zaterdag 11 april 2015

Winx Club Nieuwe info over de 3e film!

Hallo Winxers,

We hebben een kleine leuke verassing voor jullie.
Zoals je misschien al weet hebben we 3 nieuwe stemactrices in de film Het Mysterie van de Afrond.

Linda Wagenmakers, Georgina Verbaan & Vera Mann.

Linda Wagenmakers doet de stem van Icy, en zingt het Sirenix Transformatie liedje
(Dus niet Monique van der Ster)
Georgina Verbaan doet de stem van Flora.
En Vera Maan doet hoogstwaarschijnlijk de stem van Politea.
Waarom ze de stemmen van Flora en Icy hebben verandert weten we niet, we denken om extra aandacht te vragen voor de film.
Dus Sirenix krijgen we gelukkig in het Nederlands, en niet zoals sommige andere landen die de Engelse soundtrack gebruikt hebben.
Wat vind jij ervan dat ze de stemmen verandert hebben?
En denk je dat Linda Sirenix net zo goed kan zingen als Monique?
Of zelf nog wel beter.

Winx Club Het Mysterie van de Afgrond komt 25 juni uit op dvd!
Je kan de dvd nu al bestellen op Bol.com
Wil je de hem bestellen? Klik dan hier

WinxClubDutchNews

28 opmerkingen:

  1. Hoi, ik vind het niet zo leuk dat Flora weer vervangen is! En waarom doet Musa dit keer geen sirenix terwijl ze is? En als Icys stem veranderde mag het van mij wel Karin zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoopte dat Monique het lied zou doen want ze speelt musa en musa is de fee van de muziek ik hoop dat het leuk gezongen is want anders zou ik als ze transformeren voort spoelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals ze al schrijven is Linda Wagenmakers de stem van Icy in deze film. Sirenix is opnieuw ingezongen omdat deze film in een andere studio is opgenomen dan de andere seizoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik begin heel bang te worden dan onze oude vertrouwde Nederlandse winx helemaal kapot gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk trouwens wel dat het sirenix lied leuk zal zijn, Linda is ook een goede zangeres, hoewel ik Monique toch wel ga missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Winx club dutch news ik heb een vraag zouden jullie plz contact op willen nemen met big baloon!!! De uitgevers van de win x tijdschriften want ik zie al heeeeeel lang geen tijdschrift meer verschijnen!wat ik heel jammer vindt!
    Alvast bedankt!��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi het klopt dat je geen winx tijdschrijften ziet dat komt omdat ze gestopt ermee zijn! Dat vertelde big balloon ook aan mij! Maar in mei komen er winx pockets.

      Verwijderen
    2. Oh echt waar? Trouwens ik ben nu bezig met het vetalen van en Winx magazine van Turkije. Ik weet niet wanneer ik deze zal publiceren.

      Verwijderen
  7. Hallo Winxers,

    De prijs van de dvd is al gedaald!
    Je kan hem nu bij Bol.com bestellen voor maar 11,99!

    WinxClubDutchNews

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zo snel gedaald. nou volgens mij hebben ze echt aandacht nodig zeg. eerst laten ze winx club vallen vanwege de winx club seizoen 6 dvd's. en nu hebben ze zo snel mogelijk. de derde film van. winx club het mysterie van de afgrond. de dvd snel uitgebracht. nou hun zijn ook echt raar bezig zeg. ik hoop dat ze in 2015 zo snel mogelijk meteen reageren. op onze vragen. want anders wordt het bij hun klagen!!!!!! :(

      Verwijderen
    2. De eerste prijs die er stond was een advies prijs, een standaard prijs van Bol.com voor dvd's.
      De echte prijs was toen nog niet bekend.
      Nu die wel bekend is heeft Bol.com het verandert.
      Niemand heeft Winx Club laten vallen, Nickelodeon heeft een ander dvd bedrijf gezocht voor deze film en Seizoen 6. JustBridge vind dat zelf ook heel erg jammer.

      Verwijderen
    3. winx club dutch news. jullie hebben vandaag alweer. jullie logo veranderd. dit is zeker de tienste keer dat jullie je eigen logo hebben veranderd. nu is het bloom stella flora en layla. in hun seizoen 6 alfea kleding stijl. met er onder staat in gouden letters. het mysterie van de afgrond 25 juni op dvd!. als je het goed door leest. ik vind het wel leuk hoor. dat jullie je eigen logo steeds veranderen maar vinden jullie dit niet iets te snel? gaat. jongens.

      Verwijderen
    4. Je hoeft niet alles op te noemen wat ze hebben verandert hoor!!! Dat kunnen wij zelf ook wel zien.
      En als je het leuk vind waarom ga je dan zeuren.

      Verwijderen
    5. Je hoef niet zo te klagen ja!! Hij/Zij en ik zeggen alleen wat wij zien. Bemoei lekker met je zelf of met een ander. Want commentaar geven op iets heeft geen zin.

      Verwijderen
    6. Ik ben het er wel een beetje mee eens.
      Dat telkens logo veranderen wordt een beetje oud en overbodig.
      En het is ook verwarrend.

      Verwijderen
    7. We hebben dat gedaan zodat iedereen weet dat de film 25 juni op dvd komt.
      We vinden het allemaal jammer hoe Nickelodeon (en alle andere bedrijven) met Winx omgaan. Dit is dan nu onze kans om te laten zien dat we wel om Winx Club geven.
      Door de dvd te bestellen dus.
      Seizoen 4 en 5 zijn heel slecht verkocht. Daarom heeft Nickelodeon het contract met JustBridge niet verlengt. En daar worden wij als fans voor gestraft want we moeten nu al bijna een jaar wachten op de Seizoen 6 dvd's.

      WinxClubDutchNews

      Verwijderen
  8. Ik heb WinxClubNederland een email gestuurd. Ze zullen het vast nog niet hebben gezien maar Winx Magazine komt terug in de benelux las ik per toeval! Ik zal zo even een linkje plaatsen, tenzij ze er een nieuws bericht over willen plaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou je die link kunnen geven??

      Verwijderen
    2. http://www.licensing.biz/news/read/rainbow-eyes-partners-for-winx-mia-and-royal-academy-at-bologna-book-fair/041805

      Verwijderen
  9. Oke bedankt anoniem! Wat zijn winx pockets?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens big balloon zelf zijn het boekjes met alleen maar strips verder niks!

      Verwijderen
  10. hallo allemaal weet iemand misschien waar je de film het mysterie van de afgrond kan zien in het engels

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op YouTube staat de volledige film

      Verwijderen
    2. wil iemand asjeblieft zeggen waar

      Verwijderen
    3. Zoek gewoon op YouTube, we kunnen hier geen links plaatsen omdat je dan problemen kan krijgen met copyright

      Verwijderen
    4. heb gezocht maar zie hem nergens

      Verwijderen
  11. Jongens!!! De dvd kost op bol nu slecht 11,99!! Bestellen dus

    BeantwoordenVerwijderen