niet geloven!!! J&Mbrands gaan nu wel echt even wat goed maken, want in het begin van het jaar hoorde je nog helemaal niks van ze en nu opeens en een nieuwe film en een nieuwe serie ik ben suuuuuper blij!!!!;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. J&M Brands doet verder niks, hun adverteren voor de merchandise van Winx Club.

      Verwijderen
  7. Als het in Nederland is kun je dan ook gelijk de afleveringen zien hier op jullie site

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anoniem,

      Wanneer het 7de seizoen op TV komt zullen we de afleveringen opnemen en later op ons YouTube kanaal uploaden. We zijn momenteel op de helft met het uploaden van het 2de seizoen, dus dat wordt helaas nog wel wat wachten. Hou dus onze blog in de gaten voor updates ^^

      ~WinxClubAfleveringen

      Verwijderen
    2. waarom niet op mega

      Verwijderen
    3. Het komt eventueel ook op Mega als YouTube de afleveringen blokkeert.

      ~WinxClubAfleveringen

      Verwijderen
  8. Supper tof nieuws als jullie meer weten van de butterflix poppen zouden jullie dat dan willen posten?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anoniem,
      Er is tot nu toe nog niet veel nieuws over de Butterflix poppen. Het enige wat we weten is dat ze ongeveer rond de Herfst in Italië uitkomen. Wanneer we foto's hebben zullen we die posten!

      ~WinxClubAfleveringen

      Verwijderen
  9. Ik had al eerder deze maand dit nieuws gehoord maar dan over Duitsland.
    Het was op Youtube. Maar ik wist niet zeker of ik het wel moest geloven.
    Uiteindelijk is het voor Italie anders gepland, in de Herfst van 2015. En Italie gaat toch altijd voor?
    Zeer verwarrend. Maarja.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Tessa,

      Zoals we al zeggen kan het voor Italië en Amerika al verandert zijn.
      Herfst 2015 werd ons verteld ver voordat de trailer al uit was.
      Rai2 waar Winx Club wordt uitgezonden in Italië, heeft nog niks verteld over een nieuw Seizoen van Winx Club.

      WinxClubDutchNews

      Verwijderen
    2. Oke. Bedankt voor de informatie.

      Verwijderen
  10. Aaaahh ik kan niet wachten haha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wanneer gaan jullie weer wat posten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb voor jullie misschien wel een HEEL erg leuk weetje want het officiële YouTube kanaal van winx heeft net aangekondigd dat roxy in seizoen 7 zal voor komen en eindelijk bij de club komt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Komt het 7de seizoen ook in België uit ? En is dat dan ook in de zomer ?

    BeantwoordenVerwijderen