zaterdag 18 juli 2015

Een 4de Winx Club Film!


Hoi Winxers!
We hebben geweldig nieuws!
Er is een Italiaans bericht opgedoken wat bevestigt dat de 4de film in productie is!
We hebben hem vertaald voor jullie:
''Netflix zal de gehele Winx Club serie beschikbaar maken, evenals de nieuwe geanimeerde serie die twee keer 13 afleveringen zal omvatten. (Winx Club WOW) De derde Winx film zal beschikbaar zijn in alle landen (En de vierde film is al in productie).''
Het kan zijn dat het weer een CGI film word, omdat er de laatste tijd CGI Butterflix foto's zijn opgedoken.
Het kan ook mogelijk zijn dat het de live action film is, waar Iginio Straffi het laasts nog over had.
Wat vinden jullie ervan? Laat je mening achter in de reacties!

De Bron: ''Matrimonio tra le Winx e Netflix''

13 opmerkingen:

  1. Ik vind CGI goed maar geen live action !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het net zo slecht word als de 2e en 3e film hoeft het voor mij niet. Hoop wel dat hij na seizoen 7 dan direct komt, zodat het "klopt".

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zo blij dat er weer een nieuwe winx club film aankomt! CGI lijkt mij het prettigst want als we een live Action film krijgen ben ik bang dat het er allemaal wat 'nep' en bewerkt uit gaat zien. Ik hoop wel weer dat we de CGI animatie van de 2e film krijgen want die vond ik persoonlijk het beste.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor. Andere producties van Rainbow hebben ook Live Action gedaan. En dat zag er heel mooi uit.

      Verwijderen
  4. Ik wil die live action wel zien maar kben bang dat het er nep uit gaat zien 😕

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat gevoel heb ik eigenlijk ook.

      Verwijderen
    2. Ja ik vond de eerste 3 films best goed life is wel leuk alleen het lijkt dan echt nep denk ik en zie je duidelijk dat her nep is ik wil graag zoals de eerste films

      Verwijderen
  5. Live action? Bedoel je met echte acteurs? Dat lijkt me echt GEWELDIG!! Als het dan maar niet zo'n slechte film gaat worden als The last airbender. Maar ik hoop echt dat er een keer een winx film gaat komen met echte acteurs in plaats van een animatie film!!!!

    BeantwoordenVerwijderen