donderdag 30 juli 2015

Interview met Meghna Kumar!


Hallo Winxers,
Vandaag hebben we een leuk interview met Meghna Kumar voor jullie.
De stem van Roxy en Amore.
Veel leesplezier!


1. Heeft u auditie moeten doen of bent u uitgekozen om de stem te doen voor Roxy/Amore?

Ja ik heb auditie moeten doen en heb vervolgens de rol van Roxy en van Amore gekregen.

2. Gaat u voor Seizoen 7 ook Roxy inspreken?


Ja ik mag ook seizoen 7 inspreken! 

3. Moet u uw stem veel veranderen voor Roxy/Amore of is het uw eigen stem?

Mijn stem maak ik voor Roxy iets hoger en voor Amore helemaal.

4. Lijkt u qua persoonlijkheid ook op Roxy?

Ja ik vind de rol van Roxy best goed bij mijn persoonlijkheid passen. Vaak heb je het idee dat je versmelt met je personage.

5. Houd u net zoveel van dieren als Roxy?

Ja ik houd ook heel erg van dieren.

6. Wat is uw lievelingsdier?

Ik heb zelf 4 katten die ik heel erg lief vind. Maar vind alle dieren leuk!

7. Wordt u wel eens herkent als Roxy of andere personages die u heeft ingesproken?

Heel af en toe herkent iemand mijn stem en dat vind ik dan hartstikke leuk.

8. Op welke serie/film/rol bent u bet meest trots op?

Ik ben trots op al mijn rollen. Vind het een cadeautje om te mogen doen. De leukste rollen vind ik ; Luna Leeflang in Harry Potter, Dawn in Pokémon, Will in Witch,Slappy in Animaniacs, Marceline in Tijd voor avontuur en natuurlijk Roxy in Winx.

9. Hoe bent u stemactrice geworden?

Ik werd ooit gevraagd om een stem auditie te komen doen en kreeg toen meteen een rol en zo rolde ik er in.

10. Hoe lang bent u al stemactrice?

Dat moest ik even opzoeken, ik spreek tekenfilms in vanaf 2005.

11. Kijkt u de series zelf wel eens die u heeft ingesproken?

Ja sommige series / films  kijk ik graag zelf ook zoals Tijd voor avontuur en Harry Potter.

12. Wat vond u, en de mensen om je heen ervan om je stem op tv te horen?

Zowel ik als de mensen om mij heen vinden het erg leuk. Veel mensen herkennen mijn stem ook niet. Komt omdat ik in de rol dan een andere "stem" aanneem. Andere mensen herkennen mij meteen.

13. Wat voor personage zou je graag eens willen inspreken?

Ik ben al zo blij dat ik dit werk mag doen dat ik alles leuk vind. Wie het kleine niet eert...

14. Zingt u ook wel eens liedjes in voor series?

Jazeker. Ik heb hiervoor in musicals gezongen. Ik zing bijvoorbeeld in Tijd voor avontuur als Marceline the vampire queen en in Steven Universe als Granaat.

15. Hebben stemacteurs altijd al zoveel aandacht gekregen van de fans, of is dat iets van de laatste tijd pas?

Gelukkig zijn er fans! Melissa Ringelé bijvoorbeeld is al jaren een zeer trouwe lieve fan.
Fans zijn er altijd en laten ook van zich horen. Daar wordt je pas "trots' van, en heel dankbaar als stem acteur.

Dit was dan het interview met Meghna de stem van Roxy Amore, en nog verschillende andere bijrollen in Winx!
Wij vonden dit ook weer een heel erg leuk interview om te maken en we hopen dat we het nog met meer stemacteurs kunnen doen.
We weten nu dus ook dat Roxy gewoon dezelfde stem heeft als in de andere Seizoenen (gelukkig maar)
Heb jij zelf nog vragen die wij bij een volgend interview echt moeten stellen?
Zet ze hier dan onder in de comments en wie weet nemen we jou vraag mee voor een volgend interview!
We hopen dat jullie het interview ook leuk vonden.

WinxClubDutchNews

6 opmerkingen:

  1. Echt een leuk interview met meghna kumar!

    Roxy is een van mijn favoriete feeën.
    Ik heb 3 cavia,s ik ben echt gek op ze!
    Het zijn drie vrouwtjes ze heten speedy, turbo en sterre.

    Het lijkt me leuk als jullie een keertje interview gaan doen met de stem van selina en tecna.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Winx Spies NL,

      Er is contact opgezegd met beide dames.
      (Peggy Vrijens)
      Het is afwachten of we een reactie krijgen.

      WinxClubDutchNews

      Verwijderen
    2. Hoi,
      wat een fantastisch intervieuw!! Zouden jullie ook met Nathalie Haneveld (Stormy/Mitzi) een intervieuw willen doen? Ik weet al een paar vragen voor haar! Wordt/Werdt U wel eens herkend als Stormy en Mitzi? Wist U ook dat U winx collegas samen met u ook rollen inspraken voor de serie witch?

      Verwijderen
  2. Hymke de Vries en Rolf Koster lijken me erg leuk, hopen dat jullie daar wat mee kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn zus kijkt nu Adventure time, ik hoor haar stem al

    BeantwoordenVerwijderen