vrijdag 10 juli 2015

Geen Afleveringen Meer Op YouTube

Hoi Winxers,
We hebben helaas slecht nieuws.
Rainbow Srl en Viacom hebben alle afleveringen van het kanaal 'WinxClubAfleveringen' geblokkeerd.
We kunnen dus absoluut geen afleveringen meer op YouTube uploaden.
Het enige wat we kunnen doen is de afleveringen op Mega zetten.
Je kan Seizoen 1 t/m 5, inclusief de eerste film al op onze Afleveringen pagina vinden.
We zijn al bezig om Seizoen 6 in HD op Mega te zetten, dus we houden jullie op de hoogte.

~WinxClubAfleveringen

8 opmerkingen:

  1. Wat jammer ja jullie hebben er zo veel moeite voor gedaan om de afleveringen erop te krijgen
    Wat zullen de winx club fans teleurgesteld zijn.
    Maar ik ben wel blij dat de afleveringen wel op mega staan die we kunnen kijken.
    Jullie hebben je best gedaan om de fans het naar hen zin te maken.
    Maar wel jammer dat ze niet meer op youtube staan

    Groetjes een Winx Club Fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat meen je niet.... 😠whejoow jullie hebben zo je best gedaan en ze hebben alles geblokkeerd ik vind dit niet kunnen😬!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Neeeeeeeeeeeeeeeeeee.... (Sorry XD ) Dit kan niet waar zijn jullie zijn de enigste die nog wat uploaden :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zooo stommmmm:(
    ik ben wel blij dat ze erop stonden. jullie hebben je best gedaan en daar zijn we allemaal trots op!!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag het want ik keek op jullie kanaal maar niks meer. Echt jammer! Jullie hebben je best ervoor gedaan... Maar ben trots dat jullie het toch nog kon regelen. Maar nu wordt het dus weer via mega en gaan jullie het nog een andere keer op youtube plaatsen? I hope so
    ~xx~ WinxFan~

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor al jullie steun! Het word dus gewoon via Mega, YouTube blokkeert alles.

      Verwijderen
    2. Jammer, nah ja mega is ook geen probleem maar Youtube ging sneller. Als deze site nog maar blijft dan is alles goed :))

      Verwijderen
  6. Wat jammer zeg dat ze alles blokkeren op YT... Nou vind ik Mega fijner werken :) Dus dat maakt voor mij niet zo veel uit (A)
    Al enig idee wanneer de rest van de afleveringen van S6 op Mega komen te staan?

    BeantwoordenVerwijderen