vrijdag 10 juli 2015

Nieuwe interviews?!

Hallo Winxers,

Na even een tijdje geen interviews meer te hebben gedaan in verband met dat jullie het elke keer niet voldoende of goed vonden, zijn we weer contact gaan leggen met wat stemacteurs.
We zeggen nog niet wie, omdat we nog niet weten of ze mee willen werken.
Van welke stemacteur zou je heel erg graag een interview willen zien op onze blog.
Tot nu toe hebben we deze stemacteurs al geïnterviewd:

Niki Romijn - Bloom
Jannemien Cnossen - Stella
Mirjam Vriend - Flora

Er zijn stemacteurs waar we contact mee hebben opgenomen maar er niet aan mee willen werken, of niks van zich laten horen, we gaan geen namen noemen.
Maar dan weten jullie dat die er ook zijn, en dat niet iedereen een interview wil geven.
Als je nog vragen hebt in het algemeen stel ze hieronder en misschien sturen we ze op naar de stemacteurs.
Of heb je een vraag aan een gerichte stemacteur stel hem ook hieronder en misschien heb je geluk en staat die stemacteur op ons lijstje.

WinxClubDutchNews

18 opmerkingen:

  1. Hoi, ik heb jullie een mailtje gestuurd over dat Karin haar rol Icy wel kan herinneren . Want Karin zei tegen mij dat ze haar rol Icy herinnert terwijl jullie zeide dat ze niks weet van haar rol Icy. Dus graag een intervieuw van Karin van As.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo,

      We hebben jou verzoek al meerdere keren binnen gekregen maar we kunnen er niks mee.
      Karin van As wil zelf geen interview doen omdat ze zich niet heel erg veel meer kan herinneren van haar tijd als Icy, ze weet wel dat ze Icy heeft ingesproken maar daar blijft het wel bij.

      Met vriendelijke groeten,
      WinxClubDutchNews

      Verwijderen
  2. Kan het wel met Layla, Roxy of Stormy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou het zo graag van Monique van der Ster willen. Ze kan zoo goed inspreken en Musa is mijn favoriete personage.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, Roxy lijkt mij ook wel leuk.
    Of één van de leraren van Alfea of Red fountian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weten ze ook wanneer Winx het misterie van de afgrond op Nickelodeon komt?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Monique van der ster (Musa) en Marlies Somers (Layla) lijken me heel leuk. Maar ook de stem actrice van icy lijkt me leuk. Een interview met de stemacteur van Nabu lijkt me ook leuk (als dit nog mogelijk is :| )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is Rolf en hij spreekt ook Timmy in dus hij is nogsteeds bij Winx Club dus!!!

      Verwijderen
  7. Monique van der ster lijkt me heel leuk maar weten jullie nu iets meer over de seizoen 6 dvd's?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Lisa,

      Nee er is nog steeds helemaal niks bekend over de Seizoen 6 dvd's.
      En als we Nickelodeon mailen reageren ze gewoon niet (meer)
      Dus we verwachten ook niet dat de dvd's nog komen in ieder geval niet de aankomende maanden.

      WinxClubDutchNews

      Verwijderen
  8. Al ben ik geen beheerder maar toch: Contact met Musa nemen is lastig. Hebben ze ook al aan mij vertelt. Ik weet wanneer de strips pockets uitkomen zie mij mail.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met Roxy zou heel erg leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mij maakt het niet uit ik vind alle insprekers geweldig!😀

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mij maakt het niet uit ik vind alle insprekers geweldig!😀

    BeantwoordenVerwijderen