maandag 27 juli 2015

Winx Club Seizoen 7 Promo Nederlands!

Hallo Winxers,

Vandaag kwam de eerste reclame op TV voor Seizoen 7!
Over 2 weken gaat Seizoen 7 eindelijk hier in Nederland van start
Elke schooldag vanaf 10 augustus op Nickelodeon!
Op 9 augustus krijgen we ook de 2e film Magisch Avontuur nog op Nickelodeon.
Het lijkt erop dat Nickelodeon weer wat meer aandacht besteed aan Winx Club eindelijk!

Bekijk hier de promo voor Seizoen 7:



We wensen jullie alvast veel plezier met Seizoen 7!

WinxClubDutchNews

31 opmerkingen:

  1. Ik zag de promo ja. Wij hebben nog steeds de zelfde stemacteurs of niet? Weten jullie of afl 14 in aug of sep komt? Iemand zei dat afl 14 op 3 aug zou worden uitgezonden in turkije, klop dat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo,

      Voor zover wij weten zijn alle acteurs nog hetzelfde gebleven.
      Over aflevering 14 weten we weinig.
      Het klopt dat er is gezegd dat ze aflevering 14 op 3 augustus krijgen in Turkije, maar weer anderen zeggen van niet.
      Het is dus niet officieel.

      Verwijderen
    2. Hoi,
      ontzettend bedankt voor de info! We zullen af moeten wachten. Gelukkig is 3 au volgende week al, en 10 aug de week daar op, dus dat duurt niet zo heel lang meer. Nog 1 vraagje; gaan jullie de nederlandse afleveringen ook op Dailymotion zetten? Ik heb namelijk geen facebook, en ik zal vast wel een keer de een afl missen...

      Verwijderen
    3. Hoi t Derks je kan de afleveringen op Facebook ook zonder Facebook pagina bekijken. Dat doe ik ook altijd.

      Verwijderen
  2. Ik vind het alleen irritant dat hoesje om de promo dat doen jullie altijd kunnen jullie niet een keer de volledige scherm laten zien met vriendelijke groeten.BILAL

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

      Verwijderen
    2. Hallo Bilal,

      Doet doen we zodat YouTube het niet verwijdert dus dat is helaas wel nodig.
      Vind je dat niet fijn da moet je onze video's niet kijken.

      Verwijderen
    3. Ja Bilal en Anoniem wat zeuren jullie.
      Je moet al blij zijn dat ze de moeite nemen om het voor ons op te nemen.
      Ga anders zelf lekker een YT kanaal beginnen, kijken of jullie ook zoveel over hebben voor ja fans...
      Ze doen zoveel voor ons en wat doen jullie.... alleen maar zeuren over wat ze anders moeten doen.
      Ik heb zo'n hekel aan mensen zoals jullie 2!!!!
      Gewoon zo doorgaan WinxClubDutchNews!!! Ik vind het prima om te kijken.

      Verwijderen
    4. Heb ik al meneer eigenwijs! En als je kijkt op het Google plus kanaal van Winx Club Dutch News zie je hoeveel commentaar ze hebben op andere YouTube-filmpjes hoe arrogant zij wel niet zijn!!!

      Verwijderen
    5. Luister Anoniem bemoei met je eigen zaken en winxclubdutchnews ik begrijp het ik dacht dat jullie dat deden voor de reclame Excuus

      Verwijderen
    6. Op het kanaal DisneyDutchDubs3 / Infinite Bloomix Power had ik de reclame met volledig beeld geupload aangezien ik het toch voor WinxClubDutchNews moest opnemen maar na 5 seconden was mijn kanaal verwijdert doordat ik het op volledig scherm had geüpload dus het is heel riskant. :P

      Verwijderen
  3. OMG ik heb dat ook zoo erg! Maar hij is ook zo groot weet je wel. Een klein randje vind ik opzich wel ok maar deze zijn zo groot op mijn telefoon zie ik amper het scherm meer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo,

      Wij gaan onze layout niet veranderen. anders wordt het van YouTube verwijdert.
      Dan moet je de video's op je computer kijken en niet op je telefoon.

      Verwijderen
    2. Ok winx club dutch news! Ik begrijp het sorry, ik ben eigenlijk heel erg bij dat jullie dit hebben kunnen doen! Super bedankt

      Verwijderen
  4. Geweldig nieuws. Ik wachtte al heel lang met smart op deze Promo! :D
    Is het erg als ik dit filmpje op mijn Site heb gezet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Tessa,

      Wij hebben er ook lang op zitten wachten.
      Nee hoor dat is helemaal niet erg.
      Hoe meer mensen het weten hoe beter :)

      Verwijderen
    2. Hi, eindelijk is s7 er! Weten jullie ook of er ook s7 producten komen? En is er een aflevering 14 stop tijdelijk? Weten jullie mischien waarom s5 en 6 een stop hadden en niet de andere seizoenen?

      Verwijderen
    3. volgens mij had seizoen 4 dat ook

      Verwijderen
  5. Fantastisch nieuws! ik kan niet wachten op de afleveringen van het 7de seizoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo wil je misschien die afbeelding veranderen want ik heb die ook en het lijkt er op dat je hem hebt nageaapt maar dan anders

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Bilal Reggane zeik aub niet. Deze site doet ook zijn best

      Verwijderen
    2. Dan heb jij hem eerder overgenomen lijkt me. Een beetje flauw om dan de oorspronkelijke eigenaar het te vragen om eraf te halen. Dan zou jij het juust eraf moeten halen. Sws is kopieren zonder toestemming voor niemand leuk.

      Verwijderen
  7. zeik niet zo man bilal -_-

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe laat komt op nickelodeon seizoen 7 of weten jullie het ook niet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Naomi,

      We gaan er van uit dat het om 14:40 op Nickelodeon komt, maar dat kan dus nog veranderen. Zodra we het 100% zeker weten maken we daar een artikel over.

      WinxClubDutchNews

      Verwijderen
  9. Komt s7 ook weer op mega te staan? Want als het uitkomt ben ik op vakantie. Maar ik vind het echt heel erg cool dat s7 uitkomt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo,

    Ik hoor iedereen hier over de afleveringen bekijken op jullie facebook pagina, maar ik kan ze niet vinden.. Nu ben ik ook helemaal niet bekend met hoe faceboo werkt, maar is er een bepaalde link waar ik heen kan waar ik over heem heb gekeken misschien? En anders, zou iemand het alsjeblieft aan mij uit willen leggen?

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh.. Ik zie 2 spelfouten bij mezelf.. Weet helaas niet hoe je ze moet veranderen.. Sorry daarvoor!

      Ik vind overigens het hoesje helemaal niet erg van de promo. Past er juist leuk bij! :D

      Verwijderen
  11. Ik snap iets niet aan deze Promo.
    " Een nieuw magisch land..."
    Hebben ze het over de Mini-Worlds? Of het Tijd reizen? De mini worlds kan niet want deze Promo gaat over Part 1. En tijdreizen is niet naar een nieuw magisch land gaan.
    Check je info Nickelodeon.

    BeantwoordenVerwijderen