zondag 5 juli 2015

Nieuwe Seizoen 7 Poppen!

Hoi Winxers!
Gisteravond zijn er nog meer nieuwe Winx poppen uitgelekt!
Deze zijn allemaal van het zevende seizoen! We weten nog niet wanneer deze in Nederland komen.
Laat in de comments achter welke collectie jouw favoriet is!

Fairy School
- Alle Winx zitten in deze collectie
- Inclusief vleugels, armband en exclusieve online content





Butterflix Fairy
- Alle Winx zitten in deze collectie
- Met bewegende vleugels en afneembaar stuk van de outfit
- Inclusief clubkaart, borstel en exclusieve online content






Fairy Summer
- In deze collectie zitten Bloom, Flora, Layla en Stella
- Inclusief vleugels en haarextensions 





Urban Style
- In deze collectie zitten Bloom, Flora, Layla en Stella
- Inclusief vleugels, koffer en exclusieve online content



Fairy Masquerade
- In deze collectie zitten Bloom, Stella en Flora
- Inclusief vleugels, plaknagels en exclusieve online content



Winter Magic
- In deze collectie zitten Bloom, Flora, Layla en Stella
- Inclusief speciale vleugels, borstel en exclusieve online content




Magical Car
- Zitplaats voor twee poppen
- Het is nog niet bekend of het los of met pop word verkocht
Limited Edition Flora
- Gelimiteerde speciale editie
- Inclusief van kant gemaakte vleugels, exclusieve jurk en poppen standaard 

21 opmerkingen:

  1. Ben ik blij dat de poppen er weer zijn. Maar waarom maakt mattel geen poppen meer? En kunnen jullie de link plaatsen van de poppen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mattel's contract was geëindigd in 2009, we weten niet precies waarom.

      Verwijderen
    2. Maar waar is de link van deze poppen?

      Verwijderen
    3. De poppen staan nog niet op de officiele website, maar je kan ze vinden door de naam van de collectie achter deze link te schrijven: winxclub.com/en/toy/

      Verwijderen
  2. Weet je of ze al in Nederland of Belgie te koop zijn ???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zoals in de post staat, is dat nog niet bekend.

      Verwijderen
    2. @WinxClubAfleveringen ik heb gisteren naar big balloon een mailtje gestuurd van waneer de nieuwe pokcets uit komen en ik heb de datums. Zouden jullie, jullie mail willen checken dan stuur ik de datums en posten jullie ze op jullie blog. Ooh en er is nog iets maar dat zien jullie op jullie mail.

      Verwijderen
  3. mijn favoriet is butterflix fairy, en de jouwe ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cool, die Magical Car.
    Eens iets anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Winter Magic.....?? Zou dat betekenen dat de Winx misschien terug in de tijd gaan naar de ijstijd..!! Dat zou echt mega cool zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou kunnen. Maar ook gebaseerd op de reis naar Zenith in S5.

      Verwijderen
    2. Er staat New Tv Series 7. Dus lijkt me raar als ze helemaal terug gaan naar Seizoen 5 en daar nu nog poppen van gaan maken.

      Verwijderen
  6. Wauw wat zijn deze poppen mooi! De butterflix en the fairy school poppen vind ik echt heel erg goed lijken! Dit zijn de best lijkende winx club poppen van allemaal vind ik! De andere poppen zijn ook super cool alleen ik vind het altijd zoo jammer dat ze der bijna nooit Musa en Tecna bij doen... Is daar een rede voor? Weer een hele goede serie aan poppen!! Zijn ze gemaakt van Wittytoys?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja precies, ik dacht precies hetzelfde over Musa en Tecna! Zonde, want Musa is toch mijn favoriet. Zou Riven terug keren in seizoen 7?

      Verwijderen
    2. Hoogst waarschijnlijk niet.
      Er is in S7 een flashback te zien van Riven en Musa, en waar Musa zegt 'Wij horen gewoon niet bij elkaar'. Maar het kan altijd nog wel eens een hint zijn ofzo.

      Verwijderen
  7. Ik vind geen een van de poppen mooi omdat ze niet echt winx meer zijn en dat ze opeens hun vleugels hebben terwijl ze niet getransformeerd zijn en ookal waren ze perfect ik heb niks met poppen alleen de films en de series zijn wel leuk maar die poppen vind ik wel meiden haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De Fairy Summer Poppen ZijnMijn Favorieten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. sinds ik eigenlijk niet echt poppen meer spaar maar er nog erg veel van houd, vind ik zelf de butterflix fairy erg mooi! vooral musa, ze ziet er erg leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen